Жүк тасымалы мен магистральдық желіні біріктіру – уақыт талабы

Трансформация
16.09.2025, 08:50
Сұлугүл Бакесова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

«Қазақстан темір жолы» ұлттық компаниясы қазір ұйымдастырушылық өзгерістер мен трансформацияның маңызды кезеңін бастан кешіруде. Осы трансформация шеңберінде Жүк тасымалы бөлімшесі мен Магистральдық теміржол желісін біріктіру мәселесі қарастырылуда. Бұл маңызды мәселе хақында компанияның Консультативтік кеңес мүшесі Қырықбай Әлсейітовті сөзге тартып, ой-пікірін білдік.

Қырықбай Әлсейітов еңбек жолын 1959 жылы Аягөз станциясы паровоз депосында автомат цехының бригадирі болып бастап, 2007 жылы «ҚТЖ» ҰК» АҚ – «Семей тасымалдау бөлімшесі» филиалында жетекші инженер болып аяқтаған. Елу жылға жуық жұмыс істеп, осы жерден еңбек демалысына шыққан.  

«Жұмыс орнынан қол үзсем де, саладағы орын алып жатқан жаңалықтар мен жаңашылдықтардан үнемі хабардармын. Қазіргі кезде теміржол саласында көптеген өзгерістер орын алуда. Еліміздің жаһандық бәсекелестік жағдайында қабылдап жатқан оңтайлы шешімдерін дұрыс қадам деп білемін. Жүк тасымалы ұлттық экономикаларға кіріс келтіретін басты табыс көзіне айналып отыр. Сондықтан еліміз қолға алып жатқан көптеген бастамалар уақыт талабынан туындауда. Бұл орайда Жүк тасымалы – Жол бөлімшесі (ЖТ-ЖБ) мен Магистральдық теміржол желісін (НЖС) біріктіру де соның жарқын мысалы дер едім. Ұтымды шешім сала жұмысын өрге сүйремесе, кері тартпайды. Оған талай рет көзім жетті. Кеңестік дәуірден қалған кейбір орынсыз іс-әрекеттерден біртіндеп арылып келеміз. Оның орнына жаңаша көзқарас қалыптасып, басқаша басқару әдістері кеңінен енгізіліп отыр. Бұл көңілге қуаныш ұялатады. Жылдан жылға жұмыс процесі барынша жеңілдей түсуде. Бүгінде барлығы автоматтандырылуда. Біздің кезімізде болмаған технологиялар енгізіліп жатыр. Осындай игі шараларды қолға алып отырған «ҚТЖ» ҰК» АҚ бастамасын қолдаймын», – дейді Құрметті теміржолшы Қ. Әлсейітов.  

Сала ардагері атап өткендей, біріктіру жұмыстарын жүргізу барынша оңтайлы шығар. Бірақ бұл жұмысшылардың еңбек жағдайына қалай әсер етеді деген ой да жоқ емес. Алайда, бұл бастама еліміздің заң талабынан туындағандығын да реті келгенде айта кету керек.  

«Мені де қызықтырған басты мәселе жұмысшылардың еңбек жағдайы қалай болады деген жайт еді. Оған да жауап берілді. Менің білгенім, жұмысшылардың еңбек жағдайлары, жалақы мен жұмыс режимі өзгеріссіз қалатын болыпты. Және де әлеуметтік пакет пен өзге де жеңілдіктер сақталады. Сонымен қатар қызметкерлер өз орындарын сақтап қалуы үшін қайтадан құжаттар жинап, бас ауыртпайды. Ал егерде медициналық тексеру мерзімі аяқталғандай жағдай орын алса, онда қызметкер жұмыс беруші қаражаты есебінен өтеді. Онда да мұндай медициналық тексерістен 1 жыл ішіндегі жұмыс мерзімінің аяқталуы шарт, егер мерзімі өтпесе, онда қажеті жоқ. Бұл ретте ерікті медициналық сақтандыру кепілдік беретін құқықтар сақталып, лимиттер жойылмайды. Сонымен қатар сыйлықақы төлемдерінің барлық түрі басқа құрылымға ауысқанда да сақталады. Есептеу және төлеу тәртібі бұрынғыдай қалады екен. Мұнысы енді дұрыс шешім. Жұмысшылардың ауысуы бойынша демалыс күндері де жалғасын тауып, бұрынғы жұмыс орнында пайдаланылмаған демалыс күндеріне өтемақы төленеді екен. Егер кесте бойынша демалыс жоспарланған болса, Магистральдық теміржол желісіне жұмысқа ауысқан жағдайда сол жоспарланған мерзімде еңбек демалысына кете алады», – дейді Консультативтік кеңес мүшесі.

 

Сұхбат
28.11.2025
Қауіпсіздікті күшейтуге күш салудамыз
Аймақтар
28.11.2025
Қостанай өңірінде контейнерлік пойыздарды ресімдеудің ашық тәртібі енгізілді
Аймақтар
28.11.2025
Өткелдерді жаңарту жалғасуда
Жаңалықтар
28.11.2025
Астанада қозғалыс қауіпсіздігі бойынша байқау өтті
Жаңалықтар
28.11.2025
Ташкентте Транскаспий көлік дәлізі мен байланысты дамыту жөніндегі Инвесторлар форумы өтті
Қауіпсіздік
28.11.2025
Практикалық сабаққа қатысты
Жаңалықтар
28.11.2025
ҚТЖ және Rail Cargo Austria транзиттік осьті күшейтуде
Жаңалықтар / Мұрағат
28.11.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №99 28 қараша 2025 жыл
Аймақтар
27.11.2025
Теміржолшы кәсібіне құрмет
Аймақтар
27.11.2025
Техникалық кітапханаға – 90 жыл
Жаңалықтар
27.11.2025
ҚТЖ жеке вагондардың тоқтап тұруын қысқартуға шақырды
Инфрақұрылым
27.11.2025
Жабық жол қайта ашылды
Жаңалықтар
26.11.2025
ҚТЖ басшысы: Компания Әзірбайжанға астық жеткізуді 25 есеге арттырды
Спорт
26.11.2025
Күзет қырандары – спартакиада чемпионы
Жүк тасымалы
26.11.2025
Алты мемлекет Иран арқылы контейнерлік транзитті арттыру үшін күш біріктіруде
Жаңалықтар
26.11.2025
ҚТЖ Бакуде өткен ТМД елдері Теміржол көлігі жөніндегі кеңесінің отырысына қатысты
Жаңалықтар
25.11.2025
ҚТЖ ҚХР мен Өзбекстан теміржол әкімшіліктерімен пойыздарды қабылдауды арттыру бойынша келіссөздер жүргізуде
Жаңалықтар
25.11.2025
Он айда тасымал көлемі бір жарым миллион тоннаны құрады – Тоқаев
Жаңалықтар
25.11.2025
Ақтауда жаңа теңіз порты салынады
Жолаушылар тасымалы
25.11.2025
ҚТЖ жаңа «45-сериялы» жолаушылар вагондарын қабылдайды