2020 жыл: даму бағыты қандай?

Жаңалықтар
27.12.2019, 19:38
Райхан Рахметова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

 «Қазақстан темір жолы» компаниясы үшін алдағы жылдың басты міндеті – әрине, жүк және жолаушылар тасымалы бойынша елдің сұранысын қамтамасыз ету, темір жол көлігінде тасымал қауіпсіздігін, экономикалық қызмет тиімділігін қамтамасыз ету үшін инфрақұрылым саласын нығайту болып қала бермек.

Салада Қазақстанның транзиттік әлеуетін дамыту мен көліктік машина құрастыру ісіне айқын басымдық берілуде. Осы міндет бойынша жұмыстарды жүзеге асыру үшін ұлттық компания техникалық қайта жарақтандыру, жаңғырту, өзінің негізгі өндірістік активтерін жаңарту бойынша жобаларды енгізуде және жүзеге асыру жолында жұмыс жасауда.

2020 жылы темір жол инфрақұрылымын жаңарту үшін жолдың жоғары төсемдері мен жасанды имараттарға күрделі жөндеу жүргізу жоспарлануда. Сонымен қатар электрмен жабдықтау құрылғыларын жаңарту, электр энергиясының коммерциялық есебі автоматтандырылған жүйесін жаңғырту, микропроцессорлық орталықтандыру жүйесін енгізу, сумен, жылумен қамту және кәріз нысандарына күрделі жөндеу жүргізу бойынша жұмыстар жоспарланып отыр.

Функционалды мүмкіндіктерді кеңейту үшін тасымал үдерісін басқару орталығын құру, Құрық порты кеме жасау кешенін әрі қарай дамыту, темір жол вокзалдарын қайта құру көзделуде. Жылжымалы құрамды жаңарту бойынша бағдарлама шеңберінде 2020 жылы 250-ден астам жылжымалы құрам алу қарастырылуда. Соның ішінде жолаушылар және жүк вагондары, локомотивтер, арнайы жылжымалы құрам бар. Сондай-ақ 2100-ге жуық жылжымалы құрам күрделі жөндеуден өткізілмек.

Қауіпсіздік пен энергия тиімділігі деңгейін арттыру үшін пойыз жүргізуді бақылаудың цифрлық жүйесі мен қозғалыс қауіпсіздігінің заманауи локомотивтік борттық жүйесін енгізу көзделіп отыр.

Ал жұмысшылардың әлеуметтік-тұрмыстық еңбек жағдайын жақсарту үшін өндірістік-техникалық ғимараттар мен орындарға күрделі жөндеу жүргізу жоспарлануда. Жалпы алғанда компания бойынша осындай бағыттарға келесі жылы 250-ге жуық шара атқару қарастырылуда.

Жаңалықтар
22.11.2024
ҚТЖ Бескөл депосында дизель отынының ұрланғанын анықтады
Жаңалықтар
22.11.2024
Ақмола бөлімшесі инфрақұрылымды жаңартуды және инновацияларды енгізуді жалғастыруда
Жүк тасымалы
22.11.2024
Қостанай ЖТ бөлімшесі қараша айында 2 359 вагон астық тиеді
ҚТЖ келбеті
22.11.2024
Жол монтерлерінің бір күні
Қауіпсіздік
22.11.2024
Жамбыл өңірінде қыста да қараусыз мал тиылмайды
Аймақтар
22.11.2024
«Syrmaq Fest»: Маңғыстаулық теміржолшы қолөнер көрмесін ұйымдастырды
Қауіпсіздік
22.11.2024
Шымкент станциясында өндіріс жарақатының алдын алу шарасы өтті
Әлеумет
22.11.2024
Күзет қызметкерлеріне көрсетілетін қолдау көп
Жаңалықтар
22.11.2024
Кәсіподақ сарапшылары құзыретін арттырды
Цифрландыру
22.11.2024
ІТ тақырыбына арналған білім сайысы өтті
Жаңалықтар / Мұрағат
22.11.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №99 22 қараша 2024 жыл
Жолаушылар тасымалы
21.11.2024
№42 «Атырау-Алматы» жолаушылар пойызының қозғалысы уақытша тоқтатылады
Жаңалықтар
21.11.2024
Құрық портының түбін тереңдету жұмыстары мерзімінен бұрын аяқталды
Спорт
21.11.2024
Теміржолшылар арасында спартакиада өтті
Жаңалықтар
21.11.2024
ҚТЖ жол диагностикасының инновациялық технологияларын енгізуде
Жаңалықтар
21.11.2024
ҚТЖ Еуропадағы терминалдық желіні кеңейтуде
Жолаушылар тасымалы
20.11.2024
Семейде қаламаңы тасымалында тиімді бағдарлар көбейеді
Жүк тасымалы
20.11.2024
Ақмола бөлімшесі 307 мың тоннадан астам астық тиеді
Жаңалықтар
20.11.2024
Қазақстан көлік-транзит дәліздерін ТМД + форматында дамытпақ
Әлемде
20.11.2024
Қытай – Қырғызстан – Өзбекстан темір жол құрылысы бойынша келіссөздің соңғы сатысы жүріп жатыр