«Өндірістегі» өткел мәселесі қашан шешіледі?

Инфрақұрылым
23.01.2024, 08:48
Суретті түсірген автор
Райхан Рахметова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

Елордада «Өндіріс» тұрғын алабындағы (ел арасында «Лесозавод» атауымен таныс) теміржол өткелі – астаналықтар үшін талай жылдан бері жыр болып келе жатқан мәселе. 

Аталған аудан тұрғындары Малахов көшесіндегі осы өткел арқылы қала орталығына күн сайын қатынайды. Алайда өткелдегі жолдың дұрыс жөнделмеуі автокөлік ағынына кедергі келтіріп, тұрғындар шағымы күшейген.

Ойдым-ойдым, шұрық-тесік өткелдегі жолға жеңіл-желпі жөндеу жүргізілгенімен, бұл жерге түсетін жүктеменің көптігінен жол тез бұзылып, жарты жылда бәз-баяғы күйіне қайта түседі. Көліктен бөлек жолаушыларға арналған екі көпір де алыс болғандықтан жаяу жүргіншілер осы маңда пойыз тоқтаса, вагондар астынан өтіп, өміріне қауіп төндіреді. Сондықтан теміржолшылар да, қала тұрғындары да бұл мәселені тек сол маңнан автокөліктерге арналған көпір салу арқылы ғана шешуге болады деп санайды. Осы өтінішпен олар жергілікті билік өкілдеріне бірнеше рет шыққан. Алайда, жергілікті билік тарапынан бұл мәселе бойынша нақты шешім жоқ.  

– Былтыр шілде айында осы өткел мен көшедегі жүргіншілер жолына тесіктерін бітеп, ағымдағы жөндеу жұмыстары жүргізілді. Бірақ қозғалыстың тығыздығынан жол сапасы тез нашарлап кетті. Осыған орай өткелдерді жөндеу/абаттандыру бойынша жұмыс жүргізуге ақау актісі толтырылып, техникалық сипаттамасы әзірленіп бекітілді. Былтыр 22 қарашада Ақмола магистральдық желі бөлімшесі мен «ITS» ЖК арасында «Аумақты асфальттау» бойынша жұмыстар жүргізуге келісімшарт жасалды. Қазіргі таңда осы келісімшарт бойынша жұмыстар ауа райының қолайсыздығына байланысты сәуір айына шегерілді, себебі қазір қыстың күні, қар қатып жатқан кезде жасалған жұмыс бәрібір сапасыз болып, кеткен материал мен қызмет босқа шығын болады, – дейді Астана жол дистанциясы бас инженері Төленді Шапшекеев.  

Оның айтуынша, «ҚТЖ» ҰК» АҚ вице-президентінің 2013 жылғы 13 желтоқсандағы № 1627-ЦЗ бұйрығына сәйкес өткелдің шекті аумағына рельстен бастағанда 10 метрге дейінгі қашықтық қана жатады, ал қалған жер мемлекеттік мекемелерге тиесілі.  

 

Жаңалықтар
30.07.2025
"ҚТЖ" ҰК" АҚ және TCDD Taşimacilik A.Ş. Орта дәлізді дамыту жөнінде келісті
Инфрақұрылым / Әлеумет
30.07.2025
Ірі құрылыс жобалары 12,8 мыңнан астам адамды жұмыспен қамтып, өңірлер экономикасына серпін беруде
ҚТЖ келбеті
30.07.2025
Ерлік емей, немене?!
ҚТЖ келбеті
30.07.2025
Әке жолын жалғаған ұл
ҚТЖ келбеті
30.07.2025
Талабыңа нұр жаусын, Ержан!
Жаңалықтар
30.07.2025
ҚТЖ жүк тасымалының өсуіне байланысты машинист көмекшілерін қабылдауды ұлғайтты
Жолаушылар тасымалы
30.07.2025
«Астана – Бурабай курорты» бағыты бойынша қосымша электр пойызы іске қосылды
Жаңалықтар
30.07.2025
ҚТЖ мен Мерсин халықаралық порты Орта дәлізді дамыту аясындағы ынтымақтастықты талқылады
Жолаушылар тасымалы
29.07.2025
“Алматы-3” теміржол вокзалының құрылысы: Жоба қай кезеңде?
Жаңалықтар / Апта саны
29.07.2025
ҚТЖ-да қозғалыс қауіпсіздігін бұзу 4% қысқарды
Жолаушылар тасымалы
29.07.2025
Жолаушылар тасымалы жартыжылдық жұмысын қорытындылады
Сұхбат
29.07.2025
Қырықбай ӘЛСЕЙІТҰЛЫ: Теміржол саласында тағы бір жарқын кезең басталды
Станция тынысы
29.07.2025
Сағыз станциясы – құрылыс жүктерінің күретамыры
Инфрақұрылым
29.07.2025
Ақтөбе облысында жеті вокзал жөнделіп жатыр
Аймақтар
29.07.2025
Қырағылық – кәсібилік белгісі
Аймақтар
29.07.2025
Маңғыстау магистральдық желісінде 17 нысанға жөндеу жұмыстары жүргізілуде
Әлеумет
29.07.2025
Елордаға саяхат
Жаңалықтар / Мұрағат
29.07.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №57-58 29 шілде 2025 жыл
Спорт
28.07.2025
ҚТЖ-ның «Railways team» командасы «Summer Relay 2025» жарысында жүлдегер атанды
ҚТЖ келбеті
28.07.2025
Сайыс өте қызық әрі қиын болды – Жасұлан Смағұл