Журналистерге өзбек шекарасындағы астық экспортының логистикасы көрсетілді
Шымкентте қазақстандық астықты экспортқа тасымалдау мәселелеріне арналған баспасөз туры өтті. Іс-шара барысында журналистерге Өзбекстанмен мемлекеттік шекараға дейінгі астықтың логистикалық бағыты көрсетілді, деп хабарлайды Rail-news.kz.
Журналистер жылжымалы құрамның едәуір бөлігі жиналып қалған Шеңгелді, Жылға, Дарбаза және Сарыағаш станцияларына барды.

Шеңгелді станциясында 14 қабылдау-жөнелту жолында 300 вагон тұр, бұл қозғалысты қиындатуда. Келесі станция Жылғада – 250 вагон жиналып қалған.
Дарбаза станциясында жағдай осыған ұқсас: жолдарда 200 вагон бар, олар іргелес жатқан теміржол әкімшілігіне ауысуды күтуде, бұл станцияның маневрлік мүмкіндіктерін төмендетеді.
Жалпы, осы бағытта 11 мыңнан астам вагон бар, оның ішінде жекелеген құрамдар бес–алты тәуліктен тұрады. Астық жүктерінің жинақталуы 5 мың вагоннан асады. Теміржолшылар ағымдағы тапсыру қарқынымен жинақталып қалу көлемі желінің жұмысын екі-үш апта бұрын қамтамасыз ететінін атап өтті.

Кептелістің негізгі себебі – Сарыағаш станциясы бағытында Өзбек темір жолы тарапынан пойыздарды уақтылы қабылдамау. Бұл қозғалыс кестесінің бұзылуына және вагондар кезегінің қалыптасуына алып келеді және де ҚТЖ-ның Орталық Азия елдеріне ауыл шаруашылығы өнімдерінің экспорт көлемін шектеуін мәжбүр етеді.
Баспасөз турына қатысушыларға жүктерді өңдеуді жеделдетуге бағытталған Сарыағаш станциясының технологиялық мүмкіндіктері көрсетілді.
«Қазақстан темір жолы» ҰК» АҚ логистикалық процестердің тиімділігін арттыру және ел ішінде де, экспорттық бағыттарда да тұрақты жүк ағынын қамтамасыз ету жөніндегі жұмысты жалғастыруда.