Жетістікке жетелеген жеті бағдар

Трансформация
12.06.2019, 17:10

Транзиттен табыс табу – қай елдің болсын берік ұстанымы. Осы ретте, жеті ел – Қазақстан, Қытай, Белоруссия, Германия, Моңғолия, Польша және Ресей аумағында жатқан теміржол желісімен транзиттік тауар тасымалдаудың оң жолға қойылғанын атар едік. Мәселен, өткен жылы Қазақстан аумағы арқылы Қытай – Еуропа – Қытай бағдары бойынша 300 мыңнан астам контейнер тасымалданып, 2017 жылдағыдан 61% артқан.

Бұл транзиттік тауар тасымалының жылдан жылға өсе түспесе, кемімейтінін айқын аңғартты. Соңғы жылдарда теміржол әкімшіліктері арасындағы ынтымақтастықтың жандана түскені, тараптардың тасымал көлемін арттыруға мүдделі екендігін көрсетіп отыр.

Алматы қаласында өткен Қытай – Еуропа – Қытай қатынасындағы контейнерлік пойыздар тасымалын ұйымдастыру жөніндегі Бірлескен жұмыс тобының төртінші отырысында тасымалды арттыру мәселесіне ерекше ден қойылған болатын. Тек биылдың өзінде Ресей мен Белоруссияға тағайындалған контейнерлік пойыздарды қоспағанда, қазақстандыққытайлық шекара арқылы ұйымдастырылған контейнерлік пойыздардың саны 4128-ге жетіпті. Бұндай мәлімет Қазақстан, Қытай, Белоруссия, Германия, Моңғолия, Польша және Ресей теміржол әкімшіліктері өкілдерінің Қытай – Еуропа – Қытай бағдары бойынша тасымалдарды ұйымдастыру жоспарын пысықтау және 2019 жылы контейнерлік тасымал барысын талқылау кезінде көлденең тартылды. Сондай-ақ транзиттік тасымал көлемі басымдығын жоспарлауды нақтылау, олардың жүруі аумағын кеңейту, контейнерлік пойыздар санын арттыру мәселелері кеңінен талқылауға түсті. Бұл ретте «Қазақстан темір жолы» ҰК» АҚ Қытай – Еуропа – Қытай қатынасындағы тасымал көлемін ұлғайтуы бойынша атқарып жатқан шаруаларын ауыз толтырып айтуға болады.

Бұл жөнінде Компания басқарма төрағасының бірінші орынбасары Қанат Әлмағамбетов былай дейді: «Контейнерлік жүк ағынының өсуі біздерді тасымалдарды ұйымдастыруда жаңа технологиялар іздеуге мәжбүрлей түседі. Біз оптималды қалыптастыру схемасын қолдана отырып, контейнерлік пойыздарды біріктіру тәсілдері бойынша жұмыс істеудеміз». Айтса айтқандай, қазірдің өзінде Достық және Алтынкөл станциялары бойынша «3-ке 2» схемасы бойынша – 154 контейнерлік пойыз, ал «2-ге 1» бойынша 273 пойыз әзірленді және жөнелтілді. Сөйтіп, жылжымалы құрамды айтарлықтай тиімді пайдалануға, учаскелердің өткізу қабілетін еселеуге және тасымалдың өзіндік құнын төмендетуге мүмкіндік жасалды. Осындай нәтижелі жұмыс әріқарай да жалғасын таба бермекші. Бұл ретте ұзындығы 80 және одан да көп вагонға жететін контейнерлік ұзынқұрамды пойыздарды өткізу технологиясы да енгізілгендігін айта кету керек. Соның арқасында учаскелердің өткізу мүмкіндіктерін, локомотив паркін, жылжымалы құрамды және инфрақұрылымды барынша тиімді пайдалануға қол жеткізіліп отыр. Қарталы-1 мемлекетаралық түйіспе пункті арқылы баламалы бағдарлар контейнерлік ағынның негізгі үлесі контейнерлік сервис сапасына оң ықпал етті. Ендігі маңызды мәселе контейнерлік пойыздар жылдамдығын барынша арттыра түсу. Бұл – уақыт талабы. Егер 2018 жылдың мәліметіне сүйенсек, Қытай – Еуропа – Қытай қатынасындағы контейнерлік пойыздардың орташа бағдарлық жылдамдығы 932 км/тәулікті құраған. Қ.Әлмағамбетовтің мәліметіне қарағанда, әзірге кейбір пойыздар ғана 1 150 км/тәуліктік жылдамдықпен жүреді. Ендігі міндет – республика жолдарындағы орташа жылдамдықты осындай деңгейге көтеру. Сондайақ, шекаралық өтпелерде тұру уақытын қысқарту, өткізу пункт- терінде тексеру рәсімдерін жеңілдету мақсатында Қытай темір жолдарымен электронды мәліметтер алмасу жөніндегі жұмыстарды ұйымдастыру жоспарланған.

Жүктерді «нақты уақытында» жеткізу бойынша сервисті дамыту, клиентке бағдарлану деңгейі, пайдалану жұмыстарын жоспарлау сапасын арттыру үшін контейнерлік пойыздар келісілген кестені мүлтіксіз сақтай отырып жүруі тиістігі өзге елдер теміржол әкімшіліктерімен ыңтымақтастықты нығайтуға итермелеуде. Осындай қадамдар бедерінде контейнерлік пойыздар тасымалы бойынша Бірлескен жұмыс тобының Рәсім ережесі де бекітілгендігін айта кеткен ләзім. Клиенттерге кешенді қызмет көрсету есебінен теміржол тасымалы тартымдылығын арттыру мақсатында бірлескен сандық өнімдер мен сервистерді құру жөніндегі жұмыстар да жандана бастады. Сөз орайы келгенде, Бірлескен жұмыс тобының төртінші отырысына қатысушылар еліміздегі көлік-логистикалық хаб нысанын көруге мүмкіндік алды. Сондай-ақ, Польша, Германия, Иран, Қытай теміржол әкімшіліктері Алтынкөл станциясында, KTZE – Khorgos GateWay құрғақ портында болып, аталған нысанның жұмысымен жақын танысты. Яғни, контейнерлерді өңдеу өте қысқа уақытта – 55 минутта жүзеге асырылатыны паш етілді. Бұл орайда Қытай темір жолдары директорының орынбасары Ли Вэнсинь былай дейді: «Біз өзара тиімді ынтымақтастықты әріқарай дамыту үшін, жүк ағынының, соның ішінде контейнерлік тасымал үшін барлық жағдайлар жасалғандығына көз жеткіздік». Осылайша шетелдік теміржолшылар Қазақстан аумағында құрылған көліклогистикалық хабтың үлкен көлемдегі жүкті тасымалдауға мүмкіндік беретініне көз жеткізгендей болды. 


Темір жол тарихы
31.07.2025
Темір жол тарихы жайлы жаңа кітап жарық көрді
Әлеумет
31.07.2025
Ақжолтай пойызға алғыс айтты
Жаңалықтар
31.07.2025
Жыл соңына дейін 175 жаңа жолаушылар вагонын сатып алу жоспарлануда
Жаңалықтар
31.07.2025
Тасымалдау процесін ұйымдастыру дирекциясының қызметкерлері мінсіз еңбегі үшін марапатталды
Аймақтар
31.07.2025
Атырауда вагон доңғалақтарын жинақтау цехы ашылды
ҚТЖ келбеті
31.07.2025
Таңдаулы машинистер тандемі
Жаңалықтар
31.07.2025
Президент «ҚТЖ» ҰК» АҚ басқарма төрағасы Талғат Алдыбергеновті қабылдады
Инфрақұрылым
31.07.2025
Қаракеткен – Қараиірім жол теліміне күрделі жөндеу сәтті аяқталды
ҚТЖ келбеті
31.07.2025
Әр секунд қауіп-қатерге толы
Аймақтар
31.07.2025
Өткел кезекшісінің қырағылығы
Жаңалықтар
30.07.2025
"ҚТЖ" ҰК" АҚ және TCDD Taşimacilik A.Ş. Орта дәлізді дамыту жөнінде келісті
Инфрақұрылым / Әлеумет
30.07.2025
Ірі құрылыс жобалары 12,8 мыңнан астам адамды жұмыспен қамтып, өңірлер экономикасына серпін беруде
ҚТЖ келбеті
30.07.2025
Ерлік емей, немене?!
ҚТЖ келбеті
30.07.2025
Әке жолын жалғаған ұл
ҚТЖ келбеті
30.07.2025
Талабыңа нұр жаусын, Ержан!
Жаңалықтар
30.07.2025
ҚТЖ жүк тасымалының өсуіне байланысты машинист көмекшілерін қабылдауды ұлғайтты
Жолаушылар тасымалы
30.07.2025
«Астана – Бурабай курорты» бағыты бойынша қосымша электр пойызы іске қосылды
Жаңалықтар
30.07.2025
ҚТЖ мен Мерсин халықаралық порты Орта дәлізді дамыту аясындағы ынтымақтастықты талқылады
Жолаушылар тасымалы
29.07.2025
“Алматы-3” теміржол вокзалының құрылысы: Жоба қай кезеңде?
Жаңалықтар / Апта саны
29.07.2025
ҚТЖ-да қозғалыс қауіпсіздігін бұзу 4% қысқарды