Темірден түйін түйгендер

Инфрақұрылым
20.03.2020, 13:09
Жансая Сыдықбай

Шымкент қаласы бойынша меншікті тілшісі

Темір екеш темір де тозып, сыр береді. Техниканы қайта қалпына келтіруде өндірістік цехтың, ондағы темірден түйін түйген шеберлер еңбегі ерекше екенін айтпаса да түсінікті. Бұл орайда, теміржол техникаларын жөндейтін механикалық цех жұмысының қозғалыс пен қауіпсіздіктің сақтауына қосып отырған үлесі ұшан-теңіз екенін сырт көз біле бермейді.

Шымкент жол дистанциясының механикалық цех бастығы Бақтияр Қанайбеков бастаған 25 адамның дені темірден түйін түйгендер десек, қателеспейміз.

Цех бастығының еңбек өтілі 11 жылды құрайды, байырғы темір шеберлерінің алды – 20-25 жыл осы цехта еңбек етіп келе жатқан тәжірибелі слесарьлар мен дәнекерлеушілер, электриктер, машинистер, ағаш ұстасы, т.б. Шымкент жол дистанциясы құрылғалы қатар жасасып келе жатқан цехтағы техникалар мен станоктар негізін сонау кеңес заманынан келе жатқан «көненің көзі» құрайды.

– Мұнда қажетті құрал-жабдықтардың 80% ескірген. Шыны керек, өткен ғасырдың 50-60-шы жылғы станоктар ғой. Өндіріс болған соң қиындық болмайды емес, болады. Цехқа көбіне бұзылған техникалар жеткізіледі. Рельс, шпал, машиналар, дрезиналар. Солардың бәрін жөндеп, қайта қалпына келтіріп, қатарға қосу – айтуға оңай. Мысалы, бізге әкелетін дрезиналардың өзі 70% ескірген. Алайда, осыған қарамастан біз цехқа жөндеуге келген ол техникалардың бәрін жөндеп, жетпеген қосалқы бөлшектерді сатып алып, бір-біріне құрап, жамап-жасқап, қатарға қосамыз, – дейді цех бастығы Бақтияр Қанайбеков.

ПЧ-53 механикалық цехында техникалық жөндеу жұмыстары жыл он екі ай бойы жүргізіле береді, аптасына кемі 10 шақты техника жөндеуге келіп түседі екен. Мұндағы жұмысшылардың өтініші – цехтың жанынан арнайы бокстар салынса дейді. Себебі, кейде ауыр машиналарды, көліктерді ашық аспан астында тұрып жөндеуге мәжбүр. «Қыс демей, жаз демей, жауын-шашын мен оңтүстіктің аптап ыстығында ашық аспан астында еңбек етеміз. Егер арнайы бокстар салынса, жұмысымыз бұрынғыдан да өнімді болар еді» деген цех жұмысшыларының уәжі орынды екені анық. Еңбек қорғауға бөлінетін қаржы осындай игі істерге жұмсалса керек. Қандай жағдайда да теміржолдың тіршілігін тоқтатпай, бір техника болсын мүлтіксіз жөндеп, қатарға қосып жатқан теміржол мекемесінің ұстаханасында тынымсыз еңбектеніп жатқан темір шеберлерінің еңбегін қорғау қажет дер едік. 

Жаңалықтар
22.11.2024
ҚТЖ Бескөл депосында дизель отынының ұрланғанын анықтады
Жаңалықтар
22.11.2024
Ақмола бөлімшесі инфрақұрылымды жаңартуды және инновацияларды енгізуді жалғастыруда
Жүк тасымалы
22.11.2024
Қостанай ЖТ бөлімшесі қараша айында 2 359 вагон астық тиеді
ҚТЖ келбеті
22.11.2024
Жол монтерлерінің бір күні
Қауіпсіздік
22.11.2024
Жамбыл өңірінде қыста да қараусыз мал тиылмайды
Аймақтар
22.11.2024
«Syrmaq Fest»: Маңғыстаулық теміржолшы қолөнер көрмесін ұйымдастырды
Қауіпсіздік
22.11.2024
Шымкент станциясында өндіріс жарақатының алдын алу шарасы өтті
Әлеумет
22.11.2024
Күзет қызметкерлеріне көрсетілетін қолдау көп
Жаңалықтар
22.11.2024
Кәсіподақ сарапшылары құзыретін арттырды
Цифрландыру
22.11.2024
ІТ тақырыбына арналған білім сайысы өтті
Жаңалықтар / Мұрағат
22.11.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №99 22 қараша 2024 жыл
Жолаушылар тасымалы
21.11.2024
№42 «Атырау-Алматы» жолаушылар пойызының қозғалысы уақытша тоқтатылады
Жаңалықтар
21.11.2024
Құрық портының түбін тереңдету жұмыстары мерзімінен бұрын аяқталды
Спорт
21.11.2024
Теміржолшылар арасында спартакиада өтті
Жаңалықтар
21.11.2024
ҚТЖ жол диагностикасының инновациялық технологияларын енгізуде
Жаңалықтар
21.11.2024
ҚТЖ Еуропадағы терминалдық желіні кеңейтуде
Жолаушылар тасымалы
20.11.2024
Семейде қаламаңы тасымалында тиімді бағдарлар көбейеді
Жүк тасымалы
20.11.2024
Ақмола бөлімшесі 307 мың тоннадан астам астық тиеді
Жаңалықтар
20.11.2024
Қазақстан көлік-транзит дәліздерін ТМД + форматында дамытпақ
Әлемде
20.11.2024
Қытай – Қырғызстан – Өзбекстан темір жол құрылысы бойынша келіссөздің соңғы сатысы жүріп жатыр