Жол қауіпсіздігіне төрт түлік малдан төнетін қауіп-қатер сейілмей тұр

Қауіпсіздік
25.02.2025, 09:05
Шахида Жұман

Маңғыстау облысы бойынша меншікті тілші

Маңғыстау жол дистанциясына қарасты аумақта өткен жылдың басында пойыздың үш рет мал басуы орын алған. Биыл бір бас мал басу оқиғасы тіркелген. Салыстырмалы түрде жағдай былтырғыға қарағанда азайған деуге болады.

Десек те, жол қауіпсіздігіне төрт түлік малдан төнетін қауіп-қатер бәрібір сейілмеген. Мәселен өткен жылы қаңтарда пойыз машинистері 9 рет шұғыл тежегішті қолданып, 0,45 жанармайды артық жаққан болса, биыл ол әлдеқайда жоғары. Тек өткен айда машинистер малды баспас үшін 12 мәрте оқыс тежеу жасауға мәжбүр болып, 0,60 тонна дизелдік отынды текке жаққан.  

– Биылғы пойызға мал басылу дерегі №15-16 бекет аралығында кездесіп отыр. Осы маңда мал басу оқиғалары жиі кездеседі. Жалпы өткен жылы біздің дистанция бойынша 28 мал басу дерегі тіркелді. Алдыңғы жылдан екі есеге көбейген. Биыл да жыл басынан төрттүліктің жолға шығуы қайталанып, бір малды пойыз басып кетті. Былтыр пойыз машинистері 159 рет шұғыл тежеу берген. Сондықтан қауіп қатердің алдын алу үшін қоршау салу, халықпен кездесіп түсіндіру жұмыстарын жүргізу ұдайы өткізілуде. Дегенмен бұл мәселеге тұрғындар да, мал шаруашылығы иелерінің де жауапкершілікпен қарағаны өте маңызды. Себебі біз қанша жерден түсінік жүргізіп, әкімдерге хат жазып, жолды қоршасақ та жергілікті халық малдарын қараусыз жібере берсе, бұл түйткілдің түйіні тарқатылмайтын түрі бар. Адамдар кейде малын жақын жерден алып өту үшін қоршауды өздері бұзатыны да жасырын емес. Біз жылда қоршау саламыз, жөндейміз. Мысалы 2024 жылы жүз шақырымға жуық аумақтың қоршау мәселесі шешілді, десек те жағдай әлгіндей, баяғы жартас, сол жартас, – дейді Маңғыстау жол дистанциясының жетекші жол инженері Ержан Артықбаев.  

Айтуынша, дистанцияда биыл да қоршау тұрғызу жұмыстары жалғасады екен. № 12-13, 15-16, ст.Жетібай - ст.Жаңаөзен аралықтарында 53 шақырым жаңадан қоршау салу жұмыстары жоспарланған.

 

Жаңалықтар
16.09.2025
Теміржолшылардың қысқы маусымға дайындығы талқыланды
Жүк тасымалы
16.09.2025
Қытай – Қазақстан – Түрікменстан – Иран теміржол дәлізі жанданады
Трансформация
16.09.2025
Жүк тасымалы мен магистральдық желіні біріктіру – уақыт талабы
Аймақтар
16.09.2025
Қысқа әзірлік қарқынды жүргізілуде
Қауіпсіздік
16.09.2025
Екі көпір тұрса да, ерінетіндер көп
Аймақтар
16.09.2025
Әулиеата командасы бас жүлдені жеңіп алды
Қауіпсіздік
16.09.2025
«ҚТЖ»-да еңбек қауіпсіздігі мен экология бойынша үздіктер анықталды
Жаңалықтар / Мұрағат
16.09.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №75 16 қыркүйек 2025 жыл
Жаңалықтар
15.09.2025
ҚТЖ мен РЖД стратегиялық ынтымақтастық бойынша басым бағыттарды айқындап алды
Әлеумет
15.09.2025
Теміржолшының студент баласына жол ақысы өтеледі
Жүк тасымалы
15.09.2025
Мамыр-қыркүйек аралығында 24 млн тонна көмір тасымалданды
Цифрландыру
15.09.2025
Бейнеу станциясы цифрландыруға көшеді
Станция тынысы
15.09.2025
Теміржолшылардың қажырлы еңбегі: Арал станциясының көрсеткіштері
Аймақтар
15.09.2025
Матай станциясында локомотившілердің демалыс үйі күрделі жөндеуден өтті
Әлемде
15.09.2025
Alstom Польшаға арнап екіқабатты электр пойыздарын жасайды
Әлемде
15.09.2025
Ресей Арктикадағы теміржол желісін дамытуға ниетті
Жаңалықтар
12.09.2025
ҚТЖ-да еңбек қорғау және экология бойынша корпоративтік олимпиаданың жеңімпаздары анықталды
Жаңалықтар
12.09.2025
ҚТЖ сатып алу жүйесіне жасанды интеллект енгізіп, отандық өндірісті қолдайды
Жолаушылар тасымалы
12.09.2025
«Алматы – Мәскеу» бағытында тікелей теміржол қатынасы ашылады
Жаңалықтар
12.09.2025
Өткенге есеп, келешекке міндет