Модуль-флешка: соңғы үлгідегі тиімді құрылғы

Аймақтар
01.10.2024, 10:15
Суретті түсірген автор
Нұрлыбек Досыбай

Түркістан облысы бойынша меншікті тілші

Еліміздің локомотив пайдалану деполарында таспа тілін оқитын инженерлердің ДМР-Н модуль-флешкасы пайдаланыла бастағанына көп уақыт бола қоймады. Арнайы компьютерде қолданылатын бұл құрылғы технологиялық тұрғыдан жетілдірілген соңғы үлгідегі нұсқа болып табылады.

Түркістан локомотив пайдалану депосы таспа бөлімінің жетекшісі Маржан Әнуарқызы заманауи құрылғы осы күні қолданыстағы қағаз таспа мен кассеталық таспамен қатар пайдаланылатынын айтады. Оның артықшылығы сол, таспадағы деректер электронды үлгіде тасымалданады. 

Талап бойынша модуль-флешканы тиісті құжаттарымен бірге cапарға алып шыққан машинист, оны локомотивтегі арнайы аппаратқа орнатқаннан кейін ғана қозғалысты бастауы тиіс. Өйткені жылжымалы құрамның жүріп-тұрғанына қатысты деректерді осы модуль-флешка тіркейді. Ал кеңседегі қызметкер ақпаратты ДМР-Н құрылғысының көмегімен арнайы компьютерге өткізіп, инженерлер тарапынан қозғалыстың қалай болғаны мұқият тексеріледі. 

– Осы электронды үлгі санатындағы модуль-флешка ұсынатын ақпараттардың элементтері мейлінше жетілдірілген. Әсіресе машинист қырағылығына қатысты деректердің барлығы да компьютер экранында түрлі-түсті сызықтармен айқын көрініс береді, – дейді модуль-флешканы оқу маманы Гүлнұр Құлымбетова. 

Мәселен, қағаз таспа үлгісінде машинистің белгі беру түймесін басқан-баспағаны анық көрініп тұрмағандықтан, ондағы сызықты инженерлер шаблонға салып, өлшеу арқылы анықтайды. Ал жаңа жүйеде оның бәрі нақты көрінеді. Тіпті сигнал түймесін қанша уақыт басып тұрған ұзақтығына дейін экранда шығады екен. 

Сонымен қатар мұнда машинистің қырағылық деңгейін көрсететін бөлек сызық болады. Негізінен пойыз әр станцияға кірер алдында дабыл қағылуы тиіс. Бұл – бұлжытпай орындалатын талап. Себебі машинистің дабыл түймесін басқанына қарап, оның ұйқылы-ояу немесе сергек жүргенін байқауға болады. Ал дабыл соғылған сәттегі қара сызықтың көрсеткіші жоғары-төмен иректеле түседі. Ол кезде кабинада басқа қоңырау белгісі берілмейді. Нәтижесінде бірсыдырғы бейнеленген сызыққа қарап, машинистің қырағылығы бағаланады. Ал машинистің кемшілігі анықталған жағдайда тиісті деңгейде шара қолданылады. Себебі ондай қателікке бой алдырудың соңы үлкен қауіп-қатер тудыруы мүмкін. 

Қысқасы, машинистің жол сапары, қозғалыс қауіпсіздігін сақтауы, тапсырма дұрыс не бұрыс орындалғанын айна-қатесіз жазып алатын модуль-флешка машинист әрекетін бағалайтын заманауи тиімді құрылғы болып отыр. 

Жолаушылар тасымалы
08.09.2025
2030 жылға дейін жолаушылар вагондары паркі толық жаңартылады
Жаңалықтар
08.09.2025
Мемлекет басшысы: Әлемде транзит үшін бәсеке күшейіп бара жатыр
Жаңалықтар
08.09.2025
Мемлекеттік тіл – достық тірегі
Аймақтар
08.09.2025
Жосалы–Түркістан телімінде жоспарлы жол күтімі жүргізілуде
Жаңалықтар
07.09.2025
Көшпелі комиссия 125 вокзалдағы жөндеу жұмыстарын тексерді
Жаңалықтар
05.09.2025
ҚТЖ ескі вагондарды жаңартуды жалғастыруда
Аймақтар
05.09.2025
Қамыстыбас станциясында жаңа күзетілетін теміржол өткелі ашылды (Фото)
Аймақтар
05.09.2025
Жалағаштықтардың жауапкершілігі жоғары
Инфрақұрылым
05.09.2025
Қызылорда облысында бес вокзал жаңа кейіпке енеді
Инфрақұрылым
05.09.2025
Ердәуіт станциясына алғашқы бағыттағыш бұрма орнатылды
Жаңалықтар
05.09.2025
Quiz ойыны руханиятқа арналды
Цифрландыру
05.09.2025
ҚТЖ-да қағазсыз құжат айналымына қадам: QR-код тәжірибеге енгізілуде
Аймақтар
05.09.2025
Мемлекеттік марапат табысталды
Аймақтар
05.09.2025
Қалпына келтіру пойызы – теміржол жұмыстарының сенімді серігі
ҚТЖ келбеті
05.09.2025
Еңбек елеусіз қалмайды
ҚТЖ келбеті
05.09.2025
Бесік жырын жырлаған нелля әже
Қауіпсіздік
05.09.2025
Абайлаңыз, балалар!
Жаңалықтар / Мұрағат
05.09.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №71-72 05 қыркүйек 2025 жыл
Қауіпсіздік
04.09.2025
Локомотивтерге бейнетіркегіштер орнатылуда
Әлеумет
04.09.2025
Зейінің ашылсын, балақай!