ҚТЖ-ның үздік инновациялық жобасы халықаралық «Digital Bridge» форумында таныстырылды

Жаңалықтар
01.11.2021, 09:52
Райхан Рахметова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

Қазақстан Республикасының Президенті Қасым-Жомарт Тоқаев «Digital Era Lifestyle» тақырыбында өткен дәстүрлі «Digital Bridge» халықаралық технологиялық форумына қатысты. Үшінші рет өткізіліп отырған жиында Мемлекет басшысына «ҚТЖ» ҰК» АҚ мен «Транстелеком» компаниясының бірлескен жобасы «Энергодиспетчерлік тартым» автоматтандырылған басқару жүйесі» (ЭДТ АБЖ) жобасы таныстырылды. ЭДТ АБЖ – сервистік модель көмегімен енгізілген Қазақстанның теміржол желісіндегі ірі стратегиялық инвестициялық жоба. Бүгінде локомотивтік тартымның энергетикалық тиімділігін арттыруға бағытталған инновациялық цифрлық жоба игілігін теміржолшылар көріп отыр. Мемлекет басшысына әрбір локомотивті нақты уақыт режимінде бақылауға мүмкіндік беретін жүйенің жұмысы жан-жақты таныстырылды. ЭДТ АБЖ көп деңгейлі жүйе болып табылады. Жүйе бірнеше секунд ішінде ағымдағы жылдамдық, нақты координаттар, резервуардағы отын көлемі және отын тұтыну режимі туралы ақпарат алуға көмектеседі және ол әрбір 5 минут сайын GSM желілері арқылы беріледі. Сонымен қатар әр сапардың нәтижелерін тіркеп, отын үнемдеу және нормадан тыс тұтыну сияқты нормадан ауытқуларды ескереді. Ал алынған мәліметтерді мамандар талдайды. Жобаны іске асырудың оң нәтижесін қарапайым мысалдан көруге болады. Мәселен, ЭДТ АБЖ жүйесі енгізілгенге дейін локомотив бригадасының жұмысын бақылап және есепке алуды машинист қағазға қолмен толтырып келді. Ауысым соңында машинист негізгі құжатты тапсырғаннан кейін, деректер бірнеше рет әртүрлі ақпараттық жүйелерге енгізілуі керек болатын. Ал бұл қосымша жұмыс әрі көп уақытты қажет ететін. ЭДТ АБЖ енгізілгеннен кейін локомотив бортынан деректерді және әртүрлі параметрлерді автоматты түрде жинау есебінен машинистің сапары туралы ақпаратты қолмен енгізу көлемі барынша қысқарды. Өйткені, теміржол желісіндегі барлық негізгі нүктелер бойынша ДЖБ (деректерді жинау және беру пункттері) орнатылған, машинистерге машинистің дербес сәйкестендіргіші болып табылатын ТЖМ (тасымалданатын жады модулі) берілген. Функционал енгізілгеннен кейін пойыздар қозғалысының қауіпсіздігі мәселелерінде қосымша бақылау пайда болды. Бүгінгі таңда ұлттық компаниядағы локомотив паркінің 94% осы жүйеге интеграцияланған. Локомотивтерді инновациялық жобамен жабдықтау бойынша жобаның инвестициялық фазасы 3 жылға созылып, 2012-2015 жылдар аралығын қамтыды. 2014 жылы – жүйенің бағдарламалық жасақтамасы өнеркәсіптік пайдалануға енгізілді. Ал 2020 жылы Транстелеком жүйеге тауар таңбасын тіркеуді жүзеге асырды.

Инфрақұрылым
18.04.2025
Достық-Мойынты учаскесінде 90 көпір орнатылды
Әлеумет
18.04.2025
Балалар арасында сурет салу байқауы басталды
Аймақтар
18.04.2025
Мамандық таңдау – маңызды іс
Аймақтар
18.04.2025
Қарт түбектің қақпасы қайта түлемек
Жүк тасымалы
18.04.2025
Қазақстан баламалы маршруттарды белсенді дамытуда
Жаңалықтар / Мұрағат
18.04.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №29 18 сәуір 2025 жыл
Жаңалықтар
17.04.2025
ҚТЖ теміржол вокзалдарын ауқымды қайта құруға кірісті
Жаңалықтар
17.04.2025
ҚТЖ-да көктемгі комиссиялық тексеру басталды
Аймақтар
17.04.2025
Жамбыл облысында бес вокзал күрделі жөндеуден өтеді
Жүк тасымалы
17.04.2025
Кері байланыс қызмет көрсету сапасын арттырады
Аймақтар
17.04.2025
«Жолшы кәсібімен мақтан» республикалық семинары өтті
Инфрақұрылым
17.04.2025
Еліміздің алты өңірінде темір жолды жөндеу жүргізілуде
Қауіпсіздік
16.04.2025
Қызылорда өрт сөндіру пойызы кәсіби дайындықтарын шыңдады
Аймақтар
16.04.2025
Жолаушы қызметінде – қырық жыл
Жаңалықтар
16.04.2025
ҚТЖ-да танымал ақындардың шығармашылық кеші өтті
Жаңалықтар
16.04.2025
ҚТЖ Бизнес трансформация орталығы озық технологияларды енгізуде
Жаңалықтар
16.04.2025
Темір жолдарда су басу қаупі жоқ
ҚТЖ келбеті
15.04.2025
ЦЖС аруы Қызылордада тұрады
Спорт
15.04.2025
Теміржолшылар қалалық спартакиадада топ жарды
Темір жол тарихы
15.04.2025
Соғыс тарихынан сыр шерткен жәдігерлер