Жауапты жұмыста – жанашыр жандар

Жаңалықтар
30.06.2017, 14:51
Бағдаршамның уақытылы жануы, бағыттағыш бұрмалардың кестеге сай ашылып-жабылуы, пойыздардың жүруі мен тоқтауы үшін қызмет ететін сызбаларды реттейтін релелік блоктар жүрек соғысы немесе сағат сынды ақаусыз жұмыс істеуі тиіс.  Арыс белгі беру және байланыс дистанциясының Бақылап, өлшеу қосынындағы (КИП) жөндеу технологиялық цех бөлімінде аталған құрылғылар күтімін жасап, жөндейтін негізінен әйелдер. Бір ауысымда он беске жуық қыз-келіншек отырып күн сайын 50-60 релелік блок құрылғысының ақауын қалпына келтіреді. Байланыс дистанциясының «миы» саналатын КИП орталығындағы нәзік жанды механиктердің  алды 40 жылға жуық еңбек етіп зейнетке шықса, кейін келгендерінің 10-15 жылдық тәжірибесі бар.   Аталған цехта Арыс – Сарыағаш, Арыс – Түркістан арасы мен Арыс станциясы бойынша бұзылған барлық релелік блоктар сауықтырылады.  Яғни,  күйіп кеткені анықталған соң, оны мұқият ашып көріп, қалпына келтіру керек.  Механик әйелдер өздеріне бекітілген блоктарды жөндеген соң, екі рет тексереді, ал  үшінші рет аға электр-механиктің сүзгісінен өтеді. Ол құрылғының  толық жөнделгеніне көзі жеткен соң, пломбасын салып, этикеткасына қолын қояды. Солай «емделген» құрылғы қауіпсіздікті сақтауға сақадай сай  өндіріске жол тартады. Цех мамандарының айтуынша, қазір жөндеп отырған релелік құрылғының дені ескіргендіктен, қажетті бөлшектер келмейді. Көпшілігі 1971-1972, тіпті 1969 жылдары шығарылған.  Мерзім бойынша 30 жыл қолданысты болу керек болса да, бүгін 50 жылға дейін жуық қауіпсіздікке қызмет етуде. Арасында істен шыққан құрылғының өзін пайдаға жаратып,  ішіндегі бөлшектерін алып, бір-біріне салып біріктіреді екен. Көнелерінің артықшылығы сол, оған 220 кВ тоқ берілетіндіктен  әйелдер ішін жанар-жағармаймен  тазалайды.  Болашақта барлығы түйіспесіз релелік блоктарға яғни, бес жылда бір рет жаңартуды талап ететін МПЦ жүйесіне ауысуы мүмкін.  Әзірге жыл сайын 24 механик пен 2 монтер екі мыңға жуық релелік блокты қалпына келтіріп тұрады. 

Бекәли АЛТЫН,  Шымкент

Әлемде
23.07.2024
Германияда Еуро-2024 кезінде қалааралық пойыздармен 12 миллион жолаушы тасымалданды
Әлемде
23.07.2024
Еуропалық Одақ көлік жобаларына 7 миллиард еуро бөлмек
Жүк тасымалы
23.07.2024
ҚТЖ астық тасымалына дайындығын пысықтауда
Қауіпсіздік
23.07.2024
Атырауда техникалық-әдістемелік сабақ өтті
Жаңалықтар / Мұрағат
23.07.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №60 23 шілде 2024 жыл
Жаңалықтар
22.07.2024
Қазақстан, Түрікменстан және Ауғанстан жаңа теміржол магистралінің құрылысын талқылады
Инфрақұрылым
22.07.2024
Күрделі жөндеу жұмыстары кезең-кезеңімен жүзеге асырылуда
Әлеумет
22.07.2024
Теміржолшылардың балалары лагерге аттанды
Спорт
22.07.2024
Қазақстан темір жолының 120 жылдығына орай Таразда спартакиада өтті
Жаңалықтар
22.07.2024
Ауғанстан, Түрікменстан және Өзбекстан делегациясы Бейнеу астық терминалының мүмкіндігімен танысты
Жолаушылар тасымалы
22.07.2024
Қаныш Сәтбаевтың 125 жылдығына арнайы безендірілген пойыз жолға шықты
Темір жол тарихы
21.07.2024
«Алатау» жүрдек пойызы қалай пайда болды?
Жаңалықтар
19.07.2024
Жаңа – Есіл локомотив депосының паркі жаңартылды
Жаңалықтар
19.07.2024
Мемлекеттік тілді дамыту бойынша өткен байқаудың жеңімпаздары анықталды
Станция тынысы
19.07.2024
Шағыр станциясында жүк тиеп жөнелту артып келеді
Аймақтар
19.07.2024
«Жасыл істер марафонында» Жамбыл бөлімшесі бірінші орынды жеңіп алды
Жүк тасымалы
19.07.2024
Биыл Қытайға 2 млн тоннадан астам астық экспортталмақ
Сұхбат
19.07.2024
Барлық сын-тегеурінге төтеп бердік
Инфрақұрылым
19.07.2024
11 мың шақырым теміржол жөндеуден өтеді
Жаңалықтар / Мұрағат
19.07.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №59 19 шілде 2024 жыл