Жабдықтар жеткілікті

Жаңалықтар
07.04.2020, 10:13
Райхан Рахметова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

Белгі беру және байланыс саласында электр қуатын пайдаланатын теміржолшылар жұмысы аса қауіпті. Сондықтан олардың өндірістегі қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін керекті құрал-жабдықтар қашан да жүз пайыз толық болуы керек.

ШЧ-16 – Астана байланыс және сигнализация дистанциясының еңбек қорғау және қауіпсіздік техникасы жөніндегі жетекші инженері Нұргүл Жақсыбаеваның айтуынша, оларға қажетті тапсырыс берген құрал жабдықтар түгелдей жеткізіліп отыр. Бұл жағынан дистанция ұжымы ҚТЖ компаниясы басшылығына алғыс білдіреді. Былтыр олар электр кілемшелердің жиырмасына, монтерлік белдіктердің отызына тапсырыс беріп, оларды толықтай алған.

– Қазіргі таңда дистанцияда барлығы 8 жұп монтерлік қадауыл, 58 дана белдік, 54 дана жиналмалы саты, 14 жұп бот, 55 жұп қолғап бар. Бұл электромонтерлердің өндірістік жұмысты қауіпсіз атқаруына қажетті мөлшер. Мұндай жабдықтар арнайы сынақтан өткізіліп, белгілі бір уақыт аралығында жарамдылығы тексеріліп отырады, – дейді жетекші инженер.

Ондай жабдықтардың жарамдылығын тексеретін Жөндеу-техникалық учаскесінде көп жылдан бері еңбек ететін маман Алексей Чумаков аталған орында жабдықтарға қалай сынақ жасалатынын да айтып берді.

– Міне бізде монтерлік қадауыл мен белдікті сынақтан өткізетін стенд бар. Онда белдік тағылатын барабан тұр, барабанның салмақ көрсететін динамометрі де қарастырылған. Белдікті кере отырып динамометрге қараймыз, сонда 5 минут бойына 225 келі болуы керек. Дәл осылайша қадауылдар да сыналады. Тек барабанның орнына бөрене қолданылады, оған қадауыл қадалады, бұл жолы да керу жолымен 5 минут бойына оның салмағы 135 келі болуы қажет, – деп түсіндірді А. Чумаков.

Осындай қорғаныш құралдарымен толықтай қамтамасыз етіліп қана қоймай, олардың жарамдылық мерзімін уақытылы қадағалаудың арқасында дистанция жұмысында айтарлықтай еңбек өнімділігіне қол жеткізілуде.

Әлемде
23.07.2024
Германияда Еуро-2024 кезінде қалааралық пойыздармен 12 миллион жолаушы тасымалданды
Әлемде
23.07.2024
Еуропалық Одақ көлік жобаларына 7 миллиард еуро бөлмек
Жүк тасымалы
23.07.2024
ҚТЖ астық тасымалына дайындығын пысықтауда
Қауіпсіздік
23.07.2024
Атырауда техникалық-әдістемелік сабақ өтті
Жаңалықтар / Мұрағат
23.07.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №60 23 шілде 2024 жыл
Жаңалықтар
22.07.2024
Қазақстан, Түрікменстан және Ауғанстан жаңа теміржол магистралінің құрылысын талқылады
Инфрақұрылым
22.07.2024
Күрделі жөндеу жұмыстары кезең-кезеңімен жүзеге асырылуда
Әлеумет
22.07.2024
Теміржолшылардың балалары лагерге аттанды
Спорт
22.07.2024
Қазақстан темір жолының 120 жылдығына орай Таразда спартакиада өтті
Жаңалықтар
22.07.2024
Ауғанстан, Түрікменстан және Өзбекстан делегациясы Бейнеу астық терминалының мүмкіндігімен танысты
Жолаушылар тасымалы
22.07.2024
Қаныш Сәтбаевтың 125 жылдығына арнайы безендірілген пойыз жолға шықты
Темір жол тарихы
21.07.2024
«Алатау» жүрдек пойызы қалай пайда болды?
Жаңалықтар
19.07.2024
Жаңа – Есіл локомотив депосының паркі жаңартылды
Жаңалықтар
19.07.2024
Мемлекеттік тілді дамыту бойынша өткен байқаудың жеңімпаздары анықталды
Станция тынысы
19.07.2024
Шағыр станциясында жүк тиеп жөнелту артып келеді
Аймақтар
19.07.2024
«Жасыл істер марафонында» Жамбыл бөлімшесі бірінші орынды жеңіп алды
Жүк тасымалы
19.07.2024
Биыл Қытайға 2 млн тоннадан астам астық экспортталмақ
Сұхбат
19.07.2024
Барлық сын-тегеурінге төтеп бердік
Инфрақұрылым
19.07.2024
11 мың шақырым теміржол жөндеуден өтеді
Жаңалықтар / Мұрағат
19.07.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №59 19 шілде 2024 жыл