ТХКБ жүк ағынының артуы инфрақұрылымға салмақ түсіріп жатыр

Жүк тасымалы
29.06.2022, 10:02
Райхан Рахметова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

Транскаспийлік халықаралық көлік бағдары бойынша жүк ағыны көбейген. Биылғы жылдың бес айында ТХКБ арқылы контейнер тасымалы 42 пайызға артып отыр. Бұл белгілі бір деңгейде осы бағдардағы инфрақұрылымға күш түсіруде.

Себебі басқа бағдарлар бойынша жүк жөнелтіп келген экспортерлердің бір бөлігі ТХКБ бағытына көше бастаған. «ТХКБ» халықаралық қауымдастығының бас хатшысы Гайдар Абдикеримовтың айтуынша, жүк ағынының кенеттен күрт артуына орай бүгінде инфрақұрылымды ұлғайтуға байланысты ауқымды жұмыстар атқарылуда. Қазіргі таңда бұл бағдарды 8 ел, атап айтқанда, Қытай, Қазақстан, Әзірбайжан, Түркия, Румыния, Грузия, Украина, Польша елдері пайдаланып отырса, жыл соңына қарай олардың қатары тағы да артады деген болжам бар. Өйткені қауымдастыққа мүше болғысы келетіндер қатары өте көп.

– Ресми түрде біздің бағдармен тасымалдауға өтінім берілген жүктер көлемі 10 млн тоннадан асты. Әрине біз бұған дайын болмадық. Осыған орай бұл мүмкіндік тиімді пайдаланып, жылдамдатып өткізу қабілетімізді арттырып, жоспарлауға септік ететін өзара іс-қимылдың бірнеше үлгілерін ұсындық, – дейді бас хатшы.

Ол сондай-ақ бағдар бойынша осал тұстарды да атап өтті. Солардың бірі Каспий телімі. Мұнда әсіресе, теміржол бойынша паром кемелері жетіспейді екен. Бұл теңізде 5 мемлекеттің бассейні бар, соның ішінде Қазақстанда осы мәселе кездеседі. Екі апта бұрын ҚР индустрия және инфрақұрылымды дамыту министрлігі биыл 4 паром құрылысы салынатынын мәлімдеген. Дегенмен соның өзі бүгінгі артып отырған жүк ағыны бойынша тасымалды толық қамтамасыз етуге аздық ететін түрі бар. Бас хатшынынң айтуынша, тағыс бір фактор пандемия кезінде бұл бағдарлар жұмысы тоқтап қалып, енді қайта ашылғанда экспортерлер өткен жылда жіберіп алған тасымал көлемін екі есе жүктемемен өткізуге тырысуда екен. Бұл да аталған бағдар жүктемесін арттыра түскен. Дегенмен «ТХКБ» қауымдастығы тарапынан туындап отырған түйткілді мәселелерді шешіп, сұранысты толық қанағаттандыру үшін нақты шаралар қолға алынып жатыр екен.

Жаңалықтар
13.06.2025
Алтынкөл станциясының өткізу қабілетін арттыру шараларын талқылады
Инфрақұрылым
13.06.2025
Стратегиялық маңызға ие жоба
ҚТЖ келбеті
13.06.2025
Жігітке жеті өнер де аз...
Аймақтар
13.06.2025
Теміржолда өрілген тағдыр
Станция тынысы
13.06.2025
Станция бастығының дәрісі
Жаңалықтар
13.06.2025
ҚТЖ: Қаржылық тұрақтылық сақталуда
Аймақтар
13.06.2025
Ақтөбеде тағы бір рельс зауыты салынады
Жаңалықтар / Мұрағат
13.06.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №45 13 маусым 2025 жыл
Жүк тасымалы
12.06.2025
Қытай мен Қазақстан арасындағы тасымалдау көлемі өсуде
ҚТЖ келбеті
12.06.2025
Машинист екі бірдей апаттың алдын алды
Әлемде
12.06.2025
Aventra маркалы жаңа пойыз жолға шықты
Станция тынысы
12.06.2025
Белкөл станциясы: Жауапкершілік пен кәсібилік биігінде
Қауіпсіздік
12.06.2025
Қауіпсіздікке қойылар талап қатаң
Жаңалықтар
11.06.2025
Душанбеде ТМД елдері теміржол көлігі кеңесінің 82-ші отырысы өтті
Жолаушылар тасымалы
11.06.2025
Comfort+ санатындағы жаңа электропойыз «Астана – Қарағанды» бағытына жолға шықты
Жаңалықтар
11.06.2025
Қазақстанға алғашқы экологиялық тепловоздар әкелінді
Жаңалықтар
11.06.2025
Тоқаев пен Словакия Премьер-министрі Транскаспий дәлізінің әлеуетін бірге пайдалану жайын талқылады
Жүк тасымалы
11.06.2025
Орта дәліздің өзегі: Қазақстан Еуразия логистикасының орталығына айналуда
Әлемде
11.06.2025
Иран мен Ауғанстан арасында алғашқы жолаушылар пойызы жолға шығады
Жаңалықтар
10.06.2025
Алматыда халықаралық логистикалық хаб ашылды