Кілең ер азаматтардан тұратын ұжымды әйел адам басқарады

Райхан Рахметова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

Астана локомотив пайдалану депосында локомотив бригадалары резервінің бастығы Мәрия Бимұханова – кілең ер адамдар қызмет ететін ұжымды басқарып отырған әйел. Мұндай қызметті атқару үшін кәсіби біліктілікпен қоса қайсар мінез бен ерік-жігер керек дер едік.

Локомотив саласында 14 жылдан бері еңбек етіп келе жатқан Мәрия Бимұханова басқаратын бөлімнің негізгі міндетіне – локомотив бригадаларын уақытылы жұмысқа шақыру, олардың әрқайсысының сағаттары бойынша жұмысқа шығу уақытын кестеге салып реттеп, рейстен келгендері мен кеткендерін қадағалап отыру, сонымен қатар бригадалардың демалысы мен еңбек тәртібінің сақталуын бақылау, т.т. кіреді. Бүгінде депода барлығы 665 машинист пен көмекші машинистер еңбек етсе, соның бес жүзге жуығы елорда депосында, қалғаны Атбасардағы айналым депосына тиесілі.

– Тоғыз жолдың торабында орналасқан станциядан жан- жаққа кететін жүк және жолаушылар пойыздарының локомотивтерін тізгіндеуші машинистердің бәрі – ер адамдар екенін білесіздер. Әйелдер тек біздің бөлімде жасақшылар арасында ғана бар. Бөлімде 4 кезекші, 4 жасақшы, 4 оператор жұмыс істейді. Әсіресе, жүк локомотивтерінің бригадаларын жұмысқа шақыруда бәрін қадағалауда ұстаймыз. Шақыртамыз, жұмыс киімін, медициналық тексерілуін, өзімен бірге құжаттарының болуын тексеріп, тіркейміз. Жасақшылар бригадаларды жұмысқа шақырмай қалса, локомотив те жүрмейді деген сөз, сондықтан машинистер мен көмекшілері үнемі телефондары қосулы, бізбен байланыста отыруы керек. Арнайы бағдарлама бойынша демалған уақыттарына қарай кезегі келіп тұрған кез келген бригаданы жұмысқа шақырамыз, – дейді кейіпкеріміз.

Әу баста есепші мамандығын алып, біраз сол салада еңбек еткен Мәрия бертін келе екінші мамандық алып, теміржол саласына ауысыпты.

– Үйде бес қыз, бір ұлмыз. Әкем ер мінезді қылып өсірді, сондықтан ер азаматтардан тұратын ұжыммен жұмыс істеуде мен үшін еш қиындық болған жоқ. Әрі бала кезімнен техникаға құмар болып өстім, көлікті жақсы көретінмін. Сондықтан осында ғана өз орнымды тапқандай сезімде болдым, – дейді ол.

Жаңалықтар
16.09.2025
Теміржолшылардың қысқы маусымға дайындығы талқыланды
Жүк тасымалы
16.09.2025
Қытай – Қазақстан – Түрікменстан – Иран теміржол дәлізі жанданады
Трансформация
16.09.2025
Жүк тасымалы мен магистральдық желіні біріктіру – уақыт талабы
Аймақтар
16.09.2025
Қысқа әзірлік қарқынды жүргізілуде
Қауіпсіздік
16.09.2025
Екі көпір тұрса да, ерінетіндер көп
Аймақтар
16.09.2025
Әулиеата командасы бас жүлдені жеңіп алды
Қауіпсіздік
16.09.2025
«ҚТЖ»-да еңбек қауіпсіздігі мен экология бойынша үздіктер анықталды
Жаңалықтар / Мұрағат
16.09.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №75 16 қыркүйек 2025 жыл
Жаңалықтар
15.09.2025
ҚТЖ мен РЖД стратегиялық ынтымақтастық бойынша басым бағыттарды айқындап алды
Әлеумет
15.09.2025
Теміржолшының студент баласына жол ақысы өтеледі
Жүк тасымалы
15.09.2025
Мамыр-қыркүйек аралығында 24 млн тонна көмір тасымалданды
Цифрландыру
15.09.2025
Бейнеу станциясы цифрландыруға көшеді
Станция тынысы
15.09.2025
Теміржолшылардың қажырлы еңбегі: Арал станциясының көрсеткіштері
Аймақтар
15.09.2025
Матай станциясында локомотившілердің демалыс үйі күрделі жөндеуден өтті
Әлемде
15.09.2025
Alstom Польшаға арнап екіқабатты электр пойыздарын жасайды
Әлемде
15.09.2025
Ресей Арктикадағы теміржол желісін дамытуға ниетті
Жаңалықтар
12.09.2025
ҚТЖ-да еңбек қорғау және экология бойынша корпоративтік олимпиаданың жеңімпаздары анықталды
Жаңалықтар
12.09.2025
ҚТЖ сатып алу жүйесіне жасанды интеллект енгізіп, отандық өндірісті қолдайды
Жолаушылар тасымалы
12.09.2025
«Алматы – Мәскеу» бағытында тікелей теміржол қатынасы ашылады
Жаңалықтар
12.09.2025
Өткенге есеп, келешекке міндет