Темір жол – Қазақстанның болашағы

Жаңалықтар
04.09.2025, 11:12
Қазақстан теміржолшысы

Қазақстанды картадан қарасаңыз, алып кеңістікті көз алдыңызға елестету қиын емес. Осындай ұлан-ғайыр даланы біріктіріп тұрған ең негізгі артериялардың бірі – темір жол. Ол тек пойыздардың қозғалысы ғана емес, елдің экономикасын, тарихын, мәдениетін байланыстыратын күре тамыр іспетті, деп хабарлайды Rail-news.kz.

Қазақстандағы алғашқы темір жолдар XIX ғасырдың соңында салынды. 1901 жылы Орынбор – Ташкент темір жолы іске қосылды. Ол қазақ даласын Ресеймен, Орта Азия елдерімен жалғап, халықтың тұрмысында үлкен өзгерістер әкелді. Кейіннен Түркістан – Сібір (Түрксіб) темір жолының салынуы нағыз тарихи оқиға болды. Бұл құрылысқа мыңдаған қазақ жастары қатысып, елдің дамуына өз үлесін қосты.

Бүгінгі таңда Қазақстанда 16 мың шақырымнан астам темір жол желісі бар. Оның бойымен жылына миллиондаған тонна жүк тасымалданады. Мұнай, көмір, металл, астық – барлығы алдымен темір жол арқылы елдің әр түкпіріне, тіпті шетелге жөнелтіледі.

Жолаушылар пойызы да халықтың сүйікті көлігі. Әсіресе, алыс ауылдар үшін пойыз – тек көлік емес, өркениетке апарар көпір.

Қазақстан Еуразия құрлығының қақ ортасында орналасқандықтан, темір жол бізді Қытаймен, Ресеймен, Еуропамен байланыстыратын басты дәлізге айналды. «Бір белдеу – бір жол» жобасы аясында жаңа бағыттар ашылып, еліміздің транзиттік әлеуеті артып келеді. Мысалы, Қытайдан шыққан контейнер пойыздары бірнеше күнде Қазақстан арқылы Еуропаға жете алады.

Бүгінгі таңда темір жол саласында жылдамдығы жоғары пойыздар, цифрлық технологиялар, экологиялық таза тасымал сынды жаңа бағыттар дамып жатыр. Қазақстанда «Тальго» пойыздарының пайда болуы – осының айқын дәлелі. Болашақта одан да заманауи жылдам пойыздар іске қосылуы әбден мүмкін.

Көпшілік үшін пойыз сапары ерекше естелік сыйлайды. Терезеден жұлдызды түнді тамашалау, асханалық вагоннан шай ішу, ұзақ сапарда жаңа адамдармен танысу – мұның бәрі темір жолдың романтикасы.

Қорытындылай келе, темір жол – Қазақстанның тарихын өткенмен жалғаған, экономиканы дамытқан, болашаққа жол ашатын ең маңызды салалардың бірі.

 

Инфрақұрылым
24.10.2025
Қызылжар жобасынан не күтеміз?
Инфрақұрылым
24.10.2025
Жол техникалары сапқа қойылды
Аймақтар
24.10.2025
Шаруашылықтар қысқа дайын ба?
Аймақтар
24.10.2025
Кемшіліктер қайталанбауы тиіс
ҚТЖ келбеті
24.10.2025
Жолаушының алғысына бөленген кассир
Аймақтар
24.10.2025
Вагон қараушыдан ұстазға айналған теміржолшы
Қауіпсіздік
24.10.2025
Өткел қауіпсіздігі – сенімді қолда
Әлеумет
24.10.2025
Үздік еңбек әулеті
Аймақтар
24.10.2025
«Таза Қазақстан» челленджі жалғасып жатыр
ҚТЖ келбеті
24.10.2025
Ақмаралдың алғашқы жеңісі
Аймақтар
24.10.2025
Вокзал маңы абаттандырылды
Жаңалықтар
24.10.2025
60-қа жуық студент ҚТЖ мұражайында болды
Жаңалықтар / Мұрағат
24.10.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №88-89 24 қазан 2025 жыл
Жаңалықтар
23.10.2025
Көлік министрі Тбилисиде өткен V «Silk Road Forum» аясында сөз сөйледі
Инфрақұрылым
23.10.2025
Ақмая–Шиелі телімінде қызу жұмыс жүріп жатыр
Станция тынысы
23.10.2025
Рельс үстіндегі өмір: Манкент станциясының қаһармандары
ҚТЖ келбеті
23.10.2025
«Жыл машинисі» анықталды
Аймақтар
23.10.2025
«Таза Қазақстан»: Арыстық теміржолшылар 120 түп ағаш отырғызды
Қауіпсіздік
23.10.2025
Астана – Ерейментау учаскесінде машинист жол апатының алдын алды
Жолаушылар тасымалы
23.10.2025
Пойызда қандай заттарды алып жүруге болмайды?