Темір жол – Қазақстанның болашағы

Жаңалықтар
04.09.2025, 11:12
Қазақстан теміржолшысы

Қазақстанды картадан қарасаңыз, алып кеңістікті көз алдыңызға елестету қиын емес. Осындай ұлан-ғайыр даланы біріктіріп тұрған ең негізгі артериялардың бірі – темір жол. Ол тек пойыздардың қозғалысы ғана емес, елдің экономикасын, тарихын, мәдениетін байланыстыратын күре тамыр іспетті, деп хабарлайды Rail-news.kz.

Қазақстандағы алғашқы темір жолдар XIX ғасырдың соңында салынды. 1901 жылы Орынбор – Ташкент темір жолы іске қосылды. Ол қазақ даласын Ресеймен, Орта Азия елдерімен жалғап, халықтың тұрмысында үлкен өзгерістер әкелді. Кейіннен Түркістан – Сібір (Түрксіб) темір жолының салынуы нағыз тарихи оқиға болды. Бұл құрылысқа мыңдаған қазақ жастары қатысып, елдің дамуына өз үлесін қосты.

Бүгінгі таңда Қазақстанда 16 мың шақырымнан астам темір жол желісі бар. Оның бойымен жылына миллиондаған тонна жүк тасымалданады. Мұнай, көмір, металл, астық – барлығы алдымен темір жол арқылы елдің әр түкпіріне, тіпті шетелге жөнелтіледі.

Жолаушылар пойызы да халықтың сүйікті көлігі. Әсіресе, алыс ауылдар үшін пойыз – тек көлік емес, өркениетке апарар көпір.

Қазақстан Еуразия құрлығының қақ ортасында орналасқандықтан, темір жол бізді Қытаймен, Ресеймен, Еуропамен байланыстыратын басты дәлізге айналды. «Бір белдеу – бір жол» жобасы аясында жаңа бағыттар ашылып, еліміздің транзиттік әлеуеті артып келеді. Мысалы, Қытайдан шыққан контейнер пойыздары бірнеше күнде Қазақстан арқылы Еуропаға жете алады.

Бүгінгі таңда темір жол саласында жылдамдығы жоғары пойыздар, цифрлық технологиялар, экологиялық таза тасымал сынды жаңа бағыттар дамып жатыр. Қазақстанда «Тальго» пойыздарының пайда болуы – осының айқын дәлелі. Болашақта одан да заманауи жылдам пойыздар іске қосылуы әбден мүмкін.

Көпшілік үшін пойыз сапары ерекше естелік сыйлайды. Терезеден жұлдызды түнді тамашалау, асханалық вагоннан шай ішу, ұзақ сапарда жаңа адамдармен танысу – мұның бәрі темір жолдың романтикасы.

Қорытындылай келе, темір жол – Қазақстанның тарихын өткенмен жалғаған, экономиканы дамытқан, болашаққа жол ашатын ең маңызды салалардың бірі.

 

Жаңалықтар
01.10.2025
ТХКБ үшін жаңа серпін: Қазақстан, Әзірбайжан және Грузия стратегиялық құжатқа қол қойды
Станция тынысы
01.10.2025
Достық станциясы — Қазақстан мен Қытай арасындағы негізгі көлік торабы
Жаңалықтар
01.10.2025
Алматыда Түркі мемлекеттері ұйымы көлік министрлерінің VIII кездесуі өтті
Әлемде
01.10.2025
Бүгіннен бастап Қытай пойызға қағаз билеттерді қолдануды тоқтатты
Әлеумет
01.10.2025
Бершүгір станциясында теміржолшыларға арналған спорт кешені ашылды
Жаңалықтар
01.10.2025
Экологтарға арналған оқытуда қалдықтарды бөлек жинау мен жаңа кодекс нормалары талқыланды
Жаңалықтар
01.10.2025
New Silk Way: ҚТЖ еуразиялық транзитте стратегиялық көшбасшылықты күшейтуде
Жаңалықтар
30.09.2025
Пойыздан кешіккен бойжеткен машинист кабинасына тас лақтырды
Жаңалықтар
30.09.2025
Алматыда «New SilkWay» бизнес-форумы өтіп жатыр
Жаңалықтар
30.09.2025
Президент: Қазақстан арқылы әлемнің ең ірі сауда нарығына 5 теміржол дәлізі өтеді
Жаңалықтар
30.09.2025
Мемлекет басшысы «Достық – Мойынты» теміржолының екінші желісін іске қосты
Трансформация
30.09.2025
Локомотив құрастырудың жаңа деңгейі
Жаңалықтар
30.09.2025
«НR-өндіріс серпіні»: Маңызды жобалар алаңы
Қауіпсіздік
30.09.2025
Қараусыз мал мен құлаққаптағы адам – пойыз қозғалысына қауіп
Аймақтар
30.09.2025
Құрылғылар сенімділігі күмән туғызбайды
Аймақтар
30.09.2025
Маңғыстау локомотившілері қысқы сынаққа сақадай сай
Аймақтар
30.09.2025
Жіңішке станциясында жүк жөнелту артты
Жаңалықтар / Мұрағат
30.09.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №80 30 қыркүйек 2025 жыл
ҚТЖ келбеті
29.09.2025
ҚТЖ қызметкерлері байқауда топ жарды
Жаңалықтар
29.09.2025
Достық жол дистанциясында жаңғырту жұмыстары жүргізілді