Алма сабағынан алыс түспейді

ҚТЖ келбеті
04.12.2020, 09:15
Шахида Жұман

Маңғыстау облысы бойынша меншікті тілші

Түбек темір жолының вагон шаруашылығын дамытуға бір кісідей үлес қосқан теміржолшы Жаңабай Түйебаевтың әу бастағы арманы әскери қызметкер болу екен. Таңдыр оны жартылай әскери сала – теміржолға бастапты. Жуырда зенет жасына толып, құрмметі демалысқа шыққан тарлан теміржолшыны туған ұжымы қимай шығарып салды.

Жат елде туып-өсір ет жеткен ол ата қонысқа орда бұзар отыз жасында келіпті. Сондықтан туған жерде тұрып, еңбек етудің не екенін ол жақсы біледі. «1957 жылы Туркіменстанның Ташауз облысында дүниеге келдім. 1988 жылы Маңғыстауға қоныс аударған соң Маңғыстау вагон депосының Бейнеу станциясындағы вагондарға техникалық қызмет көрсету пунктіне вагон жөндеуші болып жұмысқа тұрдым. Содан бері осы саллада, қал-қадірімше еңбек етіп, абыройсыз болмасақ дедік. 1996-2005 жылдары Сай-Өтес станциясындағы вагондарға техникалық қызмет көрсету пунктінде шебер, 2005-2007 жылдары Бейнеудегі ТҚП бастығы, 2007 жылдан бері Сай-Өтесте шебер болдым. Осы жылдар ішінде вагон саласының біз білмеген ұңғыл-шұңғылы қалмады десек болады», деп күледі кейіпкеріміз.

Өз саласының нағыз шеберіне айналып, қаншама шәкірт даярлаған жанның кейінгі жастарға айтары ең алдымен – тәртіп.

-Теміржолда темірдей тәртіп о бастан қалыптасқан, босаңсыған жерден ақау шығады, оны күнделікті өмірде көріп жүрміз. Белгілі нұсқаулықтармен жүресің. Әркімнің өзінің қызметтік нұсқаулығы бар. Соны ұйқыдан оятып сұраса да білетіндей болуың керек. Онсыз қиын. Әсіресе біздің Сай-Өтестің басында жұмыс істейтіндер ескеретін ерекшеліктер көп. Сай-Өтеспен Шетпенің арасы кілең таулы жер. Ылди да бар, биікке де шығады, қисық жол да кездеседі. Станциядан Маңғыстау станциясына ылдиға қарай кететін пойыздардың жүру тәртібі де басқа. Таулы, тегіс жерде жүруге арналған тәртіпке қою керек. Сол дұрыс болмаса пойыз тежегіші істемей, пойыз тоқтай алмай қалуы мүмкін. Сондықтан біздің вагон қараушылардан сұрайтынымыз да, оларға үйрететініміз де сол. Асығып, қателеспеу керек. Бірақ жұмысты өз уақытымен орындау қажет. Себебі, жолаушылар пойыздары қатаң кестемен жүреді. Жүк пойыздарын да іркуге болмайды. Жауапкершілік бар жерде жұмыс та тиянақты жүреді,-дейді ол.

Елге оралғасын Ақтау көлік колледжіне оқуға тусіп, теміржол саласында білім алады. Жары да өзімен қатар теміржол жұмысына араласып, «Теміржолсу» мекемесінен зейнетке шығады. Екеуі екі ұл мен үш қызды тәрбиелеп жеткізеді.

− Мектепті бітіргесін Харковтағы әскери авиациялық училищеге қанша тырыссам да оқуға түсе алмадым. Жасың жетпейді деп қайтарды. Мен қазан айында туғанмын. Оған қыркүйек айына дейін туғандар ілінді. Содан басқа оқуға тапсырып, су саласында білім алдым, - дейді кейіпкеріміз.

Жаңабай ағаның бір ұлы Жамбыл Түйебаев бүгінде әке жолын жалғаған теміржолшы, ол да вагон шаруашылығы саласында тер төгуде. Алматыдағы М.Тынышбаев атындағы жоғары оқу орнында білім алып, 2006 жылы жолдамамен Атырау вагон жөндеу депосында жұмысын бастаған. Бірнеше жылдан соң Маңғыстау вагон пайдалану депосына ауысып, бүгінде депода өндірістік қауіпсіздік қызметі секторында өнеркәсіптік қауіпсіздік жөніндегі бас маман.

− Біз негізі теміржолшылар әулетіміз. Әкемнің інілері Жексенбай, Амангелді Түйебаевтар вагон шаруашылығында, Нұрлан Түйебаев электрмен жабдықтау дистанциясында еңбек етеді. Сол кісілерге қарап өскен біз де осы кәсіпті таңдадық. Ағаларымның балалары екеуі ЭЧ мекемесінде, біреуі станция кезекшісі, екеуі электрмен қамту дистанциясында, сондықтан «алма сабағынан алыс түспейді екен, айналып келіп мен де теміржолшы болдым, оған еш өкінішім жоқ,- дейді Жаңабай ағаның ұлы.

Қауіпсіздік
23.04.2024
Ақтөбе теміржолында 90 азамат әкімшілік жауапкершілікке тартылды
Қауіпсіздік
23.04.2024
Теміржол аумағында терроризм акті жасалған жағдайда қалай әрекет ету керек?
Аймақтар
23.04.2024
Жол жиегі күлтөкпеге айналып барады
Станция тынысы
23.04.2024
Студенттер Тараз станциясына экскурсия жасады
Аймақтар
23.04.2024
Семейлік теміржолшылар жылыту маусымын қорытындылады
ҚТЖ келбеті
23.04.2024
Қандыағаш станциясының жетекші инженері еңбек қорғау инспекторы төсбелгісімен марапатталды
Аймақтар
23.04.2024
Атырау облысында су тасқынына қарсы шаралар жалғасып жатыр
Аймақтар
23.04.2024
Технология шапшаң дамығанымен білікті машинистке деген сұраныс жоғары
Жаңалықтар
23.04.2024
2024 жылы теміржолшылар үшін 180 модульдік ғимарат орнатылады
Жаңалықтар
23.04.2024
Қазақстан мен Қытай арасында жүк пойыздарының тәуліктік алмасуы өсті
Жаңалықтар / Мұрағат
23.04.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №35 23 сәуір 2024 жыл
Жаңалықтар
22.04.2024
10 мың тоннадан астам гуманитарлық көмек пойызбен жеткізілді
Әлеумет
22.04.2024
Сарыағаш станциясына Тәжікстаннан гуманитарлық жүк жеткізілді
Инфрақұрылым
22.04.2024
Достық – Мойынты желісінің құрылысы қарқынды жүріп жатыр
Әлемде
22.04.2024
Қытай биыл CR450 жүрдек пойызының баламасын жасап шығарады
Спорт
20.04.2024
«Ұмтылfest»: Дружба келесі кезеңге өтті
Жаңалықтар
19.04.2024
“БКЛК” АҚ серіктестігі: ынтымақтастықты нығайту, теміржол логистикасын дамыту
Аймақтар
19.04.2024
Маңғыстау вокзалы үлкеюі мүмкін
Жаңалықтар
19.04.2024
ҚТЖ өкілдері ТЖЫҰ басқарушы органының отырысына қатысты
Жаңалықтар
19.04.2024
Қазақстан мен Түркия аралас жүк тасымалын дамыту жөніндегі бірлескен комитет құрады