Ақпандағы ағымдық жөндеу жүргізуде

Инфрақұрылым
17.02.2020, 11:50
Сабырхан Сейілбекұлы

Қызылорда облысы бойынша меншікті тілші

Ақпан айындағы ауа температурасының нөлден жоғары көрсеткіште болуы жосалылық жолшылардың жұмысын ширатып, кәсіби жауапкершілігін арттыра түскендей. Олар жылжымалы құрамдардың қауіпсіз қозғалысын қамтамасыз ету үшін өз телімдерінде жоспарлы жұмыстарын тоқтатпай жүргізуде.

Қазалы жол дистанциясының Жосалы станциясындағы 15-айналымының 5-телім жолшылары бүгін бекеттің оңтүстік алқымындағы 3-жолында ағымдық жөндеу жұмысын жасап жатыр. Дистанция басшылығының бекіткен тапсырмасы бойынша жол шебері Әділ Таңқаевтың басқаруымен рельсті көтеретін құрылғылары мен рельс бекітпелерін бұрайтын кілттерін, сом темір секілді құрал-саймандарын сайлап алып жұмысқа кіріскен жолшылар Нұрлан Ахметов, Балтабек Шакиев, Мұрат Құдабаев, Ораз Кәрібаев, Тимур Киришенко, Жаңабек Таңбаевтың іс-қимылдарын басқарып, бақылап жүрген жол шеберінің қырағы көзінен ештеңе тыс қалмайды. Бәрін өлшеп, кесіп-пішіп тұр.

– Жолдардың техникалық талапқа сай болуын қамтамасыз ету үшін біздің бесінші телім жол жөндеушілері бүгін бекеттің 3-жолында рельс астындағы прокладкасын ауыстырып жатырмыз. Жолдарды шаблон-деңгеймен өлшеп тексергенде техникалық талап өлшемінен айырма бар екенін анықтадық та дереу ретке келтіруге кірісіп жатырмыз. Телімдегі жол жөндеушілердің дені – тәжірибелі, жұмыста әбден ысылған 4 және 6 разрядты жол жөндеушілер. Сондықтан жөндеу сапасына сын болмасы анық. Десек те, мың рет өлшеп, бір рет кескеннің артықшылығы жоқ, – деді рельсасты төсемелерінің ауыстырылу барысын бақылап, рельсті оқтыноқтын өлшеп жүрген жол шебері Әділ Таңқаев.

Жолды қайта-қайта шаблонмен өлшеп, деңгейін анықтап, ауытқулар болса ретке келтіру – жолшылардың негізгі жұмысы. Өлшеуіш құрал шаблонның тепе-теңдікті көрсететін бөлігінен рельстің ауытқуы байқалса, дер кезінде қалыпқа келтіру қажет.

Бұл – қозғалыс қауіпсіздігін сақтаудың бір шарты. Мәселен, бүгінгі жұмыс та станциялық 3-жанама жолды шаблонмен тексергенде жолдың бір жағына қарай ауытқуын анықтаған соң жоспарланған. Жұмыс басында жолшылар жолды қайта-қайта өлшей отырып, рельс бекітпелерін босаңсытып, жолды көтергіш құрылғы домкратпен көтеріп, қажетті көлемдегі төсеме салып қайта бекітіп, қайта өлшеп алып, рельсті бекітпелеріне бекіту шараларын жасап, техникалық талапқа сай ретке келтірілгенше тыным таппады.   

Жаңалықтар
28.09.2025
ҚТЖ басшылығы Астана-1 вокзалының жөндеу жұмысымен танысты
Жаңалықтар
27.09.2025
Құрметті теміржолшы «Құрмет» орденімен марапатталды
Жаңалықтар
27.09.2025
ТХКБ-ны бірлесе дамыту жайы талқыланды
Жаңалықтар
27.09.2025
ҚТЖ-да «HR – өндіріс серпіні» стратегиялық HR-сессиясы өтті
Жаңалықтар
27.09.2025
Темір жолдар мен тағдырлар: Алматыда «Жолдар» телехикаясының түсірілімі басталды
Жаңалықтар
26.09.2025
Еліміздің теміржол көлігі жаңа деңгейге көтерілуде: ҚТЖ және Wabtec ауқымды әріптестікті іске қосты
Цифрландыру
26.09.2025
Бейнебақылау камерасына баға берсек...
Инфрақұрылым
26.09.2025
Астанада өткен форумда ұлттық жобалар сөз болды
Аймақтар
26.09.2025
Арыс-2 вокзалы қайта салынуда
Цифрландыру
26.09.2025
Цифрландырудан – жасанды интеллектке дейін
Аймақтар
26.09.2025
Шиелі вокзалы тарихи келбетін сақтай отырып жаңғыртылуда
Жаңалықтар
26.09.2025
100-ден астам студен ҚТЖ-ның орталық музейінде болды
ҚТЖ келбеті
26.09.2025
Парк кезекшісінің ерлігі
Қауіпсіздік
26.09.2025
Алғашқы көмек – маңызды
ҚТЖ келбеті
26.09.2025
Ұтқыр шешімге негіз болған ұсыныс
Аймақтар
26.09.2025
Арнайы жасақтың ауқымы кең
Аймақтар
26.09.2025
Марапат иесін тапты
Жаңалықтар / Мұрағат
26.09.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №78-79 26 қыркүйек 2025 жыл
Қауіпсіздік
25.09.2025
Қауіпсіздік – ревизордың көзімен
Аймақтар
25.09.2025
Абай әлеміне саяхат