Жас станцияда жаңалық көп

Аймақтар
25.02.2020, 10:43
Жансая Сыдықбай

Шымкент қаласы бойынша меншікті тілшісі

Шымкент теміржолында ең жас әрі жаңадан құрылған Меңлібай станциясы Түлкібас ауданындағы цементке қосатын қажетті қиыршық тас өндіретін карьердің жұмысына байланысты ашылған. Пайдалануға берілгеніне бірнеше жыл ғана өтсе де станцияда жаңалық көп.

Түлкібас ауданындағы Састөбе мен Көктерек станциясының ортасында табиғаты әсем жерде орналасқан станцияда бүгінде штат бойынша 18 адам еңбек етеді. Оның ішінде, оншақты станция қызметкерлерімен қоса белгі беру-байланыс және электрмен жабдықтау қызметінің мамандары, жолшылар, т.т. бар.

Станция бастығы Рысжан Жаманқараев Шымкент бөлімшесінде Меңлібай сияқты станция жоқ дейді. Себебі, мұнда жүк тасымалын электрондық формаға көшірген АСУ ДКР-дан бөлек, кез келген станцияда жоқ МПЦ-2 жүйесі жұмыс істейді. Яғни бүкіл сигнал, бағыттама, пульт осы заманауи жүйемен басқарылады.

Соңғы модельмен жасалған жаңа технология Шымкент бойынша тек Меңлібайда бар көрінеді. Жас станция еліміздің экономикасына тәп-тәуір табыс түсіріп отыр. Айталық, станциядан «Кас-Бетон» ЖШС күніне 50 вагон қиыршық тас артады. Ал былтыр 2019 жылы күзге дейін күніне 100 вагоннан қиыршық тас артқан екен.

Станция басшысы Рысжан Жаманқараевтың айтуынша, қыс маусымына байланысты азайып отыр, көктем шыға қайта қарқын алады дейді.

– Қыс маусымына қарай станциядан артылатын жүк вагондарының маршруты азайып отыр. Қазір күніне 50 вагон Қызылсайға қиыршық тас артылып жатыр. Былтыр күзге дейін күн сайын 100 вагон тиеліп келген болатын. Станциядан жүк түсірілмейді. Бұл арадан «Кас-Бетон» ЖШС артқан заттарының құжаттамасын жасаймыз. Кіреберіс жолда жекеменшік маневр пойызы бар, бізге сол қызмет көрсетеді Елді мекеннен алыс орналасқандықтан станция ашылғалы бері ешқандай жазатайым оқиғалар тіркелген жоқ, – дейді Р.Ержігітұлы.

Меңлібай станциясында 5 жол бар, оның бірінші және екіншісі – басты жолдар, 4, 6, 8 – жанама жолдар. 15 бағыттамалық бұрманың барлығы да электрлендірілген, орталыққа қосылған. Теміржолшылар қыстық, жаздық киімдермен, басқа да қажетті құрал-жабдықтармен толық қамтылған. 

Жаңалықтар
22.08.2025
ҚТЖ бүкіл ел бойынша вокзалдарды ауқымды жаңғыртуды жүргізуде
Инфографика
22.08.2025
Биыл «Достық – Мойынты» учаскесінің екінші жолдарының құрылысы аяқталады
Инфографика
22.08.2025
ТХКБ бойынша жүк тасымалы соңғы бес жылда 6 есеге өсті
Инфрақұрылым
22.08.2025
Теміржол әлеуеті сөз болды
Цифрландыру
22.08.2025
Цифрландырудың бес бағыты
Қауіпсіздік
22.08.2025
Кәсіби қырағылық: вагон қараушы пойыз қозғалысын қауіптен қорғады
Әлеумет
22.08.2025
Маңғыстаулық теміржолшылар отбасы Астанадағы байқаудан жүлдемен оралды
Аймақтар
22.08.2025
Семей теміржол вокзалы жаңғыртылуда
Жаңалықтар
22.08.2025
Жүйелі жұмыстар жалғасуда
Жаңалықтар / Мұрағат
22.08.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №68 22 тамыз 2025 жыл
Әлемде
21.08.2025
Alstom жаңа сутекті пойызын сертификаттауға шығарды
Жүк тасымалы
21.08.2025
"Шұбаркөл Премиум" көмірін тасымалдау бойынша рекорд орнатылды
Аймақтар
21.08.2025
800 метрге дейінгі түйіспесіз рельс плеттерін дайындайтын кәсіпорын
Инфрақұрылым
21.08.2025
Құлсары жолы жаңарып жатыр
Жаңалықтар
20.08.2025
ҚТЖ Қытай инвесторларымен Каспий логистикасын кеңейту мәселесін талқылады
Жүк тасымалы
20.08.2025
ҚТЖ мен ірі жүк жөнелтушілер жыл соңына дейін тасымалдау жоспарларын талқылады
Жүк тасымалы
20.08.2025
Орта дәліз: Чэнду қаласынан шыққан контейнерлер 15 күнде Карсқа жетті
Трансформация
20.08.2025
Елде теміржол техникасын өндіру көлемі еселеп артты
Цифрландыру
20.08.2025
Цифрлық технологиялар тасымал тиімділігін 45%-ға арттырады – Жаслан Мәдиев
Инфрақұрылым
19.08.2025
Үкіметте теміржол саласын жаңғырту мәселелері қаралды