Қазақстан мен Әзірбайжан жүк тасымалын ұлғайта түспек

Жаңалықтар
12.04.2022, 17:01
Қазақстан теміржолшысы

«Қазақстан темір жолы» ҰК» АҚ Басқарма төрағасы Нұрлан Сауранбаев «Әзірбайжан темір жолдары» ЖАҚ басшысы Джавид Гурбановпен кездесті, деп хабарлайды Rail-news.kz.

Екіжақты келіссөздер барысында Транскаспий халықаралық көлік бағдары бойынша мультимодальдық тасымалдарды одан әрі дамыту мәселелері талқыланды.

Тараптар өткізу қабілетін арттыру және маршруттағы транзиттік уақытты қысқарту бойынша жұмысты күшейту қажеттігін атап өтті. Кездесу қорытындысы бойынша теміржол әкімшіліктерінің басшылары Логистика және бірлескен жобаларды іске асыру саласындағы ынтымақтастық туралы келісімге қол қойды.

Атап айтар болсақ, 2021 жылы ТХКБ маршруты бойынша тасымалдау көлемі 586,2 мың тоннаны, ал контейнер тасымалы 25 270 ЖФЭ-ні құрады. 2022 жылғы қаңтар-наурызда аталған бағдар бойынша 266,3 мың тонна жүк тасымалданып, бұл көрсеткіш 2021 жылдың есепті мерзімімен салыстырғанда 123% артық болып отыр. Ал контейнерлік тасымал 5847 ЖФЭ құрады. Бұл бағытта да өсім бар екені байқалады, яғни өткен жылдың қаңтар-наурыз айларымен салыстырғанда 19% көп.

Еске сала кетсек, биыл екі ел Үкімет басшыларының телефон арқылы әңгімелесулерінде, ҚР Премьер-министрі Әлихан Смайлов: «Әзірбайжан – Қазақстанның сенімді стратегиялық серіктесі. Екіжақты қатынастардың кең ауқымында біздің елдеріміз арасында сындарлы саяси диалог пен жемісті өзара іс-қимыл жолға қойылды. Біз өзара тиімді сауда-экономикалық байланыстарды кеңейтуге және тереңдетуге күш саламыз», – деп атап өткен болатын. Өткен жылы Қазақстан мен Әзірбайжан арасындағы тауар айналымы 332 млн АҚШ долларын құрап, алдыңғы жылмен салыстырғанда үш есеге өскен болатын.

Ал бес жыл бұрын Қазақстан Әзірбайжанға жүк жөнелту үшін Құрық портын ашты. Яғни бұған дейін транзиттік тасымал қолайсыз ауа-райымен ерекшеленетін және бұл жағдай жүкті қайта тиеу табыстылығына кері әсер ететін Ақтау порты арқылы іске асырылып келген еді. Ал Құрық портының ашылуы Әзірбайжан үшін тиімді болды.

«Жаңа кешен Ақтауға қарағанда Баку портына жақынырақ орналасқан. Мәселен, Құрықтан Бакуге дейін жолға кететін уақыт 18 сағат болса, Ақтаудан 22 сағатты құрайды. Құрық портын салу кезінде Әзірбайжан теңізшілері мен Баку халықаралық теңіз сауда портының тәжірибесі негізге алынды. Сондай-ақ, 2016 жылдың 7 желтоқсанында Құрықтан сынақ режимінде жіберілген алғашқы кеме Әзірбайжанның Шахдаг паромы болды», – деп жазды бұл туралы сол кездегі ақпарат кұралдары.


Жаңалықтар
22.11.2024
ҚТЖ Бескөл депосында дизель отынының ұрланғанын анықтады
Жаңалықтар
22.11.2024
Ақмола бөлімшесі инфрақұрылымды жаңартуды және инновацияларды енгізуді жалғастыруда
Жүк тасымалы
22.11.2024
Қостанай ЖТ бөлімшесі қараша айында 2 359 вагон астық тиеді
ҚТЖ келбеті
22.11.2024
Жол монтерлерінің бір күні
Қауіпсіздік
22.11.2024
Жамбыл өңірінде қыста да қараусыз мал тиылмайды
Аймақтар
22.11.2024
«Syrmaq Fest»: Маңғыстаулық теміржолшы қолөнер көрмесін ұйымдастырды
Қауіпсіздік
22.11.2024
Шымкент станциясында өндіріс жарақатының алдын алу шарасы өтті
Әлеумет
22.11.2024
Күзет қызметкерлеріне көрсетілетін қолдау көп
Жаңалықтар
22.11.2024
Кәсіподақ сарапшылары құзыретін арттырды
Цифрландыру
22.11.2024
ІТ тақырыбына арналған білім сайысы өтті
Жаңалықтар / Мұрағат
22.11.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №99 22 қараша 2024 жыл
Жолаушылар тасымалы
21.11.2024
№42 «Атырау-Алматы» жолаушылар пойызының қозғалысы уақытша тоқтатылады
Жаңалықтар
21.11.2024
Құрық портының түбін тереңдету жұмыстары мерзімінен бұрын аяқталды
Спорт
21.11.2024
Теміржолшылар арасында спартакиада өтті
Жаңалықтар
21.11.2024
ҚТЖ жол диагностикасының инновациялық технологияларын енгізуде
Жаңалықтар
21.11.2024
ҚТЖ Еуропадағы терминалдық желіні кеңейтуде
Жолаушылар тасымалы
20.11.2024
Семейде қаламаңы тасымалында тиімді бағдарлар көбейеді
Жүк тасымалы
20.11.2024
Ақмола бөлімшесі 307 мың тоннадан астам астық тиеді
Жаңалықтар
20.11.2024
Қазақстан көлік-транзит дәліздерін ТМД + форматында дамытпақ
Әлемде
20.11.2024
Қытай – Қырғызстан – Өзбекстан темір жол құрылысы бойынша келіссөздің соңғы сатысы жүріп жатыр