Даму тетігі - сапалы инфрақұрылым

Инфрақұрылым
10.09.2019, 10:58

Қазақстан Республикасының Индустрия және инфрақұрылымдық даму вице-министрі Берік Камалиев Сеулде өткен жаһандық инфрақұрылымдық ынтымақтастық бойынша конференцияға қатысты.

Алқалы жиында сөз алған вице-министр кез келген елдің табысты экономикалық дамуы – көлік пен адамдардың жүріп тұруының, жүк айналымының негізгі көзі болып табылатын көлік инфрақұрылымының сапасымен тікелей байланысты екенін атап өтті.

«Халықаралық тұрғыдан алғанда, бұл мәселелердің шешімі Шығыс пен Батыс арасындағы транзит пен логистиканы дамытуда да өте маңызды мәселе болып табылады, өйткені Қазақстан Азиядан Еуропаға бағытталған барлық жердегі бағдарлар жолында орналасқан, бұл халықаралық жүк тасымалы үшін кедергілерді жоюға мүмкіндік береді», – деп атап өтті Берік Камалиев өз сөзінде.

Еуропа мен Азия арасындағы құрлықтағы негізгі транзиттік дәліз бола отырып, Қазақстан экономиканың жоғары табыс көзі болып табылатын транзит үшін базалық инфрақұрылымдық жағдайлар жасап отыр. Айталық, елімізде «Батыс Еуропа – Батыс Қытай» халықаралық транзиттік дәлізі, Жезқазған – Бейнеу темір жолы, Қытаймен шекарада «Қорғас – Шығыс қақпасы» АЭА Құрғақ порты салынса, батыста Ақтау теңіз порты жаңғыртылып, Құрық порты салынды. Бұл инфрақұрылымдық жобалар Қазақстанның көлік дәліздерінің халықаралық желіге кірігуін жеделдетуге мүмкіндік берді. Қазақстанда қазірдің өзінде, теміржол инфрақұрылымын дамыту бойынша жүйелі жұмыс жүргізілуде. Мәселен, ағымдағы жылы Қазақстан – Қытай консорциумдарының қатысуымен мемлекеттік-жекеменшіктік әріптестік схемасы бойынша іске асырылатын Алматы станциясын айналып өтетін ұзындығы 73 км құрайтын темір жол желісін салу жобасы бойынша инвесторды анықтау жоспарлануда. Бұл жаңа желі Қытайдан Орта Азия елдеріне бағытталған транзиттік жүкті тасымалдау мерзімін орташа есеппен 2 тәулікке дейін қысқартуға мүмкіндік бермек.

Ал теңіз көлігіне келер болсақ, Қазақстан Каспийдегі негізгі жүк құрушы мемлекет болып табылады және Каспий бассейніндегі жүк айналымының жалпы көлеміндегі Ақтау және Құрық теңіз порттарының үлесі шамамен 30%ті құрайды. Биыл Ақтау – Баку порттары арасындағы контейнерлік тасымалдардың фидер желісі іске қосылды. Ақтау және Құрық порттары арқылы тасымалдардың өсімін қамтамасыз ету үшін 2 паром және 4 фидерлік кемелерді (контейнерлік тасығыштарды) сатып алу көзделіп отыр.

Аймақтар
04.09.2025
Рельс дәнекерлеу цехында өткен бір күн
Әлеумет
04.09.2025
Қызылорда теміржолшылары балаларға қуаныш сыйлады
Әлеумет
04.09.2025
Медициналық пойызы Павлодар облысының тұрғындарын қабылдауда
Инфрақұрылым
04.09.2025
Астана-1 вокзалында ауқымды күрделі жөндеу жүргізілуде
Инфрақұрылым
03.09.2025
Транзиттік әлеуетті дамыту – басымдықта
Әлемде
03.09.2025
Зәңгезүр дәлізі Түркия арқылы жалғасады
Жаңалықтар
03.09.2025
«Таза Қазақстан» акциясы аясында жәрмеңке өтті
Жүк тасымалы / Инфографика
03.09.2025
Қазақстан–Қытай теміржол тасымалы 23,2 млн тоннаға жетті
Инфрақұрылым
03.09.2025
Вокзал – тарихи нысан
Жолаушылар тасымалы
03.09.2025
«Пойыз+Пойыз» қызметі арқылы 20 мыңнан астам билет рәсімделді
Жаңалықтар
02.09.2025
Бейжіңде Қазақстан мен Қытай логистика мен өндірістік тізбектерді дамыту жолдарын талқылады
ҚТЖ келбеті
02.09.2025
Салауатты өмірді серік еткен отбасы
Аймақтар
02.09.2025
Жидебай жеріне саяхат
Жаңалықтар
02.09.2025
Тоқаев: «Қазақстан арқылы өтетін «Қытай – Еуропа» транзит дәлізінің жүк өткізу мүмкіндігі 5 есе артады»
Жаңалықтар
02.09.2025
ҚТЖ Қытайға өсімдік майын тасымалдаудың жаңа форматын іске қосты
Жаңалықтар
01.09.2025
«ҚТЖ» мен «Қытай темір жолдары» тасымал және инфрақұрылым жайын талқылады
Жүк тасымалы
01.09.2025
ШЫҰ саммитінде Тоқаев «ТрансАлтай диалогына» қолдау білдірді
Жаңалықтар
01.09.2025
«Мектепке жол»: ҚТЖ-да теміржолшылар отбасыларын құттықтады
Жаңалықтар
31.08.2025
ҚТЖ мен Қытай компаниясы «Бақты – Аягөз» теміржолын талқылады
Жаңалықтар
30.08.2025
ҚТЖ мен China COSCO Shipping стратегиялық ынтымақтастықты кеңейтуде