Жолшылар әулетінің үшінші буыны

ҚТЖ келбеті
04.08.2023, 10:20
Суретті түсірген автор
Сабира Байзахова

Түркістан облысы бойынша меншікті тілші

Шымкент темір жолының Темір станциясында қырық жылдан бері темір жолдың «отымен кіріп, күлімен шығып» келе жатқан темірдей төзімді теміржолшы тұрады. Ол – Арыс жол дистанциясының 2-ші телім бастығы Рамат Бердібек Жұпарбекұлы.

Осы Темір станциясында 1965 жылы теміржолшының отбасында дүниеге келген кейіпкеріміздің болашақ кәсібі тумай жатып маңдайына жазылған секілді көрінеді. Өйткені теміржолшының баласы теміржолшы болуы – жазылмаған заңдылық сияқты. Теміржол институтын «инженер-жолшы» мамандығына оқып жоғары білім алған соң еңбек жолын қатардағы жолшы болып бастап сатылай көтерілген. 1993 жылы әкесі Жұпарбек зейнетке шығып, орнына жол шебері болып тағайындалды. Сосын аға жол шебері болды. Түркістан жол дистанциясы бастығының орынбасары болып 9 жыл жұмыс істеді. 2011 жылы Түркістан жол дистанциясы мен Арыс жол дистанциясы қосылып ірілендірілген соң қайта құрылған Арыс жол дистанциясына «аға жол шебері» болып тағайындалды. Бүгінде Арыс пен Түркістанның ортасындағы Темір станциясында Арыс жол дистанциясының 2-ші телім бастығы қызметін абыроймен атқарып келеді.  

Бердібек Жұпарбекұлынан «аға теміржолшы кім?» деп сұрадық. 

«Теміржолшы – мойнына орасан зор жауапкершілік алған әмбебеп маман. Сырт көзге жолшы да, машинист те, вагон қараушы, диспетчер – бәрі теміржолшы, сондықтан жалпылама ол әмбебеп кәсіп иесі. Бірақ олардың бәрі қосылып бір миссияны атқарады, ол – жүк және жолаушы тасымалдау жұмысы. Бізді кәсібіміздің шыңына шығып мақтау да, даттау да осы жұмысымыздың нәтижесіне байланысты», – деп сыр шертті «Адал еңбегі үшін» төсбелгісінің иегері, темірлік теміржолшы.  

Рамат Бердібек – теміржолшылар әулетінің үшінші буыны, атасы Рамат та өмір бойы жолшы болған, әкесі Жұпарбек те 1958 жылдан бастап жол жөндеуші, бригадир, жол шебері, аға жол шебері болған, «Құрметті теміржолшы» атанған, екеуі де ауыл-елге абыройлы азаматтар болыпты. Ал өз жолын үлкен ұлы Сырым жалғастырып, Арыс белгі беру және байланыс дистанциясында механик болып еңбек етуде.  

Жаңалықтар
29.11.2023
Қазақстан мен Түркіменстан «Қытай – Қазақстан – Түрікменстан – Иран» дәлізін бірлесіп дамытатын болды
Жолаушылар тасымалы
29.11.2023
ҚТЖ желтоқсандағы мереке күндері қосымша пойыздар шығарады
Жаңалықтар
29.11.2023
ҚТЖ паркі жаңа жол техникамен толықты
Жаңалықтар
28.11.2023
KTZ Express халықаралық форумда Қазақстанның логистикалық мүмкіндіктерін көрсетті
Спорт
28.11.2023
Теміржолшылар арасында дәстүрлі спартакиада өтіп жатыр
Жаңалықтар
28.11.2023
100 жас есім: Модульдік оқу жалғасуда
Инфрақұрылым
28.11.2023
Дарбаза – Мақтаарал темір жолы арқылы жүк ағыны 10-14 млн тоннаға артпақ
Апта саны
28.11.2023
Құрық теңіз порты 1,8 млн тоннадан астам жүк өңдеді
Жаңалықтар / Мұрағат
28.11.2023
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №99 28 қараша 2023 жыл
Аймақтар / ҚТЖ келбеті
27.11.2023
Бейнет түбі – зейнет
Әлеумет
27.11.2023
ҚТЖ филиалдарында «Полиэтиленді пакетсіз күн» акциясы өтті
Жүк тасымалы
27.11.2023
Жамбыл облысында қараша айында 28 мыңнан астам тонна көмір тасымалданды
Инфрақұрылым
27.11.2023
«Бақты-Аягөз» теміржол желісімен жылына 7,8 млн тонна жүк тасымалданбақ
Жолаушылар тасымалы
27.11.2023
Егер сізге пойыз билетін сатып алу қажет, алайда орын жоқ болса ше? ҚТЖ «Күту парағы» қызметін ұсынады
Жаңалықтар
27.11.2023
Салалық жоғары оқу орындары мен колледж оқытушылары ҚТЖ-да біліктіліктерін арттырды
Жаңалықтар
27.11.2023
Маңызды мегажоба: Қазақстан мен Өзбекстанды жаңа темір жол байланыстыратын болады
Жаңалықтар
26.11.2023
ҚТЖ Достық станциясында жоспарды мерзімінен бұрын орындады
Жүк тасымалы
26.11.2023
Транскаспий халықаралық көлік бағыты маңызды өңіраралық сауда жолдарының біріне айналуда – сарапшы
Жаңалықтар
24.11.2023
ҚТЖ экспорттаушыларға қараша жоспарын жөнелту мерзімін ұзартады
Жаңалықтар
24.11.2023
Қазақстан мен Әзірбайжан президенттері ТХКБ дамуының маңыздылығын атап өтті