Жас станцияда жаңалық көп

Аймақтар
25.02.2020, 10:43
Жансая Сыдықбай

Шымкент қаласы бойынша меншікті тілшісі

Шымкент теміржолында ең жас әрі жаңадан құрылған Меңлібай станциясы Түлкібас ауданындағы цементке қосатын қажетті қиыршық тас өндіретін карьердің жұмысына байланысты ашылған. Пайдалануға берілгеніне бірнеше жыл ғана өтсе де станцияда жаңалық көп.

Түлкібас ауданындағы Састөбе мен Көктерек станциясының ортасында табиғаты әсем жерде орналасқан станцияда бүгінде штат бойынша 18 адам еңбек етеді. Оның ішінде, оншақты станция қызметкерлерімен қоса белгі беру-байланыс және электрмен жабдықтау қызметінің мамандары, жолшылар, т.т. бар.

Станция бастығы Рысжан Жаманқараев Шымкент бөлімшесінде Меңлібай сияқты станция жоқ дейді. Себебі, мұнда жүк тасымалын электрондық формаға көшірген АСУ ДКР-дан бөлек, кез келген станцияда жоқ МПЦ-2 жүйесі жұмыс істейді. Яғни бүкіл сигнал, бағыттама, пульт осы заманауи жүйемен басқарылады.

Соңғы модельмен жасалған жаңа технология Шымкент бойынша тек Меңлібайда бар көрінеді. Жас станция еліміздің экономикасына тәп-тәуір табыс түсіріп отыр. Айталық, станциядан «Кас-Бетон» ЖШС күніне 50 вагон қиыршық тас артады. Ал былтыр 2019 жылы күзге дейін күніне 100 вагоннан қиыршық тас артқан екен.

Станция басшысы Рысжан Жаманқараевтың айтуынша, қыс маусымына байланысты азайып отыр, көктем шыға қайта қарқын алады дейді.

– Қыс маусымына қарай станциядан артылатын жүк вагондарының маршруты азайып отыр. Қазір күніне 50 вагон Қызылсайға қиыршық тас артылып жатыр. Былтыр күзге дейін күн сайын 100 вагон тиеліп келген болатын. Станциядан жүк түсірілмейді. Бұл арадан «Кас-Бетон» ЖШС артқан заттарының құжаттамасын жасаймыз. Кіреберіс жолда жекеменшік маневр пойызы бар, бізге сол қызмет көрсетеді Елді мекеннен алыс орналасқандықтан станция ашылғалы бері ешқандай жазатайым оқиғалар тіркелген жоқ, – дейді Р.Ержігітұлы.

Меңлібай станциясында 5 жол бар, оның бірінші және екіншісі – басты жолдар, 4, 6, 8 – жанама жолдар. 15 бағыттамалық бұрманың барлығы да электрлендірілген, орталыққа қосылған. Теміржолшылар қыстық, жаздық киімдермен, басқа да қажетті құрал-жабдықтармен толық қамтылған. 

Әлемде
23.07.2024
Германияда Еуро-2024 кезінде қалааралық пойыздармен 12 миллион жолаушы тасымалданды
Әлемде
23.07.2024
Еуропалық Одақ көлік жобаларына 7 миллиард еуро бөлмек
Жүк тасымалы
23.07.2024
ҚТЖ астық тасымалына дайындығын пысықтауда
Қауіпсіздік
23.07.2024
Атырауда техникалық-әдістемелік сабақ өтті
Жаңалықтар / Мұрағат
23.07.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №60 23 шілде 2024 жыл
Жаңалықтар
22.07.2024
Қазақстан, Түрікменстан және Ауғанстан жаңа теміржол магистралінің құрылысын талқылады
Инфрақұрылым
22.07.2024
Күрделі жөндеу жұмыстары кезең-кезеңімен жүзеге асырылуда
Әлеумет
22.07.2024
Теміржолшылардың балалары лагерге аттанды
Спорт
22.07.2024
Қазақстан темір жолының 120 жылдығына орай Таразда спартакиада өтті
Жаңалықтар
22.07.2024
Ауғанстан, Түрікменстан және Өзбекстан делегациясы Бейнеу астық терминалының мүмкіндігімен танысты
Жолаушылар тасымалы
22.07.2024
Қаныш Сәтбаевтың 125 жылдығына арнайы безендірілген пойыз жолға шықты
Темір жол тарихы
21.07.2024
«Алатау» жүрдек пойызы қалай пайда болды?
Жаңалықтар
19.07.2024
Жаңа – Есіл локомотив депосының паркі жаңартылды
Жаңалықтар
19.07.2024
Мемлекеттік тілді дамыту бойынша өткен байқаудың жеңімпаздары анықталды
Станция тынысы
19.07.2024
Шағыр станциясында жүк тиеп жөнелту артып келеді
Аймақтар
19.07.2024
«Жасыл істер марафонында» Жамбыл бөлімшесі бірінші орынды жеңіп алды
Жүк тасымалы
19.07.2024
Биыл Қытайға 2 млн тоннадан астам астық экспортталмақ
Сұхбат
19.07.2024
Барлық сын-тегеурінге төтеп бердік
Инфрақұрылым
19.07.2024
11 мың шақырым теміржол жөндеуден өтеді
Жаңалықтар / Мұрағат
19.07.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №59 19 шілде 2024 жыл