«Мойынты – Достық» телімінің екінші жолдары балқаштықтар бақылауында

Инфрақұрылым
29.11.2022, 09:27
Суреттерді түсірген Александр ЖАБЧУК
Райхан Рахметова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

Балқаш жол дистанциясы – «Мойынты – Достық» телімінің екінші жолдары бойынша құрылыс жұмыстарын қабылдап алатын бірден бір мекеме. Себебі, ұзындығы 800 км-ден астам жаңа жолдың 400 шақырымы осы дистанцияға тиесілі.

Аталған дистанцияны бүгінде тәжірибелі теміржолшы Ернұр Тұрбаев басқарады. 2003 жылы Тоқырбас станциясында еңбек жолын жолшы болып бастаған ол бүгінде 20 жылдық тәжірибесі бар білікті басшы. 

 – Біздің дистанцияға Мойынты – Саяқ телімдері арасындағы 400 км жол қарайды. Осы жолдың бойындағы №4 бекетте жаңа жол құрылысын бастау бойынша салтанатты жиын өтті. Мердігер мекеме «Integra Construction KZ теміржолды салуды бастап кетті. Біз олар салған жол бойындағы әр шақырымның жұмысын тексеріп, қабылдап алып отырамыз. Балқаш жол дистанциясында, өзімнің қарамағымда 300 адам бар. 16 айналымда 3 телім бастығы, 16 жол шебері жұмыс істейді. Яғни, осы аралықтағы 16 бекеттің жолын баптау, жағдайын жасау – біздің міндет, – дейді Ернұр Тұрбаев.  

Қытай мен Еуропа арасын байланыстыратын жолдың бастауында тұрған бұл теміржол телімінен күніне 6 жолаушы пойызы өтеді. Сонымен қатар 30 жұп жүк пойыздары жүреді. Енді екінші жолдар салынып, Мойынтыға дейін жеткізілсе, транзиттік тасымал артып, осы бағытта жүк жіберетін клиенттердің сұранысы толық қанағаттандырылмақ.  

Ернұр Тұрбаевтың айтуынша, дистанцияның биылғы жұмыс көрсеткіштері жоғары болған. Көктемгі және күзгі байқау комиссияларынан ойдағыдай өтіп, келесі маусымға дайындықтарын үнемі пысықтап отырады. Айына екі рет жол өлшейтін және ақауды анықтайтын вагондар осы телімнен жүріп өтеді. Дистанция ғимараты Балқаш-2 станциясында орналасқан. Жаңа жолға жауапты ұжымды басқарып келе жатқан білікті басшы «Адал еңбегі үшін» төсбелгісінің иегері және көптеген құрмет грамоталары, алғыс хаттармен марапатталған.  

 

Жаңалықтар
22.11.2024
ҚТЖ Бескөл депосында дизель отынының ұрланғанын анықтады
Жаңалықтар
22.11.2024
Ақмола бөлімшесі инфрақұрылымды жаңартуды және инновацияларды енгізуді жалғастыруда
Жүк тасымалы
22.11.2024
Қостанай ЖТ бөлімшесі қараша айында 2 359 вагон астық тиеді
ҚТЖ келбеті
22.11.2024
Жол монтерлерінің бір күні
Қауіпсіздік
22.11.2024
Жамбыл өңірінде қыста да қараусыз мал тиылмайды
Аймақтар
22.11.2024
«Syrmaq Fest»: Маңғыстаулық теміржолшы қолөнер көрмесін ұйымдастырды
Қауіпсіздік
22.11.2024
Шымкент станциясында өндіріс жарақатының алдын алу шарасы өтті
Әлеумет
22.11.2024
Күзет қызметкерлеріне көрсетілетін қолдау көп
Жаңалықтар
22.11.2024
Кәсіподақ сарапшылары құзыретін арттырды
Цифрландыру
22.11.2024
ІТ тақырыбына арналған білім сайысы өтті
Жаңалықтар / Мұрағат
22.11.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №99 22 қараша 2024 жыл
Жолаушылар тасымалы
21.11.2024
№42 «Атырау-Алматы» жолаушылар пойызының қозғалысы уақытша тоқтатылады
Жаңалықтар
21.11.2024
Құрық портының түбін тереңдету жұмыстары мерзімінен бұрын аяқталды
Спорт
21.11.2024
Теміржолшылар арасында спартакиада өтті
Жаңалықтар
21.11.2024
ҚТЖ жол диагностикасының инновациялық технологияларын енгізуде
Жаңалықтар
21.11.2024
ҚТЖ Еуропадағы терминалдық желіні кеңейтуде
Жолаушылар тасымалы
20.11.2024
Семейде қаламаңы тасымалында тиімді бағдарлар көбейеді
Жүк тасымалы
20.11.2024
Ақмола бөлімшесі 307 мың тоннадан астам астық тиеді
Жаңалықтар
20.11.2024
Қазақстан көлік-транзит дәліздерін ТМД + форматында дамытпақ
Әлемде
20.11.2024
Қытай – Қырғызстан – Өзбекстан темір жол құрылысы бойынша келіссөздің соңғы сатысы жүріп жатыр