Жолшылар әулетінің үшінші буыны

ҚТЖ келбеті
04.08.2023, 10:20
Суретті түсірген автор
Сабира Байзахова

Түркістан облысы бойынша меншікті тілші

Шымкент темір жолының Темір станциясында қырық жылдан бері темір жолдың «отымен кіріп, күлімен шығып» келе жатқан темірдей төзімді теміржолшы тұрады. Ол – Арыс жол дистанциясының 2-ші телім бастығы Рамат Бердібек Жұпарбекұлы.

Осы Темір станциясында 1965 жылы теміржолшының отбасында дүниеге келген кейіпкеріміздің болашақ кәсібі тумай жатып маңдайына жазылған секілді көрінеді. Өйткені теміржолшының баласы теміржолшы болуы – жазылмаған заңдылық сияқты. Теміржол институтын «инженер-жолшы» мамандығына оқып жоғары білім алған соң еңбек жолын қатардағы жолшы болып бастап сатылай көтерілген. 1993 жылы әкесі Жұпарбек зейнетке шығып, орнына жол шебері болып тағайындалды. Сосын аға жол шебері болды. Түркістан жол дистанциясы бастығының орынбасары болып 9 жыл жұмыс істеді. 2011 жылы Түркістан жол дистанциясы мен Арыс жол дистанциясы қосылып ірілендірілген соң қайта құрылған Арыс жол дистанциясына «аға жол шебері» болып тағайындалды. Бүгінде Арыс пен Түркістанның ортасындағы Темір станциясында Арыс жол дистанциясының 2-ші телім бастығы қызметін абыроймен атқарып келеді.  

Бердібек Жұпарбекұлынан «аға теміржолшы кім?» деп сұрадық. 

«Теміржолшы – мойнына орасан зор жауапкершілік алған әмбебеп маман. Сырт көзге жолшы да, машинист те, вагон қараушы, диспетчер – бәрі теміржолшы, сондықтан жалпылама ол әмбебеп кәсіп иесі. Бірақ олардың бәрі қосылып бір миссияны атқарады, ол – жүк және жолаушы тасымалдау жұмысы. Бізді кәсібіміздің шыңына шығып мақтау да, даттау да осы жұмысымыздың нәтижесіне байланысты», – деп сыр шертті «Адал еңбегі үшін» төсбелгісінің иегері, темірлік теміржолшы.  

Рамат Бердібек – теміржолшылар әулетінің үшінші буыны, атасы Рамат та өмір бойы жолшы болған, әкесі Жұпарбек те 1958 жылдан бастап жол жөндеуші, бригадир, жол шебері, аға жол шебері болған, «Құрметті теміржолшы» атанған, екеуі де ауыл-елге абыройлы азаматтар болыпты. Ал өз жолын үлкен ұлы Сырым жалғастырып, Арыс белгі беру және байланыс дистанциясында механик болып еңбек етуде.  

ҚТЖ келбеті
15.02.2025
Он сегізде от кешкен...
Жаңалықтар
14.02.2025
Ақтауда қызметкерлердің әл-ауқатын арттыру және еңбек жағдайларын жақсарту мәселесі қаралды
Жаңалықтар
14.02.2025
Астанада өткен фестивальде теміржол мамандығы жастарды қызықтырды
Қауіпсіздік
14.02.2025
Өткелде әйел мерт болды
Аймақтар
14.02.2025
Үздіктер қатарында
Жаңалықтар / Мұрағат
14.02.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №11 14 ақпан 2025 жыл
Жаңалықтар
13.02.2025
ЭКСПО орталығында «Жұмысшы мамандықтар қаласы» фестивалі өтуде
Қауіпсіздік
13.02.2025
Профилактиканың пайдасы зор
Жаңалықтар
13.02.2025
Тіл секторының жұмысы қорытындыланды
Инфрақұрылым
13.02.2025
Семей теміржолында инфрақұрылым жаңаруда
Аймақтар
13.02.2025
Ғасырдан астам уақыт жұмыс істеп келе жатқан депо
Жаңалықтар
12.02.2025
ҚТЖ Пәкістанның көлік-логистикалық компанияларымен ынтымақтастықты нығайтады
Әлемде
12.02.2025
ҚХР-дан Ауғанстанға шыққан пойыз Қазақстан арқылы барады
Аймақтар
12.02.2025
Жұмыс сапасы балдық жүйемен бағаланады
Жаңалықтар
12.02.2025
Қазақстан мен Болгария Транскаспий дәлізі бойынша ынтымақтастықты дамытуда
Жаңалықтар
12.02.2025
Пойызда мас жолаушы полицейлерге қарсылық танытты
Жаңалықтар
12.02.2025
Теміржолшылар көктемге дайындалуда
Әлемде
11.02.2025
Қомақты ақша ұтып алған азамат Канаданы пойызбен аралап шықпақ
Жүк тасымалы
11.02.2025
Достықтан Алтынкөл станциясына дейін вагон тасымалдаудағы шектеулер ұзартылды
Жүк тасымалы
11.02.2025
Қаңтар айында ҚТЖ желісінде тиеу көлемі 7,3%-ке өсті