ҚТЖ-ның үздік инновациялық жобасы халықаралық «Digital Bridge» форумында таныстырылды

Жаңалықтар
01.11.2021, 09:52
Райхан Рахметова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

Қазақстан Республикасының Президенті Қасым-Жомарт Тоқаев «Digital Era Lifestyle» тақырыбында өткен дәстүрлі «Digital Bridge» халықаралық технологиялық форумына қатысты. Үшінші рет өткізіліп отырған жиында Мемлекет басшысына «ҚТЖ» ҰК» АҚ мен «Транстелеком» компаниясының бірлескен жобасы «Энергодиспетчерлік тартым» автоматтандырылған басқару жүйесі» (ЭДТ АБЖ) жобасы таныстырылды. ЭДТ АБЖ – сервистік модель көмегімен енгізілген Қазақстанның теміржол желісіндегі ірі стратегиялық инвестициялық жоба. Бүгінде локомотивтік тартымның энергетикалық тиімділігін арттыруға бағытталған инновациялық цифрлық жоба игілігін теміржолшылар көріп отыр. Мемлекет басшысына әрбір локомотивті нақты уақыт режимінде бақылауға мүмкіндік беретін жүйенің жұмысы жан-жақты таныстырылды. ЭДТ АБЖ көп деңгейлі жүйе болып табылады. Жүйе бірнеше секунд ішінде ағымдағы жылдамдық, нақты координаттар, резервуардағы отын көлемі және отын тұтыну режимі туралы ақпарат алуға көмектеседі және ол әрбір 5 минут сайын GSM желілері арқылы беріледі. Сонымен қатар әр сапардың нәтижелерін тіркеп, отын үнемдеу және нормадан тыс тұтыну сияқты нормадан ауытқуларды ескереді. Ал алынған мәліметтерді мамандар талдайды. Жобаны іске асырудың оң нәтижесін қарапайым мысалдан көруге болады. Мәселен, ЭДТ АБЖ жүйесі енгізілгенге дейін локомотив бригадасының жұмысын бақылап және есепке алуды машинист қағазға қолмен толтырып келді. Ауысым соңында машинист негізгі құжатты тапсырғаннан кейін, деректер бірнеше рет әртүрлі ақпараттық жүйелерге енгізілуі керек болатын. Ал бұл қосымша жұмыс әрі көп уақытты қажет ететін. ЭДТ АБЖ енгізілгеннен кейін локомотив бортынан деректерді және әртүрлі параметрлерді автоматты түрде жинау есебінен машинистің сапары туралы ақпаратты қолмен енгізу көлемі барынша қысқарды. Өйткені, теміржол желісіндегі барлық негізгі нүктелер бойынша ДЖБ (деректерді жинау және беру пункттері) орнатылған, машинистерге машинистің дербес сәйкестендіргіші болып табылатын ТЖМ (тасымалданатын жады модулі) берілген. Функционал енгізілгеннен кейін пойыздар қозғалысының қауіпсіздігі мәселелерінде қосымша бақылау пайда болды. Бүгінгі таңда ұлттық компаниядағы локомотив паркінің 94% осы жүйеге интеграцияланған. Локомотивтерді инновациялық жобамен жабдықтау бойынша жобаның инвестициялық фазасы 3 жылға созылып, 2012-2015 жылдар аралығын қамтыды. 2014 жылы – жүйенің бағдарламалық жасақтамасы өнеркәсіптік пайдалануға енгізілді. Ал 2020 жылы Транстелеком жүйеге тауар таңбасын тіркеуді жүзеге асырды.

Аймақтар
23.06.2025
Қозғалыс қауіпсіздігі мен тасымал мәселесі басты назарда
Спорт
23.06.2025
Атырауда бильярдтан турнир өтті
Әлеумет
23.06.2025
Медпойыз Ақтөбенің 9 ауылына қызмет көрсетеді
Жолаушылар тасымалы
23.06.2025
ҚТЖ 2030 жылға дейін жолаушылар вагон паркін толық жаңартады
Жүк тасымалы
23.06.2025
Қазақстан Транскаспий бағыты арқылы ұн экспортын арттыруда
Жүк тасымалы / Апта саны
20.06.2025
Елімізде теміржол көлігімен астық тасымалдау 54%-ға өсті
Инфрақұрылым
20.06.2025
Биыл 1,5 мың шақырым темір жол жөнделеді
ҚТЖ келбеті
20.06.2025
Талай теміржолшыға ұстаз болған Құнанбаев Қалихан – 80 жаста
Аймақтар
20.06.2025
Арыстық жолшылар ойлап тапқан баспалдақ
Жолаушылар тасымалы
20.06.2025
Алакөл бағытындағы вокзалдарда жолаушыларға қолайлы жағдай жасалды
ҚТЖ келбеті
20.06.2025
Кәсібінен береке тапқан жан
Әлеумет
20.06.2025
Балалар Бурабайға аттанды
Қауіпсіздік
20.06.2025
Вокзалда қауіпсіздік күшейтілді
Аймақтар
20.06.2025
Қызылорда станциясы жоспарды асыра орындады
Жаңалықтар / Мұрағат
20.06.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №47 20 маусым 2025 жыл
Жаңалықтар
19.06.2025
Президент темір жол қатынасы жүйесін жаңғырту барысымен танысты
Жаңалықтар
19.06.2025
Президент Stadler Kazakhstan зауытына барды
ҚТЖ келбеті
19.06.2025
Өз тіліңе құрметті – өзіңнен баста
Станция тынысы
19.06.2025
Тараз станциясының бүгінгі тынысы
Станция тынысы
19.06.2025
Ақтоғай – теміржол тарландарының мекені