Вокзалдар қалай жаңғыртылуда?

Инфрақұрылым
23.09.2025, 08:23
Райхан Рахметова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

Қазір елімізде 301 вокзал болса, соның ішінде жаңадан салынған 20-25 вокзал жөндеуді қажет етпейді, ал қалғанына күрделі жөндеу жұмыстары керек. Жарамсыз болып қалған бірқатары сүріліп, орнына жаңасын салу қажет. Бұл жұмыстарды 2 жылда атқару жоспарланған.

«Магистраль» сарапшылар форумы алаңында «Вокзалдар – елдің айнасы: жолаушылар үшін олардың келбеті қалай өзгереді?» тақырыбында пікірталас өтті. Іс-шара барысында вокзалдарды жаңғырту ісі қалай жүзеге асып жатқаны талқыланды.  

– Бұл бүгінде өте өзекті тақырып. Вокзалдардың көбі өткен ғасырдың 50-жылдарында тұрғызылған. Сондықтан тозу деңгейі де жоғары. Оларға бұған дейін түрлі деңгейде жөндеу жұмыстары жүргізіліп келді. Дегенмен бүгінгідей ауқымды жаңғырту жұмыстары бұрын-соңды болмаған. Осы жылға дейін аталған вокзалдардың тоғызы жергілікті атқарушы биліктің құзырында болып келді. Оның үшеуі, яғни Шымкент, Екібастұз және Павлодар вокзалдары жөндеуден өткен. Олар әлі де сол әкімдіктерге қарайды. Қалған алтауы сенімгерлікпен ҚТЖ-ға өтті. Жаңғырту жұмыстары халықаралық стандарттарға сай жүргізіледі. Қазіргі вокзалдардың көбі сол талаптарға сай келмейді, соның бәрі реттеледі, – деді «ҚТЖ» ҰК» АҚ вокзал шаруашылығын пайдалану және дамыту жөніндегі атқарушы директоры Жұбан Көрпебаев.  

Жаңғырту жұмыстары екі кезеңге бөлініп жүргізіледі, бірінші кезеңінде 125 вокзал, екінші кезеңінде 152 вокзал жөнделеді. Бірінші кезеңде вокзалдар туристік, тозу деңгейі, жолаушылар ағыны бойынша ерекшеліктеріне қарай жөнделеді.  

– Барлық вокзалдар жұмыс біткен соң мемлекеттік сараптамадан өтеді. Сондықтан мердігер ұйымдарға қойылатын талап та жоғары. Жөндеу жұмыстарын жобалау вокзалдарды салудың бірыңғай стандарттарына қарай жасалады, әр өңірдің бірегейлігі де ескеріледі. Вокзалдардың ішінде мемлекеттік тарихи ескерткіштер қатарына кіретін ғимараттар да бар, оларға бөлек реставрациялау компаниялары қызмет көрсетеді, – дейді «ҚТЖ» ҰК» АҚ құрылыс жөніндегі басқарушы директоры Марат Искалиев.

 

Жаңалықтар
27.12.2025
ҚТЖ басшылығы Алматы өңіріндегі қауіпсіздік мәселелерін талқылады
Жаңалықтар
27.12.2025
Қызылжар – Жезқазған учаскесінде автоблоктау енгізілді
Жаңалықтар
27.12.2025
Алматыда мұрағат ашылды
Жаңалықтар
27.12.2025
Астана әкімдігі жастар арасындағы кәсіби бағдар жұмысы үшін ҚТЖ-ны атап өтті
Жүк тасымалы
26.12.2025
Түбектегі тасымал жандана түсті
Аймақтар
26.12.2025
ҚТЖ Басқарма төрағасы Қарағанды өңіріне барды
Аймақтар
26.12.2025
«Үздік маман-2025»: Арыста теміржолшылар арасындағы кәсіби байқау мәресіне жетті
Сұхбат
26.12.2025
Қауіпсіздік күн тәртібінен түскен емес
Инфрақұрылым
26.12.2025
Ақтөбе-2 станциясы жаңғыртуды қажет етеді
Қауіпсіздік
26.12.2025
Әдістемелік сабақ өтті
Жаңалықтар
26.12.2025
Зейнеткерлер марапатталды
Жаңалықтар / Мұрағат
26.12.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №108 26 желтоқсан 2025 жыл
Спорт
25.12.2025
Алаңда ардагерлер бақ сынады
Аймақтар
25.12.2025
Үздіктер анықталды
Жаңалықтар
25.12.2025
Қытай — Қырғызстан — Өзбекстан желісінің құрылысын қаржыландыру тәртібі анықталды
Жаңалықтар
25.12.2025
Жұмысшы мамандықтары жылында 80 мыңнан астам ҚТЖ қызметкері марапатталды
Спорт
25.12.2025
Адал достықтың үлгісін көрсетті
Әлемде
24.12.2025
Ташкент пен Қазан арасындағы пандемияға байланысты үзілген теміржол қатынасы қайта жанданды
Жаңалықтар
24.12.2025
ҚТЖ «Таза Қазақстан» акциясы аясында қалдықтарды азайту жөніндегі іс-шараларды іске асырады
Жаңалықтар
24.12.2025
Теміржол саласындағы 2025 жылдың негізгі оқиғалары