Бүйірлік рамадан бүк шықты

Әлеумет
26.09.2020, 13:36
Райхан Рахметова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

Маңғыстаулық вагон қараушы Байрамбай Тыныштықов жүк вагонының бүйір рамасынан қауіпті ақау тапты. Бір қызығы, бұл – ВЧД-33 мекемесі бойынша жыл басталғалы бері 40-шы ақау екен. Бұл, әрине, 19 жылдан бері Маңғыстау вагон пайдалану депосында жұмыс істеп келе жатқан вагон қараушының тауып отырған бірінші ақауы емес.

Бүгінде елуден асқан тәжірибелі теміржолшы 2018 жылы да вагонның бүйір рамасынан аса қауіпті ақау тауып, үлкен апаттың алдын алған еді. Сол еңбегі үшін ол «Қозғалыс қауіпсіздігі үшін» төсбелгісімен марапатталған болатын.

Бұл жолы ол Қырғызстанның транзиттік вагонынан 11 тамыз күні тағы да бүйірлік рама ақауын анықтады.

– Күндізгі ауысымда жүргенде №3401 пойыз үшінші жолға кешке тоғыздарда келіп тоқтады. Аға вагон қараушы Ерлан Ереков болатын. Вагон бізге келгенде бос екен. Бірақ оған дейін ол ақаулы болып барлық құрамға қауіп төндірген болды ғой. Жүгі Өзен станциясында түсіріліпті. Содан кейін кері қарай Қырғызстанға кетіп бара жатқанда Маңғыстау станциясында аялдап тұрғанда бүйір рамасынан ақау таптық, – дейді Б.Тыныштықов.

Вагон депосының Маңғыстау станциясы бойынша ТҚКҚ бастығы Ерболат Сәулебековтің айтуынша, бұл ақауды ұлғайтқыш лупамен және көздің қырағылығы арқылы табуға болады. Мұндай ақаулар бүйір рамасын сырлап қойғанда, сол сырдың астынан білінбей қалуы да мүмкін екен. Алайда, қырағы вагон қараушының жанарынан кінәрат тыс қалмаған, ақаулы вагон дереу ағытылып, акт толтырылған, бүйір рамасын ауыстыру үшін жөндеуге жіберілген.

Осындай күрделі ақауды тапқаны үшін вагон қараушы басшылық тарапынан сыйақыға ұсынылды. Вагон қараушының қызметіне жоғары баға берген қосын басшысы оның өз ісіне адал майталман маман екенін айтады. Байрамбай Тыныштықовтың әкесі де өмір бойы теміржолда жол жөндеуші болып еңбек етіпті. 

Жолаушылар тасымалы
17.09.2025
Адамдар неге пойызбен жүруді жөн санайды?
Жолаушылар тасымалы
17.09.2025
Тағы қай бағыттың пойыздары Starlink интернетіне қосылатыны айтылды
Әлемде
17.09.2025
Калифорнияда сутекпен жүретін алғашқы пойыз іске қосылды
Жаңалықтар
17.09.2025
ALT университетінде ҚТЖ басшыларына арналған «Үздіктер алаңы» бағдарламасы басталды
Жүк тасымалы
17.09.2025
Қостанай өңірінен темір жолмен астық тасымалдау 20%-ға артты
Жаңалықтар
17.09.2025
Теміржолшылар қалдықтарды сұрыптау жолдарын үйренді
Жаңалықтар
16.09.2025
Теміржолшылардың қысқы маусымға дайындығы талқыланды
Жүк тасымалы
16.09.2025
Қытай – Қазақстан – Түрікменстан – Иран теміржол дәлізі жанданады
Трансформация
16.09.2025
Жүк тасымалы мен магистральдық желіні біріктіру – уақыт талабы
Аймақтар
16.09.2025
Қысқа әзірлік қарқынды жүргізілуде
Қауіпсіздік
16.09.2025
Екі көпір тұрса да, ерінетіндер көп
Аймақтар
16.09.2025
Әулиеата командасы бас жүлдені жеңіп алды
Қауіпсіздік
16.09.2025
«ҚТЖ»-да еңбек қауіпсіздігі мен экология бойынша үздіктер анықталды
Жаңалықтар / Мұрағат
16.09.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №75 16 қыркүйек 2025 жыл
Жаңалықтар
15.09.2025
ҚТЖ мен РЖД стратегиялық ынтымақтастық бойынша басым бағыттарды айқындап алды
Әлеумет
15.09.2025
Теміржолшының студент баласына жол ақысы өтеледі
Жүк тасымалы
15.09.2025
Мамыр-қыркүйек аралығында 24 млн тонна көмір тасымалданды
Цифрландыру
15.09.2025
Бейнеу станциясы цифрландыруға көшеді
Станция тынысы
15.09.2025
Теміржолшылардың қажырлы еңбегі: Арал станциясының көрсеткіштері
Аймақтар
15.09.2025
Матай станциясында локомотившілердің демалыс үйі күрделі жөндеуден өтті