ҚТЖ биыл 1,2 мың км жолға жөндеу жұмыстарын жүргізеді

Инфрақұрылым
07.02.2023, 09:10
Суретті түсірген Александр ЖАБЧУК
Сұлугүл Бакесова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

Биылғы жылы «ҚТЖ» ұлттық компаниясы темір жолдарды сауықтыру жұмыстарын жүйелі түрде жалғастыратын болады. Атап айтқанда, 1218 км жолға әртүрлі жөндеу жұмыстары жүргізілмек. Соның ішінде 567 км жол күрделі жөндеуден өтеді.

Жол және құрылыстар департаментінің мәліметінше, күрделі жөндеу жүргізу кезінде пайдаланылатын жолдың жоғарғы құрылымы материалдарының бәрі отандық өнімдер болып табылады. Болат табанды жолдардың негізін қалаушы темірбетон шпалдар «КазШпал» АҚ, «БЕНТ», «NORD Пром НС», «Магнетик» сынды отандық кәсіпорындардың шпал зауыттарынан шығарылса, жолдың астына төсейтін балласт жергілікті шағыл тас зауыттарында өндіріледі. Ал рельстер әрине Ақтөбе рельс-арқалық зауытының өнімдері болып отыр. Тек металл бұйымдары – нығайтқыштар Ресейден сатып алынады.  

«Жолға күрделі жөндеу оның сипаты мен мазмұнына қарай жүргізіледі. Осы ретте аталған жөндеу түрін өткізу үшін негізгі критерийлердің бірі жолдың үстіңгі құрылымы материалдарының тозуы мен жарамсыздығын екені белгілі. Әлбетте, бұл фактілер диагностикалық кешендермен темір жолдардың техникалық жағдайын өлшеп, тексеріп өткенде және жол шаруашылығы мамандарының тексеруі барысында анықталып, тиісінше бағаланады. Жыл сайын жазғы жол жұмыстарының көлемі телімдердің өндірістік қуаттылығына, учаскелердің басымдыққа ие болуына және Компанияның қаржылық мүмкіндігіне қарай анықталады», – дейді Жол және құрылыстар департаменті директорының күрделі жөндеу жөніндегі орынбасары Нұрсұлтан Танабаев.  

Ұлттық компания теміржолдарды жаңартып-жаңғырту мәселесін ұдайы назарда ұстайды. Өткен жылы 1084 км жол жөндеу түрлерінен өткен. Соның ішінде 550,6 км жол күрделі жөндеуден өтсе, 533,4 км жол түрлі жөндеуден өткен. Темір жолдарды сауықтыру нәтижесінде 1317 км жол бойында жолаушылар пойыздарының, ал 643,8 км жолда жүк пойыздарының қозғалыс жылдамдығын арттыру қамтамасыз етіліп, бірқатар телімдерде қозғалыс жылдамдығын шектеу туралы ескертпелер алынып тасталған.  

 

Жаңалықтар
16.09.2025
Теміржолшылардың қысқы маусымға дайындығы талқыланды
Жүк тасымалы
16.09.2025
Қытай – Қазақстан – Түрікменстан – Иран теміржол дәлізі жанданады
Трансформация
16.09.2025
Жүк тасымалы мен магистральдық желіні біріктіру – уақыт талабы
Аймақтар
16.09.2025
Қысқа әзірлік қарқынды жүргізілуде
Қауіпсіздік
16.09.2025
Екі көпір тұрса да, ерінетіндер көп
Аймақтар
16.09.2025
Әулиеата командасы бас жүлдені жеңіп алды
Қауіпсіздік
16.09.2025
«ҚТЖ»-да еңбек қауіпсіздігі мен экология бойынша үздіктер анықталды
Жаңалықтар / Мұрағат
16.09.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №75 16 қыркүйек 2025 жыл
Жаңалықтар
15.09.2025
ҚТЖ мен РЖД стратегиялық ынтымақтастық бойынша басым бағыттарды айқындап алды
Әлеумет
15.09.2025
Теміржолшының студент баласына жол ақысы өтеледі
Жүк тасымалы
15.09.2025
Мамыр-қыркүйек аралығында 24 млн тонна көмір тасымалданды
Цифрландыру
15.09.2025
Бейнеу станциясы цифрландыруға көшеді
Станция тынысы
15.09.2025
Теміржолшылардың қажырлы еңбегі: Арал станциясының көрсеткіштері
Аймақтар
15.09.2025
Матай станциясында локомотившілердің демалыс үйі күрделі жөндеуден өтті
Әлемде
15.09.2025
Alstom Польшаға арнап екіқабатты электр пойыздарын жасайды
Әлемде
15.09.2025
Ресей Арктикадағы теміржол желісін дамытуға ниетті
Жаңалықтар
12.09.2025
ҚТЖ-да еңбек қорғау және экология бойынша корпоративтік олимпиаданың жеңімпаздары анықталды
Жаңалықтар
12.09.2025
ҚТЖ сатып алу жүйесіне жасанды интеллект енгізіп, отандық өндірісті қолдайды
Жолаушылар тасымалы
12.09.2025
«Алматы – Мәскеу» бағытында тікелей теміржол қатынасы ашылады
Жаңалықтар
12.09.2025
Өткенге есеп, келешекке міндет