ТХКБ жүк ағынының артуы инфрақұрылымға салмақ түсіріп жатыр

Жүк тасымалы
29.06.2022, 10:02
Райхан Рахметова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

Транскаспийлік халықаралық көлік бағдары бойынша жүк ағыны көбейген. Биылғы жылдың бес айында ТХКБ арқылы контейнер тасымалы 42 пайызға артып отыр. Бұл белгілі бір деңгейде осы бағдардағы инфрақұрылымға күш түсіруде.

Себебі басқа бағдарлар бойынша жүк жөнелтіп келген экспортерлердің бір бөлігі ТХКБ бағытына көше бастаған. «ТХКБ» халықаралық қауымдастығының бас хатшысы Гайдар Абдикеримовтың айтуынша, жүк ағынының кенеттен күрт артуына орай бүгінде инфрақұрылымды ұлғайтуға байланысты ауқымды жұмыстар атқарылуда. Қазіргі таңда бұл бағдарды 8 ел, атап айтқанда, Қытай, Қазақстан, Әзірбайжан, Түркия, Румыния, Грузия, Украина, Польша елдері пайдаланып отырса, жыл соңына қарай олардың қатары тағы да артады деген болжам бар. Өйткені қауымдастыққа мүше болғысы келетіндер қатары өте көп.

– Ресми түрде біздің бағдармен тасымалдауға өтінім берілген жүктер көлемі 10 млн тоннадан асты. Әрине біз бұған дайын болмадық. Осыған орай бұл мүмкіндік тиімді пайдаланып, жылдамдатып өткізу қабілетімізді арттырып, жоспарлауға септік ететін өзара іс-қимылдың бірнеше үлгілерін ұсындық, – дейді бас хатшы.

Ол сондай-ақ бағдар бойынша осал тұстарды да атап өтті. Солардың бірі Каспий телімі. Мұнда әсіресе, теміржол бойынша паром кемелері жетіспейді екен. Бұл теңізде 5 мемлекеттің бассейні бар, соның ішінде Қазақстанда осы мәселе кездеседі. Екі апта бұрын ҚР индустрия және инфрақұрылымды дамыту министрлігі биыл 4 паром құрылысы салынатынын мәлімдеген. Дегенмен соның өзі бүгінгі артып отырған жүк ағыны бойынша тасымалды толық қамтамасыз етуге аздық ететін түрі бар. Бас хатшынынң айтуынша, тағыс бір фактор пандемия кезінде бұл бағдарлар жұмысы тоқтап қалып, енді қайта ашылғанда экспортерлер өткен жылда жіберіп алған тасымал көлемін екі есе жүктемемен өткізуге тырысуда екен. Бұл да аталған бағдар жүктемесін арттыра түскен. Дегенмен «ТХКБ» қауымдастығы тарапынан туындап отырған түйткілді мәселелерді шешіп, сұранысты толық қанағаттандыру үшін нақты шаралар қолға алынып жатыр екен.

Жаңалықтар
16.09.2025
Теміржолшылардың қысқы маусымға дайындығы талқыланды
Жүк тасымалы
16.09.2025
Қытай – Қазақстан – Түрікменстан – Иран теміржол дәлізі жанданады
Трансформация
16.09.2025
Жүк тасымалы мен магистральдық желіні біріктіру – уақыт талабы
Аймақтар
16.09.2025
Қысқа әзірлік қарқынды жүргізілуде
Қауіпсіздік
16.09.2025
Екі көпір тұрса да, ерінетіндер көп
Аймақтар
16.09.2025
Әулиеата командасы бас жүлдені жеңіп алды
Қауіпсіздік
16.09.2025
«ҚТЖ»-да еңбек қауіпсіздігі мен экология бойынша үздіктер анықталды
Жаңалықтар / Мұрағат
16.09.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №75 16 қыркүйек 2025 жыл
Жаңалықтар
15.09.2025
ҚТЖ мен РЖД стратегиялық ынтымақтастық бойынша басым бағыттарды айқындап алды
Әлеумет
15.09.2025
Теміржолшының студент баласына жол ақысы өтеледі
Жүк тасымалы
15.09.2025
Мамыр-қыркүйек аралығында 24 млн тонна көмір тасымалданды
Цифрландыру
15.09.2025
Бейнеу станциясы цифрландыруға көшеді
Станция тынысы
15.09.2025
Теміржолшылардың қажырлы еңбегі: Арал станциясының көрсеткіштері
Аймақтар
15.09.2025
Матай станциясында локомотившілердің демалыс үйі күрделі жөндеуден өтті
Әлемде
15.09.2025
Alstom Польшаға арнап екіқабатты электр пойыздарын жасайды
Әлемде
15.09.2025
Ресей Арктикадағы теміржол желісін дамытуға ниетті
Жаңалықтар
12.09.2025
ҚТЖ-да еңбек қорғау және экология бойынша корпоративтік олимпиаданың жеңімпаздары анықталды
Жаңалықтар
12.09.2025
ҚТЖ сатып алу жүйесіне жасанды интеллект енгізіп, отандық өндірісті қолдайды
Жолаушылар тасымалы
12.09.2025
«Алматы – Мәскеу» бағытында тікелей теміржол қатынасы ашылады
Жаңалықтар
12.09.2025
Өткенге есеп, келешекке міндет