Алтыншы телім

Инфрақұрылым
09.12.2019, 11:44
Райхан Рахметова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

Қырқыншы мен Сарыоба станцияларының арасы және одан әрі Еркіншілікке барар жолдың 70-ші шақырымына дейінгі аралыққа Ірілендірілген Астана жол дистанциясының №6 телім жолшылары күтім жасайды. 12 жылдық тәжірибесі бар теміржолшы Төленді Шапшекеев жетекшілік ететін телім жолшыларына үлкен жауапкершілік жүктелген.

Елорданың бас қақпасынан кейінгі Қырқыншы станциясында жүк түсіру, тиеу, құрылымдау, сұрыптау жұмыстары 16 станция жолында тәулік бойына тоқтаусыз жүргізіледі. 2 станция, 2 перегондағы темір жолдың күтімін телімнің 22 адамнан тұратын жолшылары және колоннаның 48 жол монтері жасайды. Мұнда барлығы 3 жол шебері және 3 бригадир бар. Аталған станциялар аралығындағы 57 км темір жолдың бойында бүгінде ең басты жұмыс – әрине қармен күрес шаралары. Бірінші класты Қырқыншы, төртінші класты Сарыоба станцияларында қармен күрес науқаны басталысымен бұйрыққа сәйкес ауысымдық кезекшілік ұйымдастырылады. – Күн ашық болса, түнде 2 адамнан, ал борандарда 12 адамға дейін шығады. Станция жолдарында бағыттама бұрмалары қармен кептеліп, пойыз келе жатқанда жолдың бағытын бұрмай қалуы мүмкін.

Оларды қар үрлегіш компрессормен үрлеп, қарын тазалайды Одан. бөлек қар тазалайтын СМ-2 машинасы және перегондарға шығатын СДПМ техникасы бар, – дейді телім бастығы. Сонымен қатар бүгінде атқарылып жатқан маңызды жұмыстардың бірі – маусым ауысуына қарай рельстерді ауыстыру. Яғни, Төленді Шапшекеевтің айтуынша, қыста ауа-райының суықтығынан рельстер қатып, мұздап, қысқарады, сөйтіп рельстер арасындағы жік ашылады, ал жазда, керісінше, ыстықтан олар ұзарып, жіктер бір-біріне тіреледі. Міне, сондықтан әрбір 800 метрлік рельс бунақтары арасындағы рельстер жазда 12,50 метрлік түріне, қыста 12,54 метр түріне ауыстырылып отырады. Сондай-ақ компания бойынша жұмыс істейтін жол өлшегіш вагондар да айына жұп, тақ бөлігін қосқанда жолды төрт рет тексеріп өтеді. Сол вагондар жақында аталған телімді тексерген. Айдың 1-15 аралығы бірінші рет жүріп өтеді және кемшіліктерін анықтап, соны жоюға тапсырма беріледі. Ал екінші рет айдың 20-30 аралығында сол кемшіліктермен жұмысты бақылау мақсатында тағы өтеді.

Биыл бұл телімдерге күрделі жөндеу жүргізілмеген, тек былтыр СарыобаҚырқыншы аралығындағы жол жөнделген. Малға қарсы қоршауларға биыл ерекше көңіл бөлініп, 1,5 км қоршау күрделі жөндеу көрген. Күзгі, көктемгі комиссиялық байқаудан бөлек, ай сайын ДС, ЭЧ, ШЧ, ПЧ басшылары мен жауапты адамдардың қатысуымен бірлескен комиссиялық тексеру болып тұрады. Осындай тексерулер мен айына бір рет болатын техникалық сабақтардағы жоспарлы оқыту шаралары арқылы жолшылар үнемі екі станция мен олардың аралықтарындағы жолдың қауіпсіздігін қамтамасыз етіп отыр. Жолшылардың еңбек жағдайы толықтай жасалған деуге болады. Телім бастығы Төленді Шапшекеев еңбек жолын 2007 жылы қарапайым жол монтерінен бастап, бригадир, шебер, инженер-технолог, диагностикалық блог бастығы болып, еңбегімен талай жетістіктерге жетіп келеді. 

Жүк тасымалы
01.07.2025
ҚТЖ желісі бойынша астық тасымалы 53%-ға өсті
ҚТЖ келбеті
01.07.2025
100 маман іріктелді
Инфрақұрылым
01.07.2025
Шымкент жолшылары асарлатып ауқымды жұмыс атқарды
Аймақтар
01.07.2025
Жұмысшыларды тасымалдайтын жаңа автобус пайдалануға берілді
Жаңалықтар
01.07.2025
Абай мұрасы насихатталды
Қауіпсіздік
01.07.2025
Теміржол нысандарындағы өрт қауіпсіздігі
Жаңалықтар / Мұрағат
01.07.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №50 01 шілде 2025 жыл
Аймақтар
30.06.2025
Күрделі жөндеу жұмыстары нәтижесін беруде
Станция тынысы
30.06.2025
Семей станциясы үздік атанды
Әлеумет
30.06.2025
Айназдың алғашқы жеңісі
Жаңалықтар
30.06.2025
"Қазақстан темір жолы" төрт жылда неге қол жеткізді?
Жаңалықтар
30.06.2025
Нұрлан Сауранбаев Көлік министрі болып тағайындалды
Жолаушылар тасымалы
30.06.2025
ҚТЖ Ақтөбе – Астана бағыты бойынша қосымша пойыз тағайындады
Жаңалықтар
30.06.2025
Түрік компаниясы елімізде логистикалық инфрақұрылымға инвестиция салмақ
Инфрақұрылым
28.06.2025
Елімізде теміржол желісіне ауқымды жаңғырту жүргізуде
Жаңалықтар
27.06.2025
Варшавада ТХКБ дамыту жөніндегі жұмыс тобының отырысы өтті
ҚТЖ келбеті
27.06.2025
Вагон қозғалысын реттеушілер жайлы бір үзік сыр
Инфрақұрылым
27.06.2025
Маңғыстау теміржолы күрделі жөндеуге күш салуда
ҚТЖ келбеті
27.06.2025
Қырық жыл кешіккен шындық
Әлеумет
27.06.2025
Балалар жазы көңілді