«Өндірістегі» өткел мәселесі қашан шешіледі?

Инфрақұрылым
23.01.2024, 08:48
Суретті түсірген автор
Райхан Рахметова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

Елордада «Өндіріс» тұрғын алабындағы (ел арасында «Лесозавод» атауымен таныс) теміржол өткелі – астаналықтар үшін талай жылдан бері жыр болып келе жатқан мәселе. 

Аталған аудан тұрғындары Малахов көшесіндегі осы өткел арқылы қала орталығына күн сайын қатынайды. Алайда өткелдегі жолдың дұрыс жөнделмеуі автокөлік ағынына кедергі келтіріп, тұрғындар шағымы күшейген.

Ойдым-ойдым, шұрық-тесік өткелдегі жолға жеңіл-желпі жөндеу жүргізілгенімен, бұл жерге түсетін жүктеменің көптігінен жол тез бұзылып, жарты жылда бәз-баяғы күйіне қайта түседі. Көліктен бөлек жолаушыларға арналған екі көпір де алыс болғандықтан жаяу жүргіншілер осы маңда пойыз тоқтаса, вагондар астынан өтіп, өміріне қауіп төндіреді. Сондықтан теміржолшылар да, қала тұрғындары да бұл мәселені тек сол маңнан автокөліктерге арналған көпір салу арқылы ғана шешуге болады деп санайды. Осы өтінішпен олар жергілікті билік өкілдеріне бірнеше рет шыққан. Алайда, жергілікті билік тарапынан бұл мәселе бойынша нақты шешім жоқ.  

– Былтыр шілде айында осы өткел мен көшедегі жүргіншілер жолына тесіктерін бітеп, ағымдағы жөндеу жұмыстары жүргізілді. Бірақ қозғалыстың тығыздығынан жол сапасы тез нашарлап кетті. Осыған орай өткелдерді жөндеу/абаттандыру бойынша жұмыс жүргізуге ақау актісі толтырылып, техникалық сипаттамасы әзірленіп бекітілді. Былтыр 22 қарашада Ақмола магистральдық желі бөлімшесі мен «ITS» ЖК арасында «Аумақты асфальттау» бойынша жұмыстар жүргізуге келісімшарт жасалды. Қазіргі таңда осы келісімшарт бойынша жұмыстар ауа райының қолайсыздығына байланысты сәуір айына шегерілді, себебі қазір қыстың күні, қар қатып жатқан кезде жасалған жұмыс бәрібір сапасыз болып, кеткен материал мен қызмет босқа шығын болады, – дейді Астана жол дистанциясы бас инженері Төленді Шапшекеев.  

Оның айтуынша, «ҚТЖ» ҰК» АҚ вице-президентінің 2013 жылғы 13 желтоқсандағы № 1627-ЦЗ бұйрығына сәйкес өткелдің шекті аумағына рельстен бастағанда 10 метрге дейінгі қашықтық қана жатады, ал қалған жер мемлекеттік мекемелерге тиесілі.  

 

Жаңалықтар
23.10.2025
Көлік министрі Тбилисиде өткен V «Silk Road Forum» аясында сөз сөйледі
Инфрақұрылым
23.10.2025
Ақмая–Шиелі телімінде қызу жұмыс жүріп жатыр
Станция тынысы
23.10.2025
Рельс үстіндегі өмір: Манкент станциясының қаһармандары
ҚТЖ келбеті
23.10.2025
«Жыл машинисі» анықталды
Аймақтар
23.10.2025
«Таза Қазақстан»: Арыстық теміржолшылар 120 түп ағаш отырғызды
Қауіпсіздік
23.10.2025
Астана – Ерейментау учаскесінде машинист жол апатының алдын алды
Жолаушылар тасымалы
23.10.2025
Пойызда қандай заттарды алып жүруге болмайды?
Жаңалықтар
23.10.2025
ҚТЖ желісіндегі тоқтап тұрған жеке вагондар тасымалдау процесінің тиімділігін төмендетеді
Әлемде
22.10.2025
Қытайда әлемдегі ең жылдам пойызды сынақтан өткізу басталды
Аймақтар
22.10.2025
Ортақ жеңіс, ортақ абырой
Жаңалықтар
22.10.2025
ҚТЖ-да оқушылармен – инновациялық т/ж шешімдері авторларымен кездесу өтті
Жаңалықтар
22.10.2025
Қазақстан мен Германия Транскаспий бағытын талқылады
Жаңалықтар
22.10.2025
Қазақстан теміржолшылар кәсіподағы кәсіподақ қозғалысының 120 жылдығын атап өтуде
Әлеумет
22.10.2025
ҚТЖ: тұрғындар үшін көмір қоры толық көлемде қамтамасыз етілген
Жүк тасымалы
21.10.2025
Тоқаев: Былтыр Транскаспий бағытымен жүк тасымалдау көлемі 62 пайызға өсті
Жаңалықтар
21.10.2025
Тоқаев пен Ильхам Әлиев Орта дәлізді дамыту жобасымен танысты
Жаңалықтар / Жолаушылар тасымалы
21.10.2025
«Поттер пойызы» қазақ тіліндегі жаңарған бағдарламасымен және жаңа кейіпкерлерімен жолға шығады
Жаңалықтар
21.10.2025
Білім ордасына – 80 жыл
Сұхбат
21.10.2025
Қыс маусымы: Еңбек қауіпсіздігіне ерекше назар
ҚТЖ келбеті
21.10.2025
Еңбекпен өрілген өмір: Бахтарбек Жүнісовтың еңбек жолы