Қытайдан Сан-Паулу қаласына монорельсті пойыз жөнелтілді

Жаңалықтар
19.08.2024, 16:49
Қазақстан теміржолшысы

Бразилиядағы Сан-Паулу метро желісінің 15 монорельсті желісі үшін 2022 жылдың қаңтарында Метрополитано-де-Сан-Паулу (CMSP) тапсырыс берген 19 пойыздың алғашқысы ресми түрде 2024 жылдың шілдесінде таныстырылды. Өндіруші тарапынан CRRC Puzhen Alstom Transportation Systems (PATS) бірлескен кәсіпорны Уху қаласындағы (Аньхой провинциясы, Қытай) зауытында, содан кейін Шанхай портынан Сантосқа, Бразилияға жөнелтілді. 

Пойызды жеткізу 2024 жылдың қазан айына жоспарланған, ол динамикалық және статикалық тестілеуден кейін сертификаттау процесінен өтеді. Қалған пойыздар 2026 жылға дейін жеткізіледі. Қазіргі уақытта Innovia Monorail 300 технологиясын пайдаланатын 14,6 км, 11 станциялық 15-жолда Bombardier (2021 жылы Alstom сатып алған) жасаған жеті вагонды 27 пойыз бар.

PATS құрастырған машинистсіз монорельсті пойыздың ені 3150 мм жеті вагоннан тұрады, пойыздың жалпы ұзындығы бойынша өтетін өтуімен және шу деңгейінің төмендігімен сипатталады. Ұзындығы 86 м пойыздар бейнебақылау жүйесімен және жарықдиодты жарықтандырумен жабдықталған, тұрақты магниттік қоздырғышы бар тартқыш қозғалтқыштармен жабдықталған.

Вагондардың екі жағында ені 1600 мм болатын екі есік бар. Жаңа жылжымалы құрам пойыздар арасындағы аралықты қысқартады. Қазіргі уақытта екі станциясы бар 15-ші жолдың шығысқа қарай жалғасуының құрылысы жүргізілуде және оны Consórcio Expresso Boa Esperanca 2022 жылдың наурыз айынан бастап жүргізіп келеді.

Сонымен қатар, 2024 жылдың 7 тамызында бір Ипиранга станциясымен батысқа қарай жалғасатын құрылыс басталды, ол Сан-Паулу қала маңындағы желісінің 10-жолына ауысу арқылы қосылады. Құны 479,5 миллион рупий болатын жұмысты Consórcio Expresso Ipiranga компаниясы жүргізіп жатыр және 2027 жылы аяқталуы тиіс. CMSP мәліметтері бойынша, метро станциясы күніне 28 мың жолаушыға қызмет көрсетеді.

15-ші монорельді жолдың ұзындығы шамамен 27 км, 18 станциясы бар.

Жаңалықтар
01.10.2025
ТХКБ үшін жаңа серпін: Қазақстан, Әзірбайжан және Грузия стратегиялық құжатқа қол қойды
Станция тынысы
01.10.2025
Достық станциясы — Қазақстан мен Қытай арасындағы негізгі көлік торабы
Жаңалықтар
01.10.2025
Алматыда Түркі мемлекеттері ұйымы көлік министрлерінің VIII кездесуі өтті
Әлемде
01.10.2025
Бүгіннен бастап Қытай пойызға қағаз билеттерді қолдануды тоқтатты
Әлеумет
01.10.2025
Бершүгір станциясында теміржолшыларға арналған спорт кешені ашылды
Жаңалықтар
01.10.2025
Экологтарға арналған оқытуда қалдықтарды бөлек жинау мен жаңа кодекс нормалары талқыланды
Жаңалықтар
01.10.2025
New Silk Way: ҚТЖ еуразиялық транзитте стратегиялық көшбасшылықты күшейтуде
Жаңалықтар
30.09.2025
Пойыздан кешіккен бойжеткен машинист кабинасына тас лақтырды
Жаңалықтар
30.09.2025
Алматыда «New SilkWay» бизнес-форумы өтіп жатыр
Жаңалықтар
30.09.2025
Президент: Қазақстан арқылы әлемнің ең ірі сауда нарығына 5 теміржол дәлізі өтеді
Жаңалықтар
30.09.2025
Мемлекет басшысы «Достық – Мойынты» теміржолының екінші желісін іске қосты
Трансформация
30.09.2025
Локомотив құрастырудың жаңа деңгейі
Жаңалықтар
30.09.2025
«НR-өндіріс серпіні»: Маңызды жобалар алаңы
Қауіпсіздік
30.09.2025
Қараусыз мал мен құлаққаптағы адам – пойыз қозғалысына қауіп
Аймақтар
30.09.2025
Құрылғылар сенімділігі күмән туғызбайды
Аймақтар
30.09.2025
Маңғыстау локомотившілері қысқы сынаққа сақадай сай
Аймақтар
30.09.2025
Жіңішке станциясында жүк жөнелту артты
Жаңалықтар / Мұрағат
30.09.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №80 30 қыркүйек 2025 жыл
ҚТЖ келбеті
29.09.2025
ҚТЖ қызметкерлері байқауда топ жарды
Жаңалықтар
29.09.2025
Достық жол дистанциясында жаңғырту жұмыстары жүргізілді