Жұмысшы мамандарға сұраныс бар

Әлеумет
31.03.2025, 10:51
Райхан Рахметова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

Биыл Президенттің жарлығымен Жұмысшы мамандықтар жылы деп жарияланғаны белгілі. Бұл елдегі ең ірі жұмыс беруші компанияның бірі ретінде ҚТЖ үшін өте маңызды. Жүз мыңдаған адам еңбек ететін компанияда жұмысшы мамандарға деген зәрулік әлі де бар.

Бұл туралы «ҚТЖ» ҰК» АҚ Магистральдық желі дирекциясы филиалы директорының инфрақұрылымдық даму және қауіпсіздікті қамтамасыз ету жөніндегі орынбасары Әнуар Амантаев «Магистраль Live» алаңында пікір білдірді.    

Айтуынша, дирекцияда бүгінде 44 мыңға жуық адам еңбек етеді. Алайда жыл сайын шамамен 1000 жұмыс орны ашылуда екен.  

– Бұрын темір жолда жұмысшы мамандықтары бойынша жұмысқа тұруда бәсекелестік жоғары еді. Қазір жастар техникалық және жұмысшы мамандықтарын аз таңдайды. Бұл білім беру жүйесінің ерекшелігіне байланысты деп санаймын, себебі жас мамандарды ынталандыру жағы кемшін түсіп тұр, – дейді ол.  

Айта кету керек, ҚТЖ осы ретте оқу орындарымен ынтымақтастығын арттырып, түлектердің компанияға жұмысқа тұруына көмектесіп отыр. 2024 жылы 15 жас маман жұмысқа орналастырылды. Алайда бұл аздық етеді. Алдағы уақытта компанияның жүзеге асыратын ауқымды жобалары бар. Оның ішінде 5 мың км жаңа теміржол салу жоспарланған. Бұл осы салаға жұмысшы мамандарды көптеп тартуды қажет етеді.  

 – ҚТЖ өте сенімді және әлеуметтік жауапкершілігі жоғары жұмыс беруші. Компанияда жұмысшыларға барлық еңбек және әлеуметтік жағдай жасалған. Жалақы мен әлеуметтік пакет жыл сайын өсіп отырады. Санитарлық-тұрмыстық жағдайды жақсартуға ерекше көңіл бөлінеді. Сол үшін арнайы бағдарлама жүзеге асырылады. Оның бюджеті де ұлғая түскен. Темір жол – бұл тек тасымалдаушы  сала емес, бұл тұрақтылық пен ұзақ мерзімді перспективаны қамтамасыз ететін, қарқынды дамушы сала. ҚТЖ-да тұтас бір еңбек әулеттері қызмет етеді, бұл компанияның елдегі жетекші жұмыс беруші ретіндегі жоғары мәртебесін айғақтайды, сондықтан жастарды теміржолға жұмыс істеуге шақырамыз, – дейді Ә.Амантаев.  

 

Жолаушылар тасымалы
17.09.2025
Адамдар неге пойызбен жүруді жөн санайды?
Жолаушылар тасымалы
17.09.2025
Тағы қай бағыттың пойыздары Starlink интернетіне қосылатыны айтылды
Әлемде
17.09.2025
Калифорнияда сутекпен жүретін алғашқы пойыз іске қосылды
Жаңалықтар
17.09.2025
ALT университетінде ҚТЖ басшыларына арналған «Үздіктер алаңы» бағдарламасы басталды
Жүк тасымалы
17.09.2025
Қостанай өңірінен темір жолмен астық тасымалдау 20%-ға артты
Жаңалықтар
17.09.2025
Теміржолшылар қалдықтарды сұрыптау жолдарын үйренді
Жаңалықтар
16.09.2025
Теміржолшылардың қысқы маусымға дайындығы талқыланды
Жүк тасымалы
16.09.2025
Қытай – Қазақстан – Түрікменстан – Иран теміржол дәлізі жанданады
Трансформация
16.09.2025
Жүк тасымалы мен магистральдық желіні біріктіру – уақыт талабы
Аймақтар
16.09.2025
Қысқа әзірлік қарқынды жүргізілуде
Қауіпсіздік
16.09.2025
Екі көпір тұрса да, ерінетіндер көп
Аймақтар
16.09.2025
Әулиеата командасы бас жүлдені жеңіп алды
Қауіпсіздік
16.09.2025
«ҚТЖ»-да еңбек қауіпсіздігі мен экология бойынша үздіктер анықталды
Жаңалықтар / Мұрағат
16.09.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №75 16 қыркүйек 2025 жыл
Жаңалықтар
15.09.2025
ҚТЖ мен РЖД стратегиялық ынтымақтастық бойынша басым бағыттарды айқындап алды
Әлеумет
15.09.2025
Теміржолшының студент баласына жол ақысы өтеледі
Жүк тасымалы
15.09.2025
Мамыр-қыркүйек аралығында 24 млн тонна көмір тасымалданды
Цифрландыру
15.09.2025
Бейнеу станциясы цифрландыруға көшеді
Станция тынысы
15.09.2025
Теміржолшылардың қажырлы еңбегі: Арал станциясының көрсеткіштері
Аймақтар
15.09.2025
Матай станциясында локомотившілердің демалыс үйі күрделі жөндеуден өтті