Қытай Қазақстанға алғашқы CEA1 магистральдық электровозын жеткізді

Жаңалықтар
14.05.2025, 10:08
Фото: CRRC
Қазақстан теміржолшысы

Қытайда жасалған алғашқы магистральдық электровоз Қазақстанға CRRC компаниясынан жеткізілді және жақын арада міндетті сертификаттау сынағынан өтеді, деп хабарлайды Rail-news.kz.

Алты осьті CEA1 сериялы локомотивті Чжучжоу қаласында «SilkwayTransit» тасымалдаушысының еншілес компаниясы — «TTT-Сервис» тапсырысы бойынша өндіріп бітірген. Электровоз елге сәуір айының соңында жеткізілді.

Жобалаушылар бұл техниканы 7,2 мегаватт қуаттылықтағы қозғалтқышпен жабдықтап, оны –50°C-тан +50°C-қа дейінгі температуралық жағдайға бейімдеген. Локомотивтің ең жоғары жылдамдығы – сағатына 120 шақырым.

Магистральдық электровозға арналған келісімшарт 10 жеткізілімді қамтиды

Қазақстандық оператор Ресейден 2ЭС7 локомотивтерін импорттау тоқтатылғаннан кейін Қытайдың 10 техникасын сатып алу туралы келісім жасасты. Жаңа жеткізілімдер тартқыш құрам тапшылығын өтеуге көмектеседі.

Бұл бастама SilkwayTransit-тің жеткізушілерді әртараптандыру және парк жаңарту стратегиясының бір бөлігі болды. CRRC компаниясымен серіктестік логистикалық тәуелсіздікті нығайтып, сыртқы қауіптерді азайтады.

CEA1 магистральдық электровозы құрастыруды жергіліктендіруге бейімделген

Серіктестер Қазақстан аумағында локомотивтерді құрастыратын зауыт ашу мәселесін талқылап жатыр. Бұл қадам жергілікті өндірісті дамытуға және жеткізу мерзімін қысқартуға мүмкіндік береді.

CRRC кең табанды теміржол нарығында белсенді жұмыс істеп келеді. Бұған дейін компания Беларуське БКГ1 сериялы 12 жүк электровозын жеткізген. Сонымен қатар, Өзбекстанға техника жөнелту де жалғасуда.

SilkwayTransit-пен бірлескен жоба Қытайлық шешімдердің ЕАЭО нарығында жоғары сұранысқа ие екенін көрсетеді. CRRC магистральдық локомотивтері өңірдің күрделі климат жағдайында сенімді жұмыс істеп келеді.

 

Жаңалықтар
01.10.2025
ТХКБ үшін жаңа серпін: Қазақстан, Әзірбайжан және Грузия стратегиялық құжатқа қол қойды
Станция тынысы
01.10.2025
Достық станциясы — Қазақстан мен Қытай арасындағы негізгі көлік торабы
Жаңалықтар
01.10.2025
Алматыда Түркі мемлекеттері ұйымы көлік министрлерінің VIII кездесуі өтті
Әлемде
01.10.2025
Бүгіннен бастап Қытай пойызға қағаз билеттерді қолдануды тоқтатты
Әлеумет
01.10.2025
Бершүгір станциясында теміржолшыларға арналған спорт кешені ашылды
Жаңалықтар
01.10.2025
Экологтарға арналған оқытуда қалдықтарды бөлек жинау мен жаңа кодекс нормалары талқыланды
Жаңалықтар
01.10.2025
New Silk Way: ҚТЖ еуразиялық транзитте стратегиялық көшбасшылықты күшейтуде
Жаңалықтар
30.09.2025
Пойыздан кешіккен бойжеткен машинист кабинасына тас лақтырды
Жаңалықтар
30.09.2025
Алматыда «New SilkWay» бизнес-форумы өтіп жатыр
Жаңалықтар
30.09.2025
Президент: Қазақстан арқылы әлемнің ең ірі сауда нарығына 5 теміржол дәлізі өтеді
Жаңалықтар
30.09.2025
Мемлекет басшысы «Достық – Мойынты» теміржолының екінші желісін іске қосты
Трансформация
30.09.2025
Локомотив құрастырудың жаңа деңгейі
Жаңалықтар
30.09.2025
«НR-өндіріс серпіні»: Маңызды жобалар алаңы
Қауіпсіздік
30.09.2025
Қараусыз мал мен құлаққаптағы адам – пойыз қозғалысына қауіп
Аймақтар
30.09.2025
Құрылғылар сенімділігі күмән туғызбайды
Аймақтар
30.09.2025
Маңғыстау локомотившілері қысқы сынаққа сақадай сай
Аймақтар
30.09.2025
Жіңішке станциясында жүк жөнелту артты
Жаңалықтар / Мұрағат
30.09.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №80 30 қыркүйек 2025 жыл
ҚТЖ келбеті
29.09.2025
ҚТЖ қызметкерлері байқауда топ жарды
Жаңалықтар
29.09.2025
Достық жол дистанциясында жаңғырту жұмыстары жүргізілді