Қытай Қазақстанға алғашқы CEA1 магистральдық электровозын жеткізді

Жаңалықтар
14.05.2025, 10:08
Фото: CRRC
Қазақстан теміржолшысы

Қытайда жасалған алғашқы магистральдық электровоз Қазақстанға CRRC компаниясынан жеткізілді және жақын арада міндетті сертификаттау сынағынан өтеді, деп хабарлайды Rail-news.kz.

Алты осьті CEA1 сериялы локомотивті Чжучжоу қаласында «SilkwayTransit» тасымалдаушысының еншілес компаниясы — «TTT-Сервис» тапсырысы бойынша өндіріп бітірген. Электровоз елге сәуір айының соңында жеткізілді.

Жобалаушылар бұл техниканы 7,2 мегаватт қуаттылықтағы қозғалтқышпен жабдықтап, оны –50°C-тан +50°C-қа дейінгі температуралық жағдайға бейімдеген. Локомотивтің ең жоғары жылдамдығы – сағатына 120 шақырым.

Магистральдық электровозға арналған келісімшарт 10 жеткізілімді қамтиды

Қазақстандық оператор Ресейден 2ЭС7 локомотивтерін импорттау тоқтатылғаннан кейін Қытайдың 10 техникасын сатып алу туралы келісім жасасты. Жаңа жеткізілімдер тартқыш құрам тапшылығын өтеуге көмектеседі.

Бұл бастама SilkwayTransit-тің жеткізушілерді әртараптандыру және парк жаңарту стратегиясының бір бөлігі болды. CRRC компаниясымен серіктестік логистикалық тәуелсіздікті нығайтып, сыртқы қауіптерді азайтады.

CEA1 магистральдық электровозы құрастыруды жергіліктендіруге бейімделген

Серіктестер Қазақстан аумағында локомотивтерді құрастыратын зауыт ашу мәселесін талқылап жатыр. Бұл қадам жергілікті өндірісті дамытуға және жеткізу мерзімін қысқартуға мүмкіндік береді.

CRRC кең табанды теміржол нарығында белсенді жұмыс істеп келеді. Бұған дейін компания Беларуське БКГ1 сериялы 12 жүк электровозын жеткізген. Сонымен қатар, Өзбекстанға техника жөнелту де жалғасуда.

SilkwayTransit-пен бірлескен жоба Қытайлық шешімдердің ЕАЭО нарығында жоғары сұранысқа ие екенін көрсетеді. CRRC магистральдық локомотивтері өңірдің күрделі климат жағдайында сенімді жұмыс істеп келеді.

 

ҚТЖ келбеті
26.07.2025
ҚТЖ машинисі ТМД елдері арасында кәсіпқойлар чемпионатында жүлделі орынға ие болды
Жаңалықтар
25.07.2025
Теміржолшылар өткелдерде рейд жүргізуде
Жүк тасымалы
25.07.2025
Тариф өсімі: кімге тиімді, кімге тиімсіз?
Инфрақұрылым
25.07.2025
Шымкенттегі теміржол өткелінде төрт жолақты көпір құрылысы қарқын алды
Аймақтар
25.07.2025
Жұмыла көтерген жүк жеңіл
Аймақтар
25.07.2025
Ұлы Абайдың ізімен...
Спорт
25.07.2025
ЦЖС командасы шағын футбол турнирінің жеңімпазы атанды
Жаңалықтар / Мұрағат
25.07.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №56 25 шілде 2025 жыл
ҚТЖ келбеті
24.07.2025
Астанада локомотив бригадалары арасында байқау өтті
Аймақтар
24.07.2025
Семей жол дистанциясында еңбек жағдайы жақсаруда
Қауіпсіздік
24.07.2025
Балалар қауіпсіздігі бәрінен маңызды
Жолаушылар тасымалы
24.07.2025
«Астана-Павлодар» қала маңы электр пойызының қозғалыс кестесі жаңартылды
Қауіпсіздік
24.07.2025
Машинист дер кезінде әрекет етіп, жолдағы әйелді аман алып қалды
Әлеумет
23.07.2025
Жаз қызығы жалғасуда
Әлеумет
23.07.2025
Медициналық пойыз Қостанай ауылдарына қызмет көрсетіп жатыр
Әлемде
23.07.2025
Орталық Азия Ауғанстанды үнді мұхитына шығатын дәліз ретінде көреді
Жүк тасымалы
23.07.2025
Орта дәліз: Қытай, Қазақстан және Әзербайжан ынтымақтастығы күшейе түсті
Әлемде
23.07.2025
Ұлыбританияда Stadler 99 сериялы жаңа локомотиві таныстырылды
Жаңалықтар
23.07.2025
ҚТЖ бөгде адамдардың темір жолға шығуының алдын алуда
Жүк тасымалы
22.07.2025
Шаньси провинциясынан алғашқы контейнерлік пойыз Орта дәлізбен Әзірбайжанға жөнелтілді