Вагон қараушылар қырағылықты күшейтті

Аймақтар
10.02.2025, 11:36
Суретті түсірген автор
Шахида Жұман

Маңғыстау облысы бойынша меншікті тілші

Бүйірлік рамалардың ақауы – вагон шаруашылығы қызметкерлерінің бас ауруына айналған тақырып. Ақауды дөп кезінде анықтап, апаттың алдын алуға бағытталған айлықтар жиі өтіп, вагон қараушылар қырағылықты бұрынғыдан да күшейткен.  

Маңғыстау вагон депосының вагон қараушылары өткен жылы алты автотіркегіш құрылысының сынғанын, төрт рет букс торабының жылжығанын, бүйірлік раманың біреуіндегі қауіпті бұзылысты анықтаған еді. Соның ішінде былтыр 18 қазанда басталған бүйірлік рамаларға назар аудару айлығы аясында табылған ақаулықтардың  біреуін вагон қараушы Нұрлыбек Құрбанбаев анықтаса, биылғы бүйірлік ақауды «Қозғалыс қауіпсіздігі үшін» белгісінің бірнеше рет иегері Жанарбек Якупбаевтың назарына іліккен.  

Маңғыстау станциясындағы вагон қараушылар биыл да бірнеше қауіпті ақауды тауып, қозғалыс қауіпсіздігін сақтауға үлес қосуда.  

– Менің ауысымымда сегіз жылдық еңбек тәжірибесі бар вагон қараушы Аманжол Абдрахманов сегізінші жолға тоқтаған 60802709 нөмірлі вагоннан ақау тапты. Вагон Түркіменстаннан Ресей бағытына кетіп бара жатқан. Ақау негізінен букс торабына жатады. Яғни подшипник бұзылған, сепаратор тұйықтағышы және ішкі сақина ернеуі де сынған, бүйірлік бекітуі бұзылған, тәрелке тығырықтың М20 бұрандамалары жұлынған екен. Мұндай ақаулықтармен вагонның қозғалысына мүлдем тыйым салынады. Дереу қажетті шарасы алынып, вагон Маңғыстау станциясындағы ағыту тұйығына жеткізілді,- дейді ауысым бастығы Ерлан Ереков.  

Маңғыстау станциясындағы ТҚКП тағы бір  вагон қараушысы Берік Дүйсенбаев жуырда түнгі ауысымда жүк пойызын күтіп алып, техникалық қызмет көрсету барысында құраманың соңындағы вагон доңғалақтарын тексеріп жүріп тосын дыбысты байқаған. Мұқият қарап, вагонның төртінші жұп доңғалағынан букстың сынғанын анықтайды.    

– Жолдан келген темір қызып келуі керек, бұл салқын жағдайда болды. Ұрып көрсем дыбысы жаңғырып кетті. Мұқият зер салсам лабиринтті сақинасы 20 миллиметрдей шығып тұр. Букстың бақылау қақпағын ашып қарағанда ішіндегі болты сынған, майы қарайып, басқа да кемшіліктері көрінді. Біраз жылдан бері осы жұмыста жүргендіктен темірді соққанда қандай дыбыс береді, қай бөлшек қалай тұрады, бәрін жаттап алғанбыз, – дейді 21 жылдық еңбек өтілі бар, бұған дейін бірнеше рет қозғалыс қауіпсіздігіне қосқан үлесі үшін арнайы сыйақы да алған, «Қозғалыс қауіпсіздігі үшін» белгісімен марапатталған вагон қараушы.    

Жаңалықтар
22.02.2025
Шэньси провинциясы транзиттік тасымалды дамытуға 2,5 млрд юань инвестиция салады
Жаңалықтар
22.02.2025
2025 жылы 3 жаңа қазақ-қытай терминалы іске қосылады
Инфрақұрылым
21.02.2025
Биыл Павлодар өңірінде 200 шақырымнан астам темір жол жаңғыртылады
Жаңалықтар
21.02.2025
Huawei темір жолға LTE-R орналастыруды бастайды
Жаңалықтар
21.02.2025
"KTZ Express" АҚ Жоғарғы сотқа жүгінеді
Қауіпсіздік
21.02.2025
Қатер аяқ астында...
Инфрақұрылым
21.02.2025
Инфрақұрылымдық жобаларды дамыту міндеттелді
ҚТЖ келбеті
21.02.2025
Ақтөбелік жас инженер ескерту құрылғысын ойлап тапты
Әлеумет
21.02.2025
Компанияда 10 жылдан астам қызмет еткендер біржолғы ақшалай сыйақы алады
Инфрақұрылым
21.02.2025
Биыл 226 жаңа вагон сатып алынады
Жүк тасымалы
21.02.2025
ҚХР мен Қазақстан арасындағы тасымал қаңтар айында 18% өсті
Жаңалықтар / Мұрағат
21.02.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №13 21 ақпан 2025 жыл
Инфрақұрылым
20.02.2025
Үкіметте теміржол саласындағы бастамалар талқыланды
Жаңалықтар
20.02.2025
ҚТЖ басшылығы өңірлерде су тасқынына қарсы іс-шараларға инспекция жүргізуде
Жаңалықтар
20.02.2025
ҚТЖ қалпына келтіру пойыздарының техникасын жаңартып жатыр
Жаңалықтар
20.02.2025
Салауатты сөз – тіл абыройы
Спорт
20.02.2025
Семейлік теміржолшылар шаңғымен жарысты
Жолаушылар тасымалы
20.02.2025
«Jibek Joly» танымал турға айналды
Станция тынысы
19.02.2025
Сексеуілде сұрыптау жұмысы артты
Инфрақұрылым
19.02.2025
Шағыр станциясындағы өткел жөндеуден өтті