«Өндірістегі» өткел мәселесі қашан шешіледі?

Инфрақұрылым
23.01.2024, 08:48
Суретті түсірген автор
Райхан Рахметова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

Елордада «Өндіріс» тұрғын алабындағы (ел арасында «Лесозавод» атауымен таныс) теміржол өткелі – астаналықтар үшін талай жылдан бері жыр болып келе жатқан мәселе. 

Аталған аудан тұрғындары Малахов көшесіндегі осы өткел арқылы қала орталығына күн сайын қатынайды. Алайда өткелдегі жолдың дұрыс жөнделмеуі автокөлік ағынына кедергі келтіріп, тұрғындар шағымы күшейген.

Ойдым-ойдым, шұрық-тесік өткелдегі жолға жеңіл-желпі жөндеу жүргізілгенімен, бұл жерге түсетін жүктеменің көптігінен жол тез бұзылып, жарты жылда бәз-баяғы күйіне қайта түседі. Көліктен бөлек жолаушыларға арналған екі көпір де алыс болғандықтан жаяу жүргіншілер осы маңда пойыз тоқтаса, вагондар астынан өтіп, өміріне қауіп төндіреді. Сондықтан теміржолшылар да, қала тұрғындары да бұл мәселені тек сол маңнан автокөліктерге арналған көпір салу арқылы ғана шешуге болады деп санайды. Осы өтінішпен олар жергілікті билік өкілдеріне бірнеше рет шыққан. Алайда, жергілікті билік тарапынан бұл мәселе бойынша нақты шешім жоқ.  

– Былтыр шілде айында осы өткел мен көшедегі жүргіншілер жолына тесіктерін бітеп, ағымдағы жөндеу жұмыстары жүргізілді. Бірақ қозғалыстың тығыздығынан жол сапасы тез нашарлап кетті. Осыған орай өткелдерді жөндеу/абаттандыру бойынша жұмыс жүргізуге ақау актісі толтырылып, техникалық сипаттамасы әзірленіп бекітілді. Былтыр 22 қарашада Ақмола магистральдық желі бөлімшесі мен «ITS» ЖК арасында «Аумақты асфальттау» бойынша жұмыстар жүргізуге келісімшарт жасалды. Қазіргі таңда осы келісімшарт бойынша жұмыстар ауа райының қолайсыздығына байланысты сәуір айына шегерілді, себебі қазір қыстың күні, қар қатып жатқан кезде жасалған жұмыс бәрібір сапасыз болып, кеткен материал мен қызмет босқа шығын болады, – дейді Астана жол дистанциясы бас инженері Төленді Шапшекеев.  

Оның айтуынша, «ҚТЖ» ҰК» АҚ вице-президентінің 2013 жылғы 13 желтоқсандағы № 1627-ЦЗ бұйрығына сәйкес өткелдің шекті аумағына рельстен бастағанда 10 метрге дейінгі қашықтық қана жатады, ал қалған жер мемлекеттік мекемелерге тиесілі.  

 

Жаңалықтар
16.05.2025
Астанада Ақтау портында жаңа контейнер хабының құрылысы талқыланды
Спорт
16.05.2025
Жеңіс күні қарсаңында теміржолшылар арасында шағын футболдан турнир өтті
ҚТЖ келбеті
16.05.2025
Қырағы кезекші — қауіпсіздік кепілі. Арыс-Түркістан жолындағы оқиға
Спорт
16.05.2025
Маңғыстауда теміржолшылар арасында ұлттық спорт түрлерінен жарыс өтті
Аймақтар
16.05.2025
Тараз оқу орталығындағы жаңашылдықтар
Әлеумет
16.05.2025
Бақыттың кілті – еңбек пен сыйластықта
Қауіпсіздік
16.05.2025
Құрылғылар жұмысы қадағалануда
Жаңалықтар
16.05.2025
Транзит әлеуетіне арналған конференция өтеді
Жаңалықтар
16.05.2025
Қазақстан – Қытай: алғашқы көлік форумы өтті
Жаңалықтар / Мұрағат
16.05.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №37 16 мамыр 2025 жыл
Жаңалықтар
15.05.2025
Астанада алғаш рет Қазақстан-Қытай көлік форумы өтіп жатыр
Жаңалықтар
15.05.2025
Қазақстан мен Қытай "Алматы-Сиань" бағыты бойынша жолаушылар пойызын іске қосуды жоспарлап отыр
Жаңалықтар
15.05.2025
ЕО Елшісі Ақтау теңіз портына сапармен келді
Жолаушылар тасымалы
15.05.2025
9,5 мыңнан астам жолаушы пойыз бен вагонды ауыстырып отыру қызметтерін пайдаланған
Аймақтар
15.05.2025
Аралда теміржол өткеліне көпір салынды
Аймақтар
14.05.2025
«Әкем – асқар тауым»: Қызылордада әкелер мен ұлдар сайысы өтті
Қауіпсіздік
14.05.2025
20 мыңнан астам азаматқа теміржолдағы қауіпсіздік ережелері түсіндірілді
Әлемде
14.05.2025
Қытайда сутегімен жүретін пойыз алғаш рет жолға шықты
Жаңалықтар
14.05.2025
Мас жолаушы пойыздың тоқтау-кранын жұлып алып, тоқтауына себеп болды
Жаңалықтар
14.05.2025
Қытай Қазақстанға алғашқы CEA1 магистральдық электровозын жеткізді