«ҚТЖ» ҰК» АҚ темір жолы желілерінде күрделі жөндеулер кезінде 100 мың тоннадан астам қазақстандық рельс өнімі пайдаланылған

Инфрақұрылым
21.12.2018, 13:08

2018 жылдың басынан «ҚТЖ» ҰК» АҚ желілері бойынша 860 км астам темір жолы күрделі жөндеу көрді. Толықтай алғанда «ҚТЖ» ҰК» АҚ жол шаруашылығында 2018 жылдың соңына дейін шамамен 870 км магистралдық желіні күрделі жөндеуден өткізу жоспарланған. 

Желілерді жаңғырту үшін Ақтөбе рельсарқалықты зауытының өнімдері кеңінен пайдалануда. Қазақстандық өндірушілер теміржолшыларға 100 мың тоннадан астам рельс қойып отыр. 


«Жоғарғы техникалық және пайдалану сипаттамаларымен ерекшеленетін АРАЗ ұзынөлшемді рельс өнімдерін төсеу түйіспесіз магистрал учаскелерінің ұзындығын арттырады. Осылай пойыз қозғалысы жылдамдығы қамтамасыз етіледі. Жылжымалы құрам мазмұнына жұмсалатын және жолдың өзіндік шығыны кемиді. Жолаушылар үшін жол жүру уақыты төмендейді», - дейді «ҚТЖ» ҰК» АҚ – «Магистральдық желілері дирекциясы» АҚ филиалының жол және құрылыс департаментінің бас менеджері Саят Бәкіров.

С.Бәкіровтың айтуынша, жөндеу кезінде заманауи жол техникасы пайдаланылады: Duomatic түзету-тығыздау машинасы, DGS жол стабилизаторы, PBR баластты жоспарлаушы, RM шағылтастазарту машинасы және өзгелері. 

«Қазақстан темір жолы» ҰК» АҚ баспасөз қызметі таратқан мәліметтерге сүйенсек, қазіргі кезде созылған магистралдық жолдың ұзындығы 21 мың км. Оларды жаңғырту жүктердің жедел жеткізілуі, жолаушылардың жол жүруі үшін жайлы жағдайлар мен қауіпсіздікті қамтамасыз етеді. Жүктер тасымалы мен жолаушылар қозғалысы қауіпсіздігін арттыруға бағытталған темір жолдарды жаңғырту «ҚТЖ» ҰК» АҚ жұмысындағы басымдықты бағыт болып табылады. 

Контейнерлік пойыздар қозғалысының жылдамдығын арттыру, жүк және жолаушылар пойыздарын кедергісіз өткізу үшін жағдайлар жасау, теміржол инфрақұрылымдарын ұстап тұру, транзиттік дәліздердің өткізу мүмкіндігін арттыру «ҚТЖ» ҰК» АҚ жұмысының басымдықты бағыты. 


Жаңалықтар
13.06.2025
Алтынкөл станциясының өткізу қабілетін арттыру шараларын талқылады
Инфрақұрылым
13.06.2025
Стратегиялық маңызға ие жоба
ҚТЖ келбеті
13.06.2025
Жігітке жеті өнер де аз...
Аймақтар
13.06.2025
Теміржолда өрілген тағдыр
Станция тынысы
13.06.2025
Станция бастығының дәрісі
Жаңалықтар
13.06.2025
ҚТЖ: Қаржылық тұрақтылық сақталуда
Аймақтар
13.06.2025
Ақтөбеде тағы бір рельс зауыты салынады
Жаңалықтар / Мұрағат
13.06.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №45 13 маусым 2025 жыл
Жүк тасымалы
12.06.2025
Қытай мен Қазақстан арасындағы тасымалдау көлемі өсуде
ҚТЖ келбеті
12.06.2025
Машинист екі бірдей апаттың алдын алды
Әлемде
12.06.2025
Aventra маркалы жаңа пойыз жолға шықты
Станция тынысы
12.06.2025
Белкөл станциясы: Жауапкершілік пен кәсібилік биігінде
Қауіпсіздік
12.06.2025
Қауіпсіздікке қойылар талап қатаң
Жаңалықтар
11.06.2025
Душанбеде ТМД елдері теміржол көлігі кеңесінің 82-ші отырысы өтті
Жолаушылар тасымалы
11.06.2025
Comfort+ санатындағы жаңа электропойыз «Астана – Қарағанды» бағытына жолға шықты
Жаңалықтар
11.06.2025
Қазақстанға алғашқы экологиялық тепловоздар әкелінді
Жаңалықтар
11.06.2025
Тоқаев пен Словакия Премьер-министрі Транскаспий дәлізінің әлеуетін бірге пайдалану жайын талқылады
Жүк тасымалы
11.06.2025
Орта дәліздің өзегі: Қазақстан Еуразия логистикасының орталығына айналуда
Әлемде
11.06.2025
Иран мен Ауғанстан арасында алғашқы жолаушылар пойызы жолға шығады
Жаңалықтар
10.06.2025
Алматыда халықаралық логистикалық хаб ашылды