Қазақстан темір жолында «Бүйір рамасын бақылау» төрт айлық шарасы басталды

Инфрақұрылым
24.12.2018, 10:52

Желтоқсанның 15-інен басталған айлық 15 сәуірге дейін жалғаспақ. Шараның мақсаты – пойыздар қозғалысы қауіпсіздігін қамтамасыз етіп, жүк вагондары тележкаларының құйма бөлшектерінің ақауына жол бермеу.  

Елімізде бүйір рамасының жағдайын бақылау үшін 4 айлық шара ұйымдастыруға себеп болған жағдай, соңғы жылдары Қазақстанда осы вагон бөлігінің ақауына қатысты пойыздар апатының көбеюі болып отыр. Тек бізде ғана емес, Ресейде де, қала берді жүк вагондары бір табанды теміржолда жүйткіп жатқан ТМД елдеріне ортақ проблема болып отыр екен. Мәселен, биыл 31 шілдеде Мойынты-Шығанақ телімінде жүк вагондарының жолдан шығып кету оқиғасына осы ақаулы бүйір рамалары себеп болған.

Сондықтан ұлттық компания әкімшілігі ҚР ИДМ-нің 2015 жылдың 26 наурызындағы «Темір жол көлігінде қауіпсіздік ережелерін бекіту туралы» бұйрық ережесіне сәйкес «Азовэлектросталь» зауытынан 2009 жылы жасалып шыққан бүйір рамаларын пайдаланудан алып тастау туралы ұсыныс жасады. Алайда мұны жүзеге асыруда заң тұрғысында бірқатар кедергілер туындауы мүмкін екен.

Уәкілетті органдардың өкімінсіз ҚТЖ жеке операторлардың аталған бүйір рамаларын қолдануына тыйым сала алмайды. Сондықтан , жеке операторлардың осы зауыт өнімдерін, аталған вагон бөлшегін тәжірибеде қолдануы жалғасып жатыр. Қазақстандық теміржолшылардың айтуынша, бүйір рамасының сынуы жағынан «Азовэлектросталь» және «Кременчугский сталелитейный завод» кәсіпорындары көш бастайды. Қазақстан аумағында сынған рамалардың жалпы саны 2010 жылдан бергі уақытта 85 жағдайды құраған. Олардың бәрі – «Кременчугский сталелитейный завод» пен «Азовэлектросталь» кәсіпорнында жасалып шыққан өнім. Ал биыл алғашқы жартыжылдықта Астана вагон пайдалану депосының жұмысшылары жүргізген жоспарлы жөндеу барысында 36000 раманың 1412-нен бүйір рамасының ақауы табылған.

Жалпы бүйір рамасы ақауының көбейіп кетуі себептерінің негізгі нұсқаларына раманы құю сапасының төмендеуі немесе дұрыс емес құрастырымдық шешімдер жатады. Мәселен, бүйір рамасын құрастыруда 1990 жылдар соңында өзгерістер болып, консоль бөлігінің қимасы қос таврлы түрінен қорапты түріне ауыстырылған болатын.

Сондықтан аталған айлыққа «ҚТЖ» ҰК» АҚ мен оның барлық филиалдары, «Жүк тасымалы» АҚ, Магистралдық желі дирекциясы, тағы басқа барлық құрылымдық бөлімдер мен өндірістік телімдер түгел атсалысуы қажеттігі атап өтілген. 

Райхан РАХМЕТОВА 


Аймақтар
26.07.2024
Таразда кәсіподақтың ұйытқы болуымен футбол алаңы ашылды
Жолаушылар тасымалы
26.07.2024
Жолаушылар пойызындағы бір күн
ҚТЖ келбеті
26.07.2024
Тілдей таспада талай сыр бар
Темір жол тарихы
26.07.2024
Сауатты кадрлар ғана салада оң өзгеріс жасайды – ардагер
Жүк тасымалы
26.07.2024
Контейнерлік тасымалдың инновациялық үрдістері
Жүк тасымалы
26.07.2024
Иран-Қытай көлік бағыты жаңартылуда
Жаңалықтар / Мұрағат
26.07.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №61 26 шілде 2024 жыл
Жүк тасымалы
25.07.2024
ЕАЭО елдері теміржол көлігін дамыту мәселесін талқылады
Жүк тасымалы
25.07.2024
Атырауда жүк тасымалы межеден асып түсті
Әлеумет
25.07.2024
Қызылордалық 20 бала «Туған жерге саяхат» турымен Астанаға аттанды
Темір жол тарихы
25.07.2024
Паровоз тізгіндеген қазақ қызы
Жолаушылар тасымалы
24.07.2024
Пойызға билетсіз мінгізгені үшін жұмыстан шығарылды
Жаңалықтар
24.07.2024
Құрық теңіз порты мен Транскаспий халықаралық көлік бағытын байланыстыратын жол күрделі жөндеуден өтті
Жаңалықтар
24.07.2024
Кірме жолдарды мемлекеттік меншікке беру рәсімі аяқталды
Әлемде
23.07.2024
Германияда Еуро-2024 кезінде қалааралық пойыздармен 12 миллион жолаушы тасымалданды
Әлемде
23.07.2024
Еуропалық Одақ көлік жобаларына 7 миллиард еуро бөлмек
Жүк тасымалы
23.07.2024
ҚТЖ астық тасымалына дайындығын пысықтауда
Қауіпсіздік
23.07.2024
Атырауда техникалық-әдістемелік сабақ өтті
Жаңалықтар / Мұрағат
23.07.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №60 23 шілде 2024 жыл
Жаңалықтар
22.07.2024
Қазақстан, Түрікменстан және Ауғанстан жаңа теміржол магистралінің құрылысын талқылады