Жабдықтар жеткілікті

Жаңалықтар
07.04.2020, 10:13
Райхан Рахметова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

Белгі беру және байланыс саласында электр қуатын пайдаланатын теміржолшылар жұмысы аса қауіпті. Сондықтан олардың өндірістегі қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін керекті құрал-жабдықтар қашан да жүз пайыз толық болуы керек.

ШЧ-16 – Астана байланыс және сигнализация дистанциясының еңбек қорғау және қауіпсіздік техникасы жөніндегі жетекші инженері Нұргүл Жақсыбаеваның айтуынша, оларға қажетті тапсырыс берген құрал жабдықтар түгелдей жеткізіліп отыр. Бұл жағынан дистанция ұжымы ҚТЖ компаниясы басшылығына алғыс білдіреді. Былтыр олар электр кілемшелердің жиырмасына, монтерлік белдіктердің отызына тапсырыс беріп, оларды толықтай алған.

– Қазіргі таңда дистанцияда барлығы 8 жұп монтерлік қадауыл, 58 дана белдік, 54 дана жиналмалы саты, 14 жұп бот, 55 жұп қолғап бар. Бұл электромонтерлердің өндірістік жұмысты қауіпсіз атқаруына қажетті мөлшер. Мұндай жабдықтар арнайы сынақтан өткізіліп, белгілі бір уақыт аралығында жарамдылығы тексеріліп отырады, – дейді жетекші инженер.

Ондай жабдықтардың жарамдылығын тексеретін Жөндеу-техникалық учаскесінде көп жылдан бері еңбек ететін маман Алексей Чумаков аталған орында жабдықтарға қалай сынақ жасалатынын да айтып берді.

– Міне бізде монтерлік қадауыл мен белдікті сынақтан өткізетін стенд бар. Онда белдік тағылатын барабан тұр, барабанның салмақ көрсететін динамометрі де қарастырылған. Белдікті кере отырып динамометрге қараймыз, сонда 5 минут бойына 225 келі болуы керек. Дәл осылайша қадауылдар да сыналады. Тек барабанның орнына бөрене қолданылады, оған қадауыл қадалады, бұл жолы да керу жолымен 5 минут бойына оның салмағы 135 келі болуы қажет, – деп түсіндірді А. Чумаков.

Осындай қорғаныш құралдарымен толықтай қамтамасыз етіліп қана қоймай, олардың жарамдылық мерзімін уақытылы қадағалаудың арқасында дистанция жұмысында айтарлықтай еңбек өнімділігіне қол жеткізілуде.

Жаңалықтар
05.02.2025
Көлік полицейлері теміржол оқиғаларын тергеу бойынша семинар өткізді
Аймақтар
05.02.2025
Теміржолшының киімі талапқа сай ма?
Аймақтар
05.02.2025
Көктемгі су тасқынына дайындық басталды
Жаңалықтар
05.02.2025
«Самұрық-Қазына» мен Wabtec басшылары серіктестік мәселесін талқылады
Жаңалықтар
05.02.2025
ҚТЖ 2024 жылы атмосфераға шығарындылар мен қалдықтар көлемін азайтты
Әлемде
05.02.2025
Түркиядағы жаңа мультимодальды терминал 2025 жылы іске қосылады
Жаңалықтар
05.02.2025
Темір жол машинасын жасау саласында 3 мыңнан астам жұмыс орны ашылады
Жаңалықтар
04.02.2025
Теміржолшылар мен тыл қызметкерлері әскери техниканы тиеу және түсіру сынағын өткізді
Жаңалықтар
04.02.2025
«Jibek joly» наурызда жолға шығады
Жүк тасымалы
04.02.2025
ҚТЖ желісі бойынша Орталық Азия елдеріне жаңа астық экспорты 36% артты
ҚТЖ келбеті
04.02.2025
Қиын жылдар бізді шыңдады
Жаңалықтар
04.02.2025
Үздік дефектоскоп маманы анықталды
Жүк тасымалы
04.02.2025
Атырау жүк тасымалында табыс артты
Аймақтар
04.02.2025
Қармен күрес қарқынды жүріп жатыр
Жаңалықтар / Мұрағат
04.02.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №8 4 ақпан 2025 жыл
Қауіпсіздік
03.02.2025
166 мыңнан астам адам теміржолдағы тәртіп ережелері туралы дәрісті тыңдады
Аймақтар
03.02.2025
Білікті маман құрметті демалысына шықты
Аймақтар
03.02.2025
Кәсіподақ жетекшісі марапатталды
Аймақтар
03.02.2025
Колледж теміржол мекемелерімен келісімшартқа отырды
Станция тынысы
03.02.2025
Белкөл станциясының тынысы (Фото)