Еуропада TEN‑T дәлізіндегі трансеуропалық желіге қойылатын талаптар күшейтілуде
Еуропарламент пен Еуропалық кеңес трансеуропалық дәліздердің TEN-T желісін дамытудың нормативтік талаптарын қайта қарауға қатысты алдын ала келісімге келді. Жаңа нормативтік база (TEN‑T Regulation) бірнеше негізгі міндеттерді біріктіруді ұсынады, деп хабарлайды Rail-news.kz.
Бұл, ең алдымен, TEN‑T желісінде еуропалық пойыздарды басқарудың ERTMS/ETCS жүйесін орналастыру болып табылады. Сонымен бірге ETCS жабдықтарына инвестиция салуды ынталандыру үшін ескірген дабыл жүйелерін пайдаланудан шығару қажет.
TEN‑T желісінің магистральдық жолаушылар желілерінің инфрақұрылымына келетін болсақ, 2040 жылға қарай ол 160 км/сағ және одан жоғары жылдамдықтағы пойыздарды өңдеуге қабілетті болмақ.
Әуе көлігімен салыстырғанда бәсекелестікті арттыру үшін жыл сайынғы жолаушылар ағыны 12 миллион адамнан асатын әуежайларды қалааралық теміржол көлігімен байланыстыру міндеті қойылды.
Сондай-ақ мультимодальды жүк терминалдарының желісін кеңейту, олардың өңдеу қуатын арттыруды және бұл өзгерістерді бүкіл TEN‑T желісі бойынша ұзындығы 740 метрге дейінгі жүк пойыздарын өңдеуді қамтамасыз ету шараларымен байланыстыру көзделуде.
TEN‑T желісін дамытуды үш кезеңмен жүзеге асыру ұсынылады: 2030 жылға қарай негізгі желіні қалыптастыруды аяқтау, 2040 жылға қарай – кеңейтілген негізгі желі және 2050 жылға қарай – толық желі.