Үндістан 7000 км жоғары жылдамдықты теміржол желісін салмақ

Әлемде
20.10.2025, 11:28
Сурет: metrorailsteel.com
Қазақстан теміржолшысы

Үндістан жоғары жылдамдықтағы теміржол желісін белсенді түрде дамытып, 2047 жылға дейін ұзындығы 7000 шақырым болатын желі салуды жоспарлап отыр. Бұл жоба елдің ірі қалаларын біріктіріп, технологиялық прогрестің символына айналмақ, деп хабарлайды Rail-news.kz.

Теміржол министрі Ашвини Вайшнау мәлімдегендей, жоғары жылдамдықтағы теміржол жобасы ұзақ мерзімге арналған және елдің көлік стратегиясының негізгі бөлігі болады. Пойыздар сағатына 350 км-ге дейін жылдамдықпен жүріп, мегаполистер арасындағы жол уақытын айтарлықтай қысқартпақ.

Қазір елде 156 Vande Bharat және 30 Amrit Bharat электр пойызы жұмыс істеп тұр. 2024–2025 жылы үнді зауыттары 1681 локомотив өндіріп, бұл өндірістік әлеуетті арттырған. Бұл көрсеткіштер Үндістанның теміржол саласы әлемдік деңгейге жақындап келе жатқанын дәлелдейді.

Алдағы үш жылда Amrit Bharat 4.0 жаңа буындағы локомотивтер мен вагондар шығармақ. Олар тек ел ішіндегі жетістік емес, экспорттық өнімге айналып, Үндістанның көлік технологиялары нарығындағы орнын нығайта түспек.

Елдің алғашқы жоғары жылдамдықтағы жобасы — Мумбай – Ахмадабад бағыты — технологиялық және өнеркәсіптік ынтымақтастық сынақ алаңына айналды. Бастапқыда Үндістан Жапониямен Shinkansen пойыздарын сатып алу жөнінде келіссөздер жүргізген, алайда келісімшарттағы қиындықтардан кейін үкімет 250 км/сағ жылдамдықтағы ұлттық пойыз әзірлеуге тендер жариялады.

2024 жылдың сәуірінде Жапония Үндістанға Shinkansen E5 және E3 пойыздарының бір-бір данасын тегін сынаққа беруге келісті. Бұл шешім үнді инженерлеріне заманауи технологияларға қол жеткізуге және оларды жергілікті климат пен инфрақұрылымға бейімдеуге мүмкіндік береді.

BEML компаниясы өз өндірісіндегі жоғары жылдамдықтағы пойызды 2026 жылдың соңына қарай сынақтан өткізуге дайындалуда. Сонымен қатар Үндістан Shinkansen E10 үлгісін сатып алу туралы келіссөздерді қайта жандандырды. Мұндай тәсіл елдің стратегиялық икемділігін, яғни ұлттық әзірлемелер мен халықаралық тәжірибені үйлестіру қабілетін көрсетеді.

Жоғары жылдамдықтағы теміржол желісін дамыту — Үндістан тарихындағы ең ауқымды инфрақұрылымдық жобалардың бірі болмақ. Ол мыңдаған жаңа жұмыс орындарын ашып, машина жасау саласын дамытып, елдің технологиялық тәуелсіздігін арттырады. Ұлттық инвестициялар мен халықаралық серіктестікті ұштастыра отырып, Үндістан жаһандық көлік нарығындағы беделін нығайтып келеді.

Жаңалықтар
01.12.2025
«Жыл машинисі» байқауы мәреге жетті
Жаңалықтар
01.12.2025
Теміржолшылар еңбекті қорғауды бизнес-процестерге интеграциялау мәселелерін талқылады
Әлеумет
01.12.2025
Жастардың жанды бастамасы
Аймақтар
01.12.2025
Болашақ теміржолшылармен кездесті
Жаңалықтар
01.12.2025
ҚТЖ-да «е-Өтініш» жүйесінде азаматтардың өтініштерімен жұмыс бойынша оқыту өтті
Жолаушылар тасымалы
30.11.2025
ҚТЖ «Алматы – Новосибирск» бағытына жаңа вагондарды жолға шығарды
Жүк тасымалы / Апта саны
28.11.2025
Достық - Мойынты екінші жолдарымен 1,2 мыңнан астам пойыз өтті
Жаңалықтар
28.11.2025
Қазақстан–Швейцария іскерлік кеңесіне 25-тен аса швейцариялық компания қатысты
Жүк тасымалы
28.11.2025
Қостанайда астықты теміржол көлігімен тасымалдау 20% өсті
Жаңалықтар
28.11.2025
Достық және Алтынкөл станцияларының қызметкерлері ҚХР-да өткен семинарға қатысты
Сұхбат
28.11.2025
Қауіпсіздікті күшейтуге күш салудамыз
Аймақтар
28.11.2025
Қостанай өңірінде контейнерлік пойыздарды ресімдеудің ашық тәртібі енгізілді
Аймақтар
28.11.2025
Өткелдерді жаңарту жалғасуда
Жаңалықтар
28.11.2025
Астанада қозғалыс қауіпсіздігі бойынша байқау өтті
Жаңалықтар
28.11.2025
Ташкентте Транскаспий көлік дәлізі мен байланысты дамыту жөніндегі Инвесторлар форумы өтті
Қауіпсіздік
28.11.2025
Практикалық сабаққа қатысты
Жаңалықтар
28.11.2025
ҚТЖ және Rail Cargo Austria транзиттік осьті күшейтуде
Жаңалықтар / Мұрағат
28.11.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №99 28 қараша 2025 жыл
Аймақтар
27.11.2025
Теміржолшы кәсібіне құрмет
Аймақтар
27.11.2025
Техникалық кітапханаға – 90 жыл