Кілең ер азаматтардан тұратын ұжымды әйел адам басқарады

Райхан Рахметова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

Астана локомотив пайдалану депосында локомотив бригадалары резервінің бастығы Мәрия Бимұханова – кілең ер адамдар қызмет ететін ұжымды басқарып отырған әйел. Мұндай қызметті атқару үшін кәсіби біліктілікпен қоса қайсар мінез бен ерік-жігер керек дер едік.

Локомотив саласында 14 жылдан бері еңбек етіп келе жатқан Мәрия Бимұханова басқаратын бөлімнің негізгі міндетіне – локомотив бригадаларын уақытылы жұмысқа шақыру, олардың әрқайсысының сағаттары бойынша жұмысқа шығу уақытын кестеге салып реттеп, рейстен келгендері мен кеткендерін қадағалап отыру, сонымен қатар бригадалардың демалысы мен еңбек тәртібінің сақталуын бақылау, т.т. кіреді. Бүгінде депода барлығы 665 машинист пен көмекші машинистер еңбек етсе, соның бес жүзге жуығы елорда депосында, қалғаны Атбасардағы айналым депосына тиесілі.

– Тоғыз жолдың торабында орналасқан станциядан жан- жаққа кететін жүк және жолаушылар пойыздарының локомотивтерін тізгіндеуші машинистердің бәрі – ер адамдар екенін білесіздер. Әйелдер тек біздің бөлімде жасақшылар арасында ғана бар. Бөлімде 4 кезекші, 4 жасақшы, 4 оператор жұмыс істейді. Әсіресе, жүк локомотивтерінің бригадаларын жұмысқа шақыруда бәрін қадағалауда ұстаймыз. Шақыртамыз, жұмыс киімін, медициналық тексерілуін, өзімен бірге құжаттарының болуын тексеріп, тіркейміз. Жасақшылар бригадаларды жұмысқа шақырмай қалса, локомотив те жүрмейді деген сөз, сондықтан машинистер мен көмекшілері үнемі телефондары қосулы, бізбен байланыста отыруы керек. Арнайы бағдарлама бойынша демалған уақыттарына қарай кезегі келіп тұрған кез келген бригаданы жұмысқа шақырамыз, – дейді кейіпкеріміз.

Әу баста есепші мамандығын алып, біраз сол салада еңбек еткен Мәрия бертін келе екінші мамандық алып, теміржол саласына ауысыпты.

– Үйде бес қыз, бір ұлмыз. Әкем ер мінезді қылып өсірді, сондықтан ер азаматтардан тұратын ұжыммен жұмыс істеуде мен үшін еш қиындық болған жоқ. Әрі бала кезімнен техникаға құмар болып өстім, көлікті жақсы көретінмін. Сондықтан осында ғана өз орнымды тапқандай сезімде болдым, – дейді ол.

Жаңалықтар
18.11.2025
ҚТЖ Қазақстанның Қытай мен Еуропа арасындағы негізгі транзиттік хаб ретіндегі ұстанымын күшейтуде
Жаңалықтар
18.11.2025
ҚТЖ мен Эстония ынтымақтастықты дамыту мен Орта дәліздің перспективаларын талқылады
Жүк тасымалы
18.11.2025
Астық тасымалы талқыланды
Аймақтар
18.11.2025
Шуда тәулігіне 6 мыңнан астам вагон тексеріледі
Инфрақұрылым
18.11.2025
Қандыағаш станциясында күрделі жөндеу жоспары толық аяқталды
Қауіпсіздік
18.11.2025
Қауіпті аймақта қатер көп
Аймақтар
18.11.2025
Таразда болашақ мамандарға электр және автоматтандырудың маңызы түсіндірілді
Жаңалықтар / Мұрағат
18.11.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №96 18 қараша 2025 жыл
Жаңалықтар
17.11.2025
Болашақ машинистер ҚТЖ мұражайында болды
Аймақтар
17.11.2025
Құқықтық сауаттылық артуда
ҚТЖ келбеті
17.11.2025
Өнерге әркімнің-ақ бар таласы
Аймақтар
17.11.2025
Атырауда Абай мұрасы дәріптелді
Аймақтар
17.11.2025
Бөрітескен бекеті жаңа келбетке ие болды
Жүк тасымалы
17.11.2025
Теміржол көлігімен 38 млн тоннадан астам көмір тасымалданды
Жаңалықтар
17.11.2025
Қытай – Қырғызстан – Өзбекстан теміржол жобасын бес жыл ішінде аяқтауды жоспарлап отыр
Жолаушылар тасымалы
17.11.2025
Атырау–Алматы бағыты бойынша енді пойыз күн сайын қатынайды
Спорт
17.11.2025
Астанада ҚТЖ қызметкерлерінің Спартакиадасы өтіп жатыр
Жаңалықтар
15.11.2025
ҚТЖ мен O'ТУ үйлестіруді күшейтеді: жүктемесі жоғары бағыттарда жедел шаралар қабылданды
Жаңалықтар
14.11.2025
Астанада «Пойыздар қозғалысы қауіпсіздігі бойынша үздік тәжірибелер» байқауының жеңімпаздары марапатталды
Инфрақұрылым
14.11.2025
Биыл 1400 шақырым жол жөнделді