Қазақстан ірі логистикалық хабқа айналады

Жүк тасымалы
24.10.2023, 09:06
Сұлугүл Бакесова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

Еуразия кіндігінде орналасқан Қазақстан Солтүстік пен Оңтүстікті, Батыс пен Шығысты байланыстыра отырып, Қытаймен шекаралас әрі аумағы үлкен құрлықішілік мемлекет ретінде халықаралық маңызға ие көліктік-логистикалық хабқа айналуға барынша күш салып отыр және оған алғышарт та жоқ емес.

«...Бүгінде Қытайдан Еуропаға жасалатын жерүсті транзиттік тасымалдың 85 пайызға жуығы Қазақстан аумағы арқылы өтеді. Көлік-транзит саласының дамуына баса мән бере отырып, соңғы 15 жылда біз осы мақсаттарға 35 миллиард доллардан астам қаражат бөлдік. Ляньюньгандағы қазақ-қытай логистикалық орталығы, «Қорғас» құрғақ порты, Батыс Еуропа – Батыс Қытай транзиттік магистралі, Қытайдан Иранға баратын теміржол дәлізі сияқты ірі инфрақұрылымдық жобалар іске қосылды. Біз мұнымен тоқтап қалмаймыз», – деген болатын Мемлекет басшысы Қасым-Жомарт Тоқаев жақында Бейжің қаласында өткен «Бір белдеу, бір жол» халықаралық ынтымақтастығының ІІІ форумында сөйлеген сөзінде.  

Шын мәнінде, Қазақстанның Орталық Азиядағы және Каспий аумағындағы ірі көлік-логистикалық хаб болуға мүмкіндігі жоғары, әлеуеті зор. Қазір Мемлекет басшысы алға қойып отырған бұл тапсырманы жүзеге асыру үшін еліміздің түкпір-түкпірінде, Қытай, Қырғызстан, Өзбекстан, Ресей Федерациясы шекараларында және Каспий теңізінде көлік-логистикалық және сауда тораптары құрылуда. Ал Транскаспий халықаралық көлік бағдары Қытайды, Орталық Азияны және Еуропаны байланыстыратын «Бір белдеу, бір жол» бастамасының құрлықтағы көпіріне айналмақ және жүк тасымалдау мерзімін екі есе қысқартуға, көлік шығындарын едәуір азайтуға ықпал етпек.  

Алдағы үш жыл ішінде салынуы межеленген 1300 шақырым жаңа теміржол құрылысы, Қытаймен шекарада үшінші теміржол өткізу пунктін ашу, «Бақты» және «Қалжат» жаңа құрғақ порттарының құрылысына қатысты Қазақстанның ірі экономикалық жобалары Қытайдың жаһандық бастамасымен ұштасатынын анық көрсетеді.  

Жалпы Қазақстанның көлік-логистикалық әлеуетін дамыту тұжырымдамасында Транскаспийлік халықаралық көлік бағдары арқылы жеті жылдан соң тасымалданатын транзиттік және өзге де жүктердің көлемі 20 млн тонна шамасын құрайды деп болжануда. Яғни 2030 жылға қарай аталған бағдардың өткізу қабілеті он есе артпақ.

 

Жаңалықтар
01.11.2024
Wabtec компаниясы KinetiX цифрлық жүйелерін ҚТЖ-ға өтеусіз береді
Қауіпсіздік
01.11.2024
Теміржолда «авариялық» жағдайдың алды алынды
Жаңалықтар
01.11.2024
Wabtec басшысымен кездесуде еліміздің теміржол саласына «жасыл» технологияларды енгізу мәселесі қаралды
Жаңалықтар
01.11.2024
Олжас Бектенов Alstom және Wabtec компаниясының басшыларымен кездесті
Аймақтар
01.11.2024
Теміржолшылар марапатталды
Жаңалықтар
01.11.2024
Үздік әлеуметтік әріптес
Қауіпсіздік
01.11.2024
Күзгі байқау: бір қатар олқылық анықталды
Қауіпсіздік
01.11.2024
Кемшіліктер көрсеткіші кеміген
ҚТЖ келбеті
01.11.2024
Ақтоғайдың арда азаматы
Жаңалықтар
01.11.2024
Өткелдерге бейнебақылау жүйесі орнатылады
Инфрақұрылым
01.11.2024
Қар тазалайтын техникалар сақадай сай тұр
Жаңалықтар
01.11.2024
Машина жасау: теміржолдың үлесі қандай?
Жаңалықтар / Мұрағат
01.11.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №93 01 қараша 2024 жыл
Қауіпсіздік
31.10.2024
Теміржолды белгіленбеген жерлерден кесіп өткен 39 мыңнан астам азамат жауапкершілікке тартылды
Спорт
31.10.2024
Қызылорда станциясында асық атудан сайыс өтті
Жүк тасымалы
31.10.2024
Қазақстандық фермерлер биылғы астықтың екінші миллион тоннасын тиеді
Инфрақұрылым
31.10.2024
Жылу жүйелері күнделікті бақылауда
Спорт
31.10.2024
Локомотившілер жеңімпаз атанды
Станция тынысы
31.10.2024
Шалқарлық байланысшылар үздік атанды (Фото)
Жүк тасымалы
31.10.2024
Қазақстан тауарларын Эстония порттары арқылы экспорттау мүмкіндігі талқыланды