Қауіптілігі жоғары жұмыстан ұзақ уақыт қол үзгендер үшін сынақ қалай жүргізіледі?

Әлеумет
14.02.2022, 16:17
Райхан Рахметова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

  – Бала босануыма байланысты 3 жыл декреттік демалыстан кейін электрмен жабдықтау дистанциясында (ЭЧ) жұмысқа шықтым. Электр қауіпсіздігі бойынша топта екенімді растауым қажет пе? Қай топтағы қызметкер мені стажировкадан өткізуі керек?

Оқырман сауалына «Қазкөліккәсіп» ҚБ еңбек қорғау бойынша техникалық бас инспекторы Қайрат Мұқанов жауап береді:

– ҚР ДС және ӘД министрлігі №1019 бұйрығының 12-тармағына сәйкес аталған жұмыс, қызмет, кәсіп түрі бойынша жұмыстан үш немесе одан көп уақытқа, ал қауіптілігі аса жоғары жұмыстан 1 жылдан астам уақытқа үзіліс алған жұмысшылар жұмысқа толық кіріскенге дейін еңбек қорғау және қауіпсіздік бойынша оқудан өтуі керек, сәйкесінше дистанциядағы комиссия тексеруінен де өтеді.

– Сонымен қатар ҚР ЭМ-нің 26.03.15 жылғы «Персоналмен жұмыс Ережелерін бекіту туралы» №234 бұйрығының 44-тармақшасына сәйкес ұйым немесе құрылымдық бөлімшелер бойынша өкімдік құжаттама арқылы стажировкадан өтуге рұқсат етіледі. Өкімдік құжаттамада стажировка мерзімі, стажировкадан өтетін тұлғаның аты-жөні көрсетіліп, электр қауіпсіздігі бойынша ІV дәрежеден төмен емес топтағы стажировкаға жауапты адам тағайындалады.

ҚР ЭМ №234 бұйрығының 45-тармағына сәйкес әр жұмыс орнындағы стажировка ұзақтығы мамандыққа қарай, оқуға қатысушының дайындығына байланысты анықталады және 2-20 жұмыс күніне дейінгі уақытқа созылады. Дайындықтың жеке бағдарламасы болған жағдайда стажировка мерзімі сол бағдарлама бойынша анықталады.

ҚР ЭМ №234 бұйрығының 47-тармағына сәйкес бастапқы біліктілік тексеруінен және жұмыста ұзақ уақыт үзіліс алғаннан кейін (үш аптадан алты айға дейін) стажировкадан қайталап өту мүмкіндігі қарастырылады.

Инфографика
22.08.2025
Биыл «Достық – Мойынты» учаскесінің екінші жолдарының құрылысы аяқталады
Инфографика
22.08.2025
ТХКБ бойынша жүк тасымалы соңғы бес жылда 6 есеге өсті
Инфрақұрылым
22.08.2025
Теміржол әлеуеті сөз болды
Цифрландыру
22.08.2025
Цифрландырудың бес бағыты
Қауіпсіздік
22.08.2025
Кәсіби қырағылық: вагон қараушы пойыз қозғалысын қауіптен қорғады
Әлеумет
22.08.2025
Маңғыстаулық теміржолшылар отбасы Астанадағы байқаудан жүлдемен оралды
Аймақтар
22.08.2025
Семей теміржол вокзалы жаңғыртылуда
Жаңалықтар
22.08.2025
Жүйелі жұмыстар жалғасуда
Жаңалықтар / Мұрағат
22.08.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №68 22 тамыз 2025 жыл
Әлемде
21.08.2025
Alstom жаңа сутекті пойызын сертификаттауға шығарды
Жүк тасымалы
21.08.2025
"Шұбаркөл Премиум" көмірін тасымалдау бойынша рекорд орнатылды
Аймақтар
21.08.2025
800 метрге дейінгі түйіспесіз рельс плеттерін дайындайтын кәсіпорын
Инфрақұрылым
21.08.2025
Құлсары жолы жаңарып жатыр
Жаңалықтар
20.08.2025
ҚТЖ Қытай инвесторларымен Каспий логистикасын кеңейту мәселесін талқылады
Жүк тасымалы
20.08.2025
ҚТЖ мен ірі жүк жөнелтушілер жыл соңына дейін тасымалдау жоспарларын талқылады
Жүк тасымалы
20.08.2025
Орта дәліз: Чэнду қаласынан шыққан контейнерлер 15 күнде Карсқа жетті
Трансформация
20.08.2025
Елде теміржол техникасын өндіру көлемі еселеп артты
Цифрландыру
20.08.2025
Цифрлық технологиялар тасымал тиімділігін 45%-ға арттырады – Жаслан Мәдиев
Инфрақұрылым
19.08.2025
Үкіметте теміржол саласын жаңғырту мәселелері қаралды
Жаңалықтар
19.08.2025
Қазақстан Қытаймен арадағы теміржол жүгін өткізу қабілетін 25 миллион тоннаға арттырмақ