Жас станцияда жаңалық көп

Аймақтар
25.02.2020, 10:43
Жансая Сыдықбай

Шымкент қаласы бойынша меншікті тілшісі

Шымкент теміржолында ең жас әрі жаңадан құрылған Меңлібай станциясы Түлкібас ауданындағы цементке қосатын қажетті қиыршық тас өндіретін карьердің жұмысына байланысты ашылған. Пайдалануға берілгеніне бірнеше жыл ғана өтсе де станцияда жаңалық көп.

Түлкібас ауданындағы Састөбе мен Көктерек станциясының ортасында табиғаты әсем жерде орналасқан станцияда бүгінде штат бойынша 18 адам еңбек етеді. Оның ішінде, оншақты станция қызметкерлерімен қоса белгі беру-байланыс және электрмен жабдықтау қызметінің мамандары, жолшылар, т.т. бар.

Станция бастығы Рысжан Жаманқараев Шымкент бөлімшесінде Меңлібай сияқты станция жоқ дейді. Себебі, мұнда жүк тасымалын электрондық формаға көшірген АСУ ДКР-дан бөлек, кез келген станцияда жоқ МПЦ-2 жүйесі жұмыс істейді. Яғни бүкіл сигнал, бағыттама, пульт осы заманауи жүйемен басқарылады.

Соңғы модельмен жасалған жаңа технология Шымкент бойынша тек Меңлібайда бар көрінеді. Жас станция еліміздің экономикасына тәп-тәуір табыс түсіріп отыр. Айталық, станциядан «Кас-Бетон» ЖШС күніне 50 вагон қиыршық тас артады. Ал былтыр 2019 жылы күзге дейін күніне 100 вагоннан қиыршық тас артқан екен.

Станция басшысы Рысжан Жаманқараевтың айтуынша, қыс маусымына байланысты азайып отыр, көктем шыға қайта қарқын алады дейді.

– Қыс маусымына қарай станциядан артылатын жүк вагондарының маршруты азайып отыр. Қазір күніне 50 вагон Қызылсайға қиыршық тас артылып жатыр. Былтыр күзге дейін күн сайын 100 вагон тиеліп келген болатын. Станциядан жүк түсірілмейді. Бұл арадан «Кас-Бетон» ЖШС артқан заттарының құжаттамасын жасаймыз. Кіреберіс жолда жекеменшік маневр пойызы бар, бізге сол қызмет көрсетеді Елді мекеннен алыс орналасқандықтан станция ашылғалы бері ешқандай жазатайым оқиғалар тіркелген жоқ, – дейді Р.Ержігітұлы.

Меңлібай станциясында 5 жол бар, оның бірінші және екіншісі – басты жолдар, 4, 6, 8 – жанама жолдар. 15 бағыттамалық бұрманың барлығы да электрлендірілген, орталыққа қосылған. Теміржолшылар қыстық, жаздық киімдермен, басқа да қажетті құрал-жабдықтармен толық қамтылған. 

Жаңалықтар
22.11.2024
ҚТЖ Бескөл депосында дизель отынының ұрланғанын анықтады
Жаңалықтар
22.11.2024
Ақмола бөлімшесі инфрақұрылымды жаңартуды және инновацияларды енгізуді жалғастыруда
Жүк тасымалы
22.11.2024
Қостанай ЖТ бөлімшесі қараша айында 2 359 вагон астық тиеді
ҚТЖ келбеті
22.11.2024
Жол монтерлерінің бір күні
Қауіпсіздік
22.11.2024
Жамбыл өңірінде қыста да қараусыз мал тиылмайды
Аймақтар
22.11.2024
«Syrmaq Fest»: Маңғыстаулық теміржолшы қолөнер көрмесін ұйымдастырды
Қауіпсіздік
22.11.2024
Шымкент станциясында өндіріс жарақатының алдын алу шарасы өтті
Әлеумет
22.11.2024
Күзет қызметкерлеріне көрсетілетін қолдау көп
Жаңалықтар
22.11.2024
Кәсіподақ сарапшылары құзыретін арттырды
Цифрландыру
22.11.2024
ІТ тақырыбына арналған білім сайысы өтті
Жаңалықтар / Мұрағат
22.11.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №99 22 қараша 2024 жыл
Жолаушылар тасымалы
21.11.2024
№42 «Атырау-Алматы» жолаушылар пойызының қозғалысы уақытша тоқтатылады
Жаңалықтар
21.11.2024
Құрық портының түбін тереңдету жұмыстары мерзімінен бұрын аяқталды
Спорт
21.11.2024
Теміржолшылар арасында спартакиада өтті
Жаңалықтар
21.11.2024
ҚТЖ жол диагностикасының инновациялық технологияларын енгізуде
Жаңалықтар
21.11.2024
ҚТЖ Еуропадағы терминалдық желіні кеңейтуде
Жолаушылар тасымалы
20.11.2024
Семейде қаламаңы тасымалында тиімді бағдарлар көбейеді
Жүк тасымалы
20.11.2024
Ақмола бөлімшесі 307 мың тоннадан астам астық тиеді
Жаңалықтар
20.11.2024
Қазақстан көлік-транзит дәліздерін ТМД + форматында дамытпақ
Әлемде
20.11.2024
Қытай – Қырғызстан – Өзбекстан темір жол құрылысы бойынша келіссөздің соңғы сатысы жүріп жатыр