Нарықтың жаңа сегментін дамытуда

Жаңалықтар
06.10.2016, 16:29
 Еуразиялық экономикалық одақ құрылғалы бері Қазақстан мен Ресей арасындағы шекарада кедендік процедуралар жойылып, экспорттық, импортық және ішкі қатынастардағы тарифтер біріздендірілген болатын. Соған қарамастан 2015 жылы екі ел арасындағы жүк тасымалының көлемі  82 млн тоннаны құрап, алдыңғы жыл көрсеткішінен 10 пайызға төмен болып отыр. Ал үстіміздегі жылдың 9 айында 55,7 млн тонна жүк тасымалданған, бірақ, бұл көрсеткіш те өткен жылмен салыстырғанда 9 пайызға кем.   Бұл туралы кешегі  Қазақстан мен Ресейдің өңіраралық ынтымақтастық XIII форумы шеңберінде болған «Бизнес қажеттілігін тиімді қамтамасыз ету тұрғысында Қазақстан мен Ресей көлік-логистикалық кешенін дамыту» тақырыбындағы панельді сессияда «ҚТЖ» ҰК»АҚ вице-президенті Еркін Жусанбаев жасаған баяндамада мәлім болды. «Қазақстанда көлік-логистика сервисін дамыту» мәселесін баяндамасына сөз еткен Еркін Семетайұлы былтыр Ресейге көмір мен темір кені тиелімінің, ал Ресей арқылы өтетін мұнай, мұнай өнімдері мен астық экспортының 13 пайызға қысқарғанын, сондай-ақ, транзиттік тасымал көлемінің де кеміп кеткенін атап өтті. Есесіне, Ресей арқылы және бұл елден келетін импорттық жүк көлемі 6 пайызға артқан. Негізгі жүктер цемент, пиломатриал, қара металл, құрылыс жүктері, темір кені екен.       –Қазақстан мен Ресейдің қатысуымен болған тасымал көлемінің жалпылай кемігеніне қарамастан, ҚХР – ЕО – ҚХР бағытында контейнерлік транзит тасымалының қомақты өсіміне қол жеткізілді. Былтыр Қазақстан мен Ресей аумағынан жүріп өткен контейнерлік пойыздар саны 129 пайызға немесе 254-тен 581 пойызға дейін артты. Биылғы 9 ай ішінде де екі есе өсімге қол жетіп отыр, – дейді ҚТЖ вице-президенті. Ол дәстүрлі жүк түрлеріне қатысты тасымалдың төмендеп кетуіне байланысты олқылықтар орнын толтыру үшін, «ҚТЖ» ҰК»АҚ-ның стратегиясы 2010 жылдан бастап транзитті және мультимодальды көлік-логистикалық қызметтер сегментіндегі өсімге бағытталғанын айтады.        – Бүгінде біз клиенттерімізге жаңа көліктік-логистикалық өнімдерді ұсынуға дайынбыз, олар шаттл-пойыздар, мультимодальды тасымалдар. Былтырдан бастап Қазақстанда контейнерлік пойыздардың қайта реттелгенін атап өтер едім. Ол икемді жағдай мен сервистің жоғарғы деңгейін қамтамасыз етіп отыр. Сонымен қатар аралас тасымал үшін заңдық база жасақталды, ол өз кезегінде түрлі көлік түріміне біртұтас көлік жүкқұжаты бойынша тасымалды жүзеге асыруға мүмкіндік береді. ҚТЖ транзитті мультимодальды тасымал көлемінің динамикасына оң ықпал ететін өз стратегиясын табысты жүзеге асыруда. Нәтижесінде Азия – Еуропа бағытындағы контейнерлік тасымал көлемі 2016 жылы 2011 жылдың деңгейінен қарағанда 100 есеге артатын болса, ал 2020 жылға қарай контейнерлер тасымалын 800 мың ДФЭ-ге дейін жеткізу көзделіп отыр. Транзиттік тасымалдан кірген кіріс үлесі 35 пайызға жетіп отыр, ал таяу болашақта бұл көрсеткішті 50 пайызға дейін жеткізу міндетін алға қойып отырмыз, – деген Еркін Жусанбаев елімізде көлік-логистика сервисін дамыту бағытында атқарылып жатқан игі іс-шараларға кеңінен тоқталды. Ол нарықтың жаңа сегменттерін қамтамасыз ету бағытында Шығыс-Батыс және  Солтүстік-Оңтүстік бағыттарында көлік дәліздерінің жаңа архитектурасын түзетін 2500 шақырымдық жаңа темір жол желісі салынғанын, қазіргі кезде темір жол, автомобиль жолдары және Каспийдегі порт инфрақұрылымының өткізу қабілетін кеңейтуге қатысты жобалардың жүзеге асып жатқанынан хабардар етті форумға қатысушыларды. Сонымен қатар заманауи терминаль қуаттарын дамыту  жаңа сегмент өсімінің маңызды факторы екенін атап өтті.          –2014 жылдан бері Компания Қытайдың шығыс жағалауындағы Ляньюнган портының терминалдық инфрақұрылымына қатысып келеді. Астана қаласында былтыр Орталық Азиядағы ең ірі көліктік-логистикалық орталық пайдалануға берілді. Осы жылдың соңына дейін Шымкентте осыған ұқсас КЛО іске қосылмақ. Орта мерзімді болашақта тағы 3 КЛО салу жоспарланып отыр, – деп түйіндеді сөзін «ҚТЖ» ҰК» АҚ вице-президенті. ҚР Инвестициялар және даму вице-министрі Берік Камалиев пен РФ Көлік министрінің орынбасары – статс-хатшысы Сергей Анисов модераторлық еткен басқосуда екі елдің көлік саласы басшылары баяндама жасап, бірлесе тиімді жұмыс істеу жолдарын қарастырды. Ал басқосу соңында «ҚазАвтоЖол» ҰК»АҚ Басқарма төрағасы Ермек Қизатов пен «Российские автомобильные дороги» мемлекеттік компаниясының Басқарма төрағасының қаржы саясаты жөніндегі бірінші орынбасары Иннокентий Алафинов Жаңа технологияларды енгізу және жол құрылысы саласы бойынша келісім және әріптестік меморандумына қол қойды.

Сұлугүл БАКЕСОВА

         
Жаңалықтар
05.02.2025
Темір жол машинасын жасау саласында 3 мыңнан астам жұмыс орны ашылады
Жаңалықтар
04.02.2025
Теміржолшылар мен тыл қызметкерлері әскери техниканы тиеу және түсіру сынағын өткізді
Жаңалықтар
04.02.2025
«Jibek joly» наурызда жолға шығады
Жүк тасымалы
04.02.2025
ҚТЖ желісі бойынша Орталық Азия елдеріне жаңа астық экспорты 36% артты
ҚТЖ келбеті
04.02.2025
Қиын жылдар бізді шыңдады
Жаңалықтар
04.02.2025
Үздік дефектоскоп маманы анықталды
Жүк тасымалы
04.02.2025
Атырау жүк тасымалында табыс артты
Аймақтар
04.02.2025
Қармен күрес қарқынды жүріп жатыр
Жаңалықтар / Мұрағат
04.02.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №8 4 ақпан 2025 жыл
Қауіпсіздік
03.02.2025
166 мыңнан астам адам теміржолдағы тәртіп ережелері туралы дәрісті тыңдады
Аймақтар
03.02.2025
Білікті маман құрметті демалысына шықты
Аймақтар
03.02.2025
Кәсіподақ жетекшісі марапатталды
Аймақтар
03.02.2025
Колледж теміржол мекемелерімен келісімшартқа отырды
Станция тынысы
03.02.2025
Белкөл станциясының тынысы (Фото)
Жаңалықтар
03.02.2025
Alstom Қазақстандағы өндірісін кеңейтіп, экспорттық әлеуетін нығайтуда
Жүк тасымалы / Апта саны
03.02.2025
Ел тұрғындары үшін ҚТЖ желісі арқылы шамамен 54 млн тонна көмір жеткізілді
Жаңалықтар
03.02.2025
Ақтау портында хаб құрылысы жүріп жатыр
Цифрландыру
03.02.2025
ҚТЖ жасанды интеллектті сынау үшін цифрлық полигондар ашады
Аймақтар
31.01.2025
Оқушылар темір жолмен танысты
ҚТЖ келбеті
31.01.2025
Қырағы өткел кезекшісі жол апатының алдын алды