Астана жол дистанциясында бағыттама бұрмалары ауыстырылып жатыр

Инфрақұрылым
02.06.2023, 11:26
Суретті түсірген Александр ЖАБЧУК
Райхан Рахметова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

Астана жол дистанциясында биыл 23 бағыттама бұрманы ауыстыру жоспарланған. Өткен апта басында дистанция жұмысшылары Астана станциясы басындағы 3 бағыттама бұрмасы ауыстырылды.

«Толаскез» уақытында жөндеу жұмыстары болып жатқан Астана станциясы теміржолының бойындағы «бүкір көпір» тұсына келдік. Жұмыс барысын станцияның да, дистанцияның да басшылары қадағалап жүр екен. Дистанция директоры Дәурен Қабастың айтуынша, жөндеу жұмыстарын олар өз күштерімен жүргізуде.  

– DESEC ауыр типті жол машинасы көмегімен бағыттама бұрмаларын жаңартып жатырмыз. Бұл ағаш шпалдарын темірбетон түріне ауыстырып, жер төсемдеріне 40 см-ге дейін жаңа қиыршық тастар төсеуге жол жөндеушілердің жұмысын біраз жеңілдетеді. Көріп тұрғаныңыздай, техника 32 тонналық бағыттама бұрмасын алып, өзі салып жатыр. Жалпы күніне 6 сағаттық «техникалық толаскез» жұмыстарын алып, жөндеу жұмыстарын жүргізудеміз. Сонымен қатар ауыстырылған бұрманың үстінен УНИМАТ ауыр типті жол машинасы жүріп өтіп, жер төсемін нығыздап, деңгейіне сай сәйкестендіреміз. Екі ауыр типті жол машиналарын ПЧМ «Ағадыр» мекемесінен алдық. Осындай техникалардың арқасында жол жөндеушілеріміз бұрынғыдай жер төсемін қолмен ұрып нығыздамайды және де адам күшін азайтады, – дейді дистанция бастығы.  

Жоспардағы бұрмалардың бәрін шілде айына дейін жаңарту көзделіп отыр. Соның ішінде үшеуі Астана станциясы теміржолында болса, қалғандары Анар, Бурабай бағытындағы теміржол бойындағы станцияларда жатыр. Жалпы дистанцияға қарасты 726 бағыттама бұрмасы бар.  

– Осындай басты жолдардың бұрмаларын жаңартылғаннан кейін жөндеуден шыққан ескі шпалдарын, екінші деңгейлі жолдарға салып, оны да пайдаға асырамыз. Бір бағыттама бұрмасын ауыстыруға бірекі күн кетеді. Бірінші күні дайындаймыз, екінші күні ауыстырамыз. Қазіргі таңда бір бағыттама бұрмасын ауыстыруға 18 жол жөндеуші, бір аға жол шебері мен бригадир жұмылдырылған. Жұмысты 40-50 күнде аяқтаймыз, – дейді Д. Қабас.  

Бағыттама бұрмаларының ағаш шпалдары 1995-96 жылдары салынған. Жөндеу жұмыстары кезінде қиыршық тастар Аршалы станциясынан, ал темірбетон шпалдар Екібастұз станциясынан жеткізіледі.  

Жаңалықтар
02.10.2025
ҚТЖ мен AD Ports Group ынтымақтастық перспективаларын талқылады
Аймақтар / Бейнелер
02.10.2025
Сексеуіл станциясында өткел ғимараты пайдалануға берілді
Аймақтар
02.10.2025
Ардагер теміржолшыларға құрмет көрсетілді
Жаңалықтар
02.10.2025
Jibek Joly туристік пойызы келесі сапарға дайындалуда
Аймақтар
02.10.2025
Жем локомотив пайдалану депосына – 120 жыл
Жаңалықтар
01.10.2025
ТХКБ үшін жаңа серпін: Қазақстан, Әзірбайжан және Грузия стратегиялық құжатқа қол қойды
Станция тынысы
01.10.2025
Достық станциясы — Қазақстан мен Қытай арасындағы негізгі көлік торабы
Жаңалықтар
01.10.2025
Алматыда Түркі мемлекеттері ұйымы көлік министрлерінің VIII кездесуі өтті
Әлемде
01.10.2025
Бүгіннен бастап Қытай пойызға қағаз билеттерді қолдануды тоқтатты
Әлеумет
01.10.2025
Бершүгір станциясында теміржолшыларға арналған спорт кешені ашылды
Жаңалықтар
01.10.2025
Экологтарға арналған оқытуда қалдықтарды бөлек жинау мен жаңа кодекс нормалары талқыланды
Жаңалықтар
01.10.2025
New Silk Way: ҚТЖ еуразиялық транзитте стратегиялық көшбасшылықты күшейтуде
Жаңалықтар
30.09.2025
Пойыздан кешіккен бойжеткен машинист кабинасына тас лақтырды
Жаңалықтар
30.09.2025
Алматыда «New SilkWay» бизнес-форумы өтіп жатыр
Жаңалықтар
30.09.2025
Президент: Қазақстан арқылы әлемнің ең ірі сауда нарығына 5 теміржол дәлізі өтеді
Жаңалықтар
30.09.2025
Мемлекет басшысы «Достық – Мойынты» теміржолының екінші желісін іске қосты
Трансформация
30.09.2025
Локомотив құрастырудың жаңа деңгейі
Жаңалықтар
30.09.2025
«НR-өндіріс серпіні»: Маңызды жобалар алаңы
Қауіпсіздік
30.09.2025
Қараусыз мал мен құлаққаптағы адам – пойыз қозғалысына қауіп
Аймақтар
30.09.2025
Құрылғылар сенімділігі күмән туғызбайды