Инемен құдық қазғандай...

ҚТЖ келбеті
02.08.2022, 13:52
Ардақ Ерубаева

Ақтөбе облысы бойынша меншікті тілші

Шалқар белгі беру және байланыс дистанциясының аға электромеханигі Қазыбек Орынбасар – өзі еңбек ететін ауданда танымал теміржолшылардың бірі. Темірдей тәртіпке бағынған салада еңбек етіп, нағыз теміржолшының жағымды имиджін қалыптастырған аға буын. 

Шалқар ауданы Тоғыз станциясында туып өскен. Шағын станцияда әр үйді бір-бір теміржолшы асырайды. Әкесі Ідіріс Орынбасарұлы «Құрметті теміржолшы» атанған, ауыл-елге беделді азаматтардың бірі болды. Бар өмірін қазақ жеріне келген теміржол саласының өркендеуіне арнаған жан балаларын жастайынан еңбекке баулып өсірді. Әке тәрбиесін бойына сіңіріп өскен Қазыбек ағамыздың басқа кәсіпті таңдауы мүмкін емес еді. Ағасы, бауырлары да әке жолын қуып, теміржолшылар династиясын қалыптастырды. 

Қазыбек Ідірісұлының жалпы еңбек өтілі бүгінгі таңда 41 жылды құрайды. Оның 25-інде аға электромеханик болды. Шалқар байланыс дистанциясының СТБ -7 бөліміндегі он адам Шалқар, Сексеуіл, Тоғыз станциялары аралығындағы бұрмалар мен бағдаршамдардың мінсіз жұмысына жауап береді.   

– Ертелі-кеш жұмыстың басында жүреміз. Теміржолда оңай кәсіп жоқ, ауырдың үсті, жеңілдің астымен күнелткісі келетіндер аулақ жүрсін дейміз. Соның ішінде біздің белгі беру және байланыс саласының жұмысы – инемен құдық қазғандай. Өн бойынан тоқ өтетін сым тетіктердің «тілін тауып», жұмыс істеу оңай емес.  Жауапкершілігі мен қауіп-қатері тағы бар. Жолшы да, вагоншы да, қозғалысшы да, байланысшы да, локомотивші де, бәріміздің илегеніміз бір терінің пұшпағы, жүк және жолаушылар тасымалының қауіпсіз қозғалысын қамтамасыз етуге  жұмыламыз. Әр теміржолшының ортақ қазанда тамшыдай үлесі бар. Бәрі қосылып сол қазанды қайнатып отыр,  яғни ел экономикасының дамуына үлес қосып отыр. Міне, осы міндетті мүлтіксіз атқару үшін әрбір теміржолшыдан жауапкершілік талап етіледі, – деп философиялық түйін жасады аға электромеханик Қазыбек Ідірісұлы.

Қазыбек Орынбасар жолдасы екеуі жеті бала тәриелеп өсірді. Бүгінде бәрі әр салада еңбек етіп, отбасыларын асырап жүр. Тек бір қызы ғана өз жолын жалғастырып теміржолшы болды. Оған түк те ренжімейді.

«Біз кезінде шағын станцияда өстік, әкеге қарап өстік, теміржолшыдан асқан мамандық жоқ деп білдік. Ал бүгін жастардың жолында алуан түрлі таңдау тұр. Басқа саланы таңдай ма, бәрекелді дейміз. Тек адаспай жолын тапса болды. Дистанцияға келген жастарға да осыны айтамын, тек теорияны оқып келген жастар кейде практикаға келгенде шорқақтық танытып, өздерінің мамандықты дұрыс таңдағанына күмәнданып жатады. Оларға ерінбей-жалықпай өндірісті үйретіп, маман етіп тәрбиелеп шығару – біз сияқты аға буынның міндеті», – деп санайды тәжірибелі теміржолшы.   

Жаңалықтар
03.07.2025
Мемлекет басшысы Көлік министрі Нұрлан Сауранбаевты қабылдады
Қауіпсіздік
03.07.2025
Өрт сөндірудің заманауи әдістері талқыланды
Жаңалықтар
03.07.2025
ҚТЖ Басқарма төрағасы тағайындалды
ҚТЖ келбеті
03.07.2025
Астанада тоғысқан тағдырлар
Жолаушылар тасымалы
03.07.2025
Маусым айында ҚТЖ пойыздарымен 1,2 миллионнан астам жолаушы тасымалданды
Аймақтар
02.07.2025
«Таза Қазақстан»: Семей теміржолшылары санитарлық тазалықты күшейтуде
Жүк тасымалы
02.07.2025
Бірінші жартыжылдықта ҚТЖ желісінде экспорттық тасымалдың өсуі тіркелді
Әлемде
02.07.2025
Трансауған теміржол магистралі іске аса ма?
Жаңалықтар
02.07.2025
Түркістан станциясында жас жігіт суицид жасамақ болды
Жүк тасымалы / Апта саны
01.07.2025
ҚТЖ желісі бойынша астық тасымалы 53%-ға өсті
ҚТЖ келбеті
01.07.2025
100 маман іріктелді
Инфрақұрылым
01.07.2025
Шымкент жолшылары асарлатып ауқымды жұмыс атқарды
Аймақтар
01.07.2025
Жұмысшыларды тасымалдайтын жаңа автобус пайдалануға берілді
Жаңалықтар
01.07.2025
Абай мұрасы насихатталды
Қауіпсіздік
01.07.2025
Теміржол нысандарындағы өрт қауіпсіздігі
Жаңалықтар / Мұрағат
01.07.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №50 01 шілде 2025 жыл
Аймақтар
30.06.2025
Күрделі жөндеу жұмыстары нәтижесін беруде
Станция тынысы
30.06.2025
Семей станциясы үздік атанды
Әлеумет
30.06.2025
Айназдың алғашқы жеңісі
Жаңалықтар
30.06.2025
"Қазақстан темір жолы" төрт жылда неге қол жеткізді?