Үндістан 7000 км жоғары жылдамдықты теміржол желісін салмақ

Әлемде
20.10.2025, 11:28
Сурет: metrorailsteel.com
Қазақстан теміржолшысы

Үндістан жоғары жылдамдықтағы теміржол желісін белсенді түрде дамытып, 2047 жылға дейін ұзындығы 7000 шақырым болатын желі салуды жоспарлап отыр. Бұл жоба елдің ірі қалаларын біріктіріп, технологиялық прогрестің символына айналмақ, деп хабарлайды Rail-news.kz.

Теміржол министрі Ашвини Вайшнау мәлімдегендей, жоғары жылдамдықтағы теміржол жобасы ұзақ мерзімге арналған және елдің көлік стратегиясының негізгі бөлігі болады. Пойыздар сағатына 350 км-ге дейін жылдамдықпен жүріп, мегаполистер арасындағы жол уақытын айтарлықтай қысқартпақ.

Қазір елде 156 Vande Bharat және 30 Amrit Bharat электр пойызы жұмыс істеп тұр. 2024–2025 жылы үнді зауыттары 1681 локомотив өндіріп, бұл өндірістік әлеуетті арттырған. Бұл көрсеткіштер Үндістанның теміржол саласы әлемдік деңгейге жақындап келе жатқанын дәлелдейді.

Алдағы үш жылда Amrit Bharat 4.0 жаңа буындағы локомотивтер мен вагондар шығармақ. Олар тек ел ішіндегі жетістік емес, экспорттық өнімге айналып, Үндістанның көлік технологиялары нарығындағы орнын нығайта түспек.

Елдің алғашқы жоғары жылдамдықтағы жобасы — Мумбай – Ахмадабад бағыты — технологиялық және өнеркәсіптік ынтымақтастық сынақ алаңына айналды. Бастапқыда Үндістан Жапониямен Shinkansen пойыздарын сатып алу жөнінде келіссөздер жүргізген, алайда келісімшарттағы қиындықтардан кейін үкімет 250 км/сағ жылдамдықтағы ұлттық пойыз әзірлеуге тендер жариялады.

2024 жылдың сәуірінде Жапония Үндістанға Shinkansen E5 және E3 пойыздарының бір-бір данасын тегін сынаққа беруге келісті. Бұл шешім үнді инженерлеріне заманауи технологияларға қол жеткізуге және оларды жергілікті климат пен инфрақұрылымға бейімдеуге мүмкіндік береді.

BEML компаниясы өз өндірісіндегі жоғары жылдамдықтағы пойызды 2026 жылдың соңына қарай сынақтан өткізуге дайындалуда. Сонымен қатар Үндістан Shinkansen E10 үлгісін сатып алу туралы келіссөздерді қайта жандандырды. Мұндай тәсіл елдің стратегиялық икемділігін, яғни ұлттық әзірлемелер мен халықаралық тәжірибені үйлестіру қабілетін көрсетеді.

Жоғары жылдамдықтағы теміржол желісін дамыту — Үндістан тарихындағы ең ауқымды инфрақұрылымдық жобалардың бірі болмақ. Ол мыңдаған жаңа жұмыс орындарын ашып, машина жасау саласын дамытып, елдің технологиялық тәуелсіздігін арттырады. Ұлттық инвестициялар мен халықаралық серіктестікті ұштастыра отырып, Үндістан жаһандық көлік нарығындағы беделін нығайтып келеді.

Жаңалықтар
11.11.2025
Биыл 80 вокзал пайдалануға беріледі – Көлік министрлігі
Жаңалықтар
11.11.2025
Олжас Бектенов теміржол вокзалдарын жөндеу барысына қатысты ескерту жасады
Жаңалықтар
11.11.2025
ҚТЖ ALT UNIVERSITY базасында заманауи зертхана ашты
Цифрландыру
11.11.2025
Бірыңғай цифрлық терезе – бірегей жоба
Қауіпсіздік
11.11.2025
Шымкентте «Темір жол – қауіпті аймақ» акциясы өтуде
Жаңалықтар
11.11.2025
Жаңа тариф енгізіледі
Қауіпсіздік
11.11.2025
Баршаға ортақ жауапкершілік
Аймақтар
11.11.2025
Шеберхана жөнделді
Жаңалықтар
11.11.2025
Бейнеттен зейнетке бастар жол...
Аймақтар
11.11.2025
Құрметті теміржолшы Байбол Орақовтың өмір жолы музей экспозициясына енді
Жолаушылар тасымалы
11.11.2025
«Алматы – Ташкент» бағытында Тальго пойызы күнделікті қатынайтын болды
Жаңалықтар / Мұрағат
11.11.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №94 11 қараша 2025 жыл
Жаңалықтар
10.11.2025
ҚТЖ Өзбекстан темір жолымен тасымалдау процесін тұрақтандыру бойынша шаралар қабылдауда
Қауіпсіздік
10.11.2025
Жыл басынан бері темір жолда 2 мыңнан астам профилактикалық іс-шара өткізілді
ҚТЖ келбеті
10.11.2025
«Өнегелі отбасы» – теміржолшылар әулеті
Аймақтар
10.11.2025
Арыста Alstom серіктестігімен жаңа өндірістік кешен салынуда
Жүк тасымалы
10.11.2025
Қазақстан мен Ресей арасындағы теміржолмен тасымалдау 71,6 млн тонна болды
Жүк тасымалы
10.11.2025
Қазақстан транзиттік торапқа айналуда
Әлемде
10.11.2025
Словакияда екі пойыз соқтығысты: жарақат алғандар бар
Жаңалықтар
07.11.2025
Депо қызметкері ер адамның өмірін сақтап қалды