Ақпандағы ағымдық жөндеу жүргізуде

Инфрақұрылым
17.02.2020, 11:50
Сабырхан Сейілбекұлы

Қызылорда облысы бойынша меншікті тілші

Ақпан айындағы ауа температурасының нөлден жоғары көрсеткіште болуы жосалылық жолшылардың жұмысын ширатып, кәсіби жауапкершілігін арттыра түскендей. Олар жылжымалы құрамдардың қауіпсіз қозғалысын қамтамасыз ету үшін өз телімдерінде жоспарлы жұмыстарын тоқтатпай жүргізуде.

Қазалы жол дистанциясының Жосалы станциясындағы 15-айналымының 5-телім жолшылары бүгін бекеттің оңтүстік алқымындағы 3-жолында ағымдық жөндеу жұмысын жасап жатыр. Дистанция басшылығының бекіткен тапсырмасы бойынша жол шебері Әділ Таңқаевтың басқаруымен рельсті көтеретін құрылғылары мен рельс бекітпелерін бұрайтын кілттерін, сом темір секілді құрал-саймандарын сайлап алып жұмысқа кіріскен жолшылар Нұрлан Ахметов, Балтабек Шакиев, Мұрат Құдабаев, Ораз Кәрібаев, Тимур Киришенко, Жаңабек Таңбаевтың іс-қимылдарын басқарып, бақылап жүрген жол шеберінің қырағы көзінен ештеңе тыс қалмайды. Бәрін өлшеп, кесіп-пішіп тұр.

– Жолдардың техникалық талапқа сай болуын қамтамасыз ету үшін біздің бесінші телім жол жөндеушілері бүгін бекеттің 3-жолында рельс астындағы прокладкасын ауыстырып жатырмыз. Жолдарды шаблон-деңгеймен өлшеп тексергенде техникалық талап өлшемінен айырма бар екенін анықтадық та дереу ретке келтіруге кірісіп жатырмыз. Телімдегі жол жөндеушілердің дені – тәжірибелі, жұмыста әбден ысылған 4 және 6 разрядты жол жөндеушілер. Сондықтан жөндеу сапасына сын болмасы анық. Десек те, мың рет өлшеп, бір рет кескеннің артықшылығы жоқ, – деді рельсасты төсемелерінің ауыстырылу барысын бақылап, рельсті оқтыноқтын өлшеп жүрген жол шебері Әділ Таңқаев.

Жолды қайта-қайта шаблонмен өлшеп, деңгейін анықтап, ауытқулар болса ретке келтіру – жолшылардың негізгі жұмысы. Өлшеуіш құрал шаблонның тепе-теңдікті көрсететін бөлігінен рельстің ауытқуы байқалса, дер кезінде қалыпқа келтіру қажет.

Бұл – қозғалыс қауіпсіздігін сақтаудың бір шарты. Мәселен, бүгінгі жұмыс та станциялық 3-жанама жолды шаблонмен тексергенде жолдың бір жағына қарай ауытқуын анықтаған соң жоспарланған. Жұмыс басында жолшылар жолды қайта-қайта өлшей отырып, рельс бекітпелерін босаңсытып, жолды көтергіш құрылғы домкратпен көтеріп, қажетті көлемдегі төсеме салып қайта бекітіп, қайта өлшеп алып, рельсті бекітпелеріне бекіту шараларын жасап, техникалық талапқа сай ретке келтірілгенше тыным таппады.   

Темір жол тарихы
21.07.2024
«Алатау» жүрдек пойызы қалай пайда болды?
Жаңалықтар
19.07.2024
Жаңа – Есіл локомотив депосының паркі жаңартылды
Жаңалықтар
19.07.2024
Мемлекеттік тілді дамыту бойынша өткен байқаудың жеңімпаздары анықталды
Станция тынысы
19.07.2024
Шағыр станциясында жүк тиеп жөнелту артып келеді
Аймақтар
19.07.2024
«Жасыл істер марафонында» Жамбыл бөлімшесі бірінші орынды жеңіп алды
Жүк тасымалы
19.07.2024
Биыл Қытайға 2 млн тоннадан астам астық экспортталмақ
Сұхбат
19.07.2024
Барлық сын-тегеурінге төтеп бердік
Инфрақұрылым
19.07.2024
11 мың шақырым теміржол жөндеуден өтеді
Жаңалықтар / Мұрағат
19.07.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №59 19 шілде 2024 жыл
Қауіпсіздік
18.07.2024
Темір жолдағы химиялық апаттарды жою бойынша оқу-жаттығу өтті
Әлеумет
18.07.2024
50 бала лагерьге аттанды
Қауіпсіздік
18.07.2024
Жанып келе жатқан жолаушылар пойызы сөндірілді
ҚТЖ келбеті
18.07.2024
Велосаяхатшы сапарға шықты
Жүк тасымалы
18.07.2024
Қазақстанда теміржол көлігімен тасымалданатын шикізаттық емес экспорт көлемі артты
Жаңалықтар
18.07.2024
Биыл темір жол арқылы 757 мың тонна астық жөнелтілді
Инфрақұрылым
18.07.2024
Елімізде 2030 жылға дейін 180-нен астам теміржол станциясы жаңғыртылады
ҚТЖ келбеті
17.07.2024
Жаңақорғаннан – Түркісібке дейін...
Жүк тасымалы
17.07.2024
ТХКБ арқылы Қытай мен Еуропа арасындағы контейнерлік тасымал көлемі 12,8%-ға өсті
Жаңалықтар
17.07.2024
Үкімет Wabtec компаниясымен «жасыл» локомотивтер шығару жоспарын талқылады
Жолаушылар тасымалы
17.07.2024
Вокзалдарда «Күту парағы» қызметі бойынша кеңестер өткізіледі