Қазақстан темір жолында «Бүйір рамасын бақылау» төрт айлық шарасы басталды

Инфрақұрылым
24.12.2018, 10:52

Желтоқсанның 15-інен басталған айлық 15 сәуірге дейін жалғаспақ. Шараның мақсаты – пойыздар қозғалысы қауіпсіздігін қамтамасыз етіп, жүк вагондары тележкаларының құйма бөлшектерінің ақауына жол бермеу.  

Елімізде бүйір рамасының жағдайын бақылау үшін 4 айлық шара ұйымдастыруға себеп болған жағдай, соңғы жылдары Қазақстанда осы вагон бөлігінің ақауына қатысты пойыздар апатының көбеюі болып отыр. Тек бізде ғана емес, Ресейде де, қала берді жүк вагондары бір табанды теміржолда жүйткіп жатқан ТМД елдеріне ортақ проблема болып отыр екен. Мәселен, биыл 31 шілдеде Мойынты-Шығанақ телімінде жүк вагондарының жолдан шығып кету оқиғасына осы ақаулы бүйір рамалары себеп болған.

Сондықтан ұлттық компания әкімшілігі ҚР ИДМ-нің 2015 жылдың 26 наурызындағы «Темір жол көлігінде қауіпсіздік ережелерін бекіту туралы» бұйрық ережесіне сәйкес «Азовэлектросталь» зауытынан 2009 жылы жасалып шыққан бүйір рамаларын пайдаланудан алып тастау туралы ұсыныс жасады. Алайда мұны жүзеге асыруда заң тұрғысында бірқатар кедергілер туындауы мүмкін екен.

Уәкілетті органдардың өкімінсіз ҚТЖ жеке операторлардың аталған бүйір рамаларын қолдануына тыйым сала алмайды. Сондықтан , жеке операторлардың осы зауыт өнімдерін, аталған вагон бөлшегін тәжірибеде қолдануы жалғасып жатыр. Қазақстандық теміржолшылардың айтуынша, бүйір рамасының сынуы жағынан «Азовэлектросталь» және «Кременчугский сталелитейный завод» кәсіпорындары көш бастайды. Қазақстан аумағында сынған рамалардың жалпы саны 2010 жылдан бергі уақытта 85 жағдайды құраған. Олардың бәрі – «Кременчугский сталелитейный завод» пен «Азовэлектросталь» кәсіпорнында жасалып шыққан өнім. Ал биыл алғашқы жартыжылдықта Астана вагон пайдалану депосының жұмысшылары жүргізген жоспарлы жөндеу барысында 36000 раманың 1412-нен бүйір рамасының ақауы табылған.

Жалпы бүйір рамасы ақауының көбейіп кетуі себептерінің негізгі нұсқаларына раманы құю сапасының төмендеуі немесе дұрыс емес құрастырымдық шешімдер жатады. Мәселен, бүйір рамасын құрастыруда 1990 жылдар соңында өзгерістер болып, консоль бөлігінің қимасы қос таврлы түрінен қорапты түріне ауыстырылған болатын.

Сондықтан аталған айлыққа «ҚТЖ» ҰК» АҚ мен оның барлық филиалдары, «Жүк тасымалы» АҚ, Магистралдық желі дирекциясы, тағы басқа барлық құрылымдық бөлімдер мен өндірістік телімдер түгел атсалысуы қажеттігі атап өтілген. 

Райхан РАХМЕТОВА 


Аймақтар
20.05.2024
Теміржол саласындағы терминдер мемлекеттік тілде «сөйлей» бастады
Спорт
20.05.2024
Иорданияда үстел теннисінен өткен жарыста маңғыстаулық теміржолшы топ жарды
Аймақтар
20.05.2024
Семей орманында оқу-жаттығу өтті
Жаңалықтар
20.05.2024
Атырау станциясына жаңа басшы тағайындалды
Аймақтар
20.05.2024
Белгі беру-байланыс құрылғыларына күнделікті күтім жасалады
Жүк тасымалы
17.05.2024
Транскаспий дәлізі арқылы теңіз порттарында жүктерді ауыстырып тиеу көлемі артты
Спорт
17.05.2024
Маңғыстау темір жолының 60 жылдығына орай шағын футболдан жарыс өтті
Қауіпсіздік
17.05.2024
Тілсіз жаудан сақтануда тәжірибе маңызды
Жүк тасымалы / Инфографика
17.05.2024
Биыл 4 айда теміржол көлігімен 81 млн тоннадан астам жүк тасымалданды
Қауіпсіздік
17.05.2024
Жолаушылар эвакуацияланды
Жаңалықтар
17.05.2024
Мектеп түлектері ҚТЖ мүмкіндіктерімен танысты
Қауіпсіздік
17.05.2024
Жол картасы: қауіпсіздік деңгейі артуда
Жаңалықтар / Мұрағат
17.05.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №42 17 мамыр 2024 жыл
Жаңалықтар
16.05.2024
Қазақстан мен Латвия Транскаспий дәлізін дамыту туралы меморандумға қол қойды
Жолаушылар тасымалы
16.05.2024
ҚТЖ жазда 4,2 млн-нан астам жолаушыны тасымалдамақ
Жаңалықтар
16.05.2024
Қазақстанның iшкi су жолдарында жүк кемелері жүре бастады
Жаңалықтар
16.05.2024
Қазақстаннан Үрімшіге алғашқы жүк көліктері жөнелтілді
Спорт
16.05.2024
Үздік ойыншылар анықталды
Цифрландыру
16.05.2024
Теміржол көлігін цифрландыру мәселесі сөз болды
Спорт
16.05.2024
Ақтөбеде теміржолшылар арасында жеңіл атлетикадан жарыс өтті