Модуль-флешка: соңғы үлгідегі тиімді құрылғы

Аймақтар
01.10.2024, 10:15
Суретті түсірген автор
Нұрлыбек Досыбай

Түркістан облысы бойынша меншікті тілші

Еліміздің локомотив пайдалану деполарында таспа тілін оқитын инженерлердің ДМР-Н модуль-флешкасы пайдаланыла бастағанына көп уақыт бола қоймады. Арнайы компьютерде қолданылатын бұл құрылғы технологиялық тұрғыдан жетілдірілген соңғы үлгідегі нұсқа болып табылады.

Түркістан локомотив пайдалану депосы таспа бөлімінің жетекшісі Маржан Әнуарқызы заманауи құрылғы осы күні қолданыстағы қағаз таспа мен кассеталық таспамен қатар пайдаланылатынын айтады. Оның артықшылығы сол, таспадағы деректер электронды үлгіде тасымалданады. 

Талап бойынша модуль-флешканы тиісті құжаттарымен бірге cапарға алып шыққан машинист, оны локомотивтегі арнайы аппаратқа орнатқаннан кейін ғана қозғалысты бастауы тиіс. Өйткені жылжымалы құрамның жүріп-тұрғанына қатысты деректерді осы модуль-флешка тіркейді. Ал кеңседегі қызметкер ақпаратты ДМР-Н құрылғысының көмегімен арнайы компьютерге өткізіп, инженерлер тарапынан қозғалыстың қалай болғаны мұқият тексеріледі. 

– Осы электронды үлгі санатындағы модуль-флешка ұсынатын ақпараттардың элементтері мейлінше жетілдірілген. Әсіресе машинист қырағылығына қатысты деректердің барлығы да компьютер экранында түрлі-түсті сызықтармен айқын көрініс береді, – дейді модуль-флешканы оқу маманы Гүлнұр Құлымбетова. 

Мәселен, қағаз таспа үлгісінде машинистің белгі беру түймесін басқан-баспағаны анық көрініп тұрмағандықтан, ондағы сызықты инженерлер шаблонға салып, өлшеу арқылы анықтайды. Ал жаңа жүйеде оның бәрі нақты көрінеді. Тіпті сигнал түймесін қанша уақыт басып тұрған ұзақтығына дейін экранда шығады екен. 

Сонымен қатар мұнда машинистің қырағылық деңгейін көрсететін бөлек сызық болады. Негізінен пойыз әр станцияға кірер алдында дабыл қағылуы тиіс. Бұл – бұлжытпай орындалатын талап. Себебі машинистің дабыл түймесін басқанына қарап, оның ұйқылы-ояу немесе сергек жүргенін байқауға болады. Ал дабыл соғылған сәттегі қара сызықтың көрсеткіші жоғары-төмен иректеле түседі. Ол кезде кабинада басқа қоңырау белгісі берілмейді. Нәтижесінде бірсыдырғы бейнеленген сызыққа қарап, машинистің қырағылығы бағаланады. Ал машинистің кемшілігі анықталған жағдайда тиісті деңгейде шара қолданылады. Себебі ондай қателікке бой алдырудың соңы үлкен қауіп-қатер тудыруы мүмкін. 

Қысқасы, машинистің жол сапары, қозғалыс қауіпсіздігін сақтауы, тапсырма дұрыс не бұрыс орындалғанын айна-қатесіз жазып алатын модуль-флешка машинист әрекетін бағалайтын заманауи тиімді құрылғы болып отыр. 

Жаңалықтар
01.10.2024
1 қазан – Ақтау теңіз портының құрылған күні
Жүк тасымалы / Апта саны
01.10.2024
Биылғы астықтың алғашқы миллион тоннасы пойызбен жеткізілді
Спорт
01.10.2024
Қызылорда станциясында теміржолшылар арасында шахматтан сайыс өтті
Жаңалықтар
01.10.2024
180 станцияда модульдік ғимараттар орнатылады
Жаңалықтар
01.10.2024
Оқушылар темір жол қызметімен танысты
Жүк тасымалы
01.10.2024
Семей станциясында жүк тиеу, түсіру жұмыстары артты
Аймақтар
01.10.2024
Модуль-флешка: соңғы үлгідегі тиімді құрылғы
Аймақтар
01.10.2024
Батыс сапары қорытындыланды
Жаңалықтар
01.10.2024
ҚТЖ, РЖД және БЖД өкілдері пойыздар қозғалысы қауіпсіздігін талқылады
Жаңалықтар / Мұрағат
01.10.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №83 01 қазан 2024 жыл
Жаңалықтар
30.09.2024
Қазақстан тағы бір халықаралық теміржол қатынасын іске қосады
ҚТЖ келбеті
30.09.2024
Локомотив саласының майталманы
Жаңалықтар
30.09.2024
Маңғыстаулық жастар жеңіске жетті
Станция тынысы
30.09.2024
Ғасырлық тарихы бар депо
Аймақтар
30.09.2024
Темір жолдың арқасында жан сақтап қалдық
Жаңалықтар
30.09.2024
Жыл басынан бері ҚТЖ пойыздарынан 100-ден астам құқық бұзушы жолаушы түсірілді
Жаңалықтар
30.09.2024
ҚТЖ-да пойыздар қозғалысының қауіпсіздік көрсеткіші жақсарды
Аймақтар
28.09.2024
“Жолымыз -темір, қызметкерлеріміз - алтын”: өңір аралаған Басқарма төрағасы қарапайым қызметкерлерді марапаттады
Жаңалықтар
28.09.2024
РЖД мен ҚТЖ стратегиялық ынтымақтастық бойынша басым бағыттарды анықтады
Жүк тасымалы
27.09.2024
Ақмола жүк тасымалдау бөлімшесінде астық өнімдерін тиеу 300 мың тоннаға дейін өсті