2020 жыл: даму бағыты қандай?

Жаңалықтар
27.12.2019, 19:38
Райхан Рахметова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

 «Қазақстан темір жолы» компаниясы үшін алдағы жылдың басты міндеті – әрине, жүк және жолаушылар тасымалы бойынша елдің сұранысын қамтамасыз ету, темір жол көлігінде тасымал қауіпсіздігін, экономикалық қызмет тиімділігін қамтамасыз ету үшін инфрақұрылым саласын нығайту болып қала бермек.

Салада Қазақстанның транзиттік әлеуетін дамыту мен көліктік машина құрастыру ісіне айқын басымдық берілуде. Осы міндет бойынша жұмыстарды жүзеге асыру үшін ұлттық компания техникалық қайта жарақтандыру, жаңғырту, өзінің негізгі өндірістік активтерін жаңарту бойынша жобаларды енгізуде және жүзеге асыру жолында жұмыс жасауда.

2020 жылы темір жол инфрақұрылымын жаңарту үшін жолдың жоғары төсемдері мен жасанды имараттарға күрделі жөндеу жүргізу жоспарлануда. Сонымен қатар электрмен жабдықтау құрылғыларын жаңарту, электр энергиясының коммерциялық есебі автоматтандырылған жүйесін жаңғырту, микропроцессорлық орталықтандыру жүйесін енгізу, сумен, жылумен қамту және кәріз нысандарына күрделі жөндеу жүргізу бойынша жұмыстар жоспарланып отыр.

Функционалды мүмкіндіктерді кеңейту үшін тасымал үдерісін басқару орталығын құру, Құрық порты кеме жасау кешенін әрі қарай дамыту, темір жол вокзалдарын қайта құру көзделуде. Жылжымалы құрамды жаңарту бойынша бағдарлама шеңберінде 2020 жылы 250-ден астам жылжымалы құрам алу қарастырылуда. Соның ішінде жолаушылар және жүк вагондары, локомотивтер, арнайы жылжымалы құрам бар. Сондай-ақ 2100-ге жуық жылжымалы құрам күрделі жөндеуден өткізілмек.

Қауіпсіздік пен энергия тиімділігі деңгейін арттыру үшін пойыз жүргізуді бақылаудың цифрлық жүйесі мен қозғалыс қауіпсіздігінің заманауи локомотивтік борттық жүйесін енгізу көзделіп отыр.

Ал жұмысшылардың әлеуметтік-тұрмыстық еңбек жағдайын жақсарту үшін өндірістік-техникалық ғимараттар мен орындарға күрделі жөндеу жүргізу жоспарлануда. Жалпы алғанда компания бойынша осындай бағыттарға келесі жылы 250-ге жуық шара атқару қарастырылуда.

Темір жол тарихы
21.07.2024
«Алатау» жүрдек пойызы қалай пайда болды?
Жаңалықтар
19.07.2024
Жаңа – Есіл локомотив депосының паркі жаңартылды
Жаңалықтар
19.07.2024
Мемлекеттік тілді дамыту бойынша өткен байқаудың жеңімпаздары анықталды
Станция тынысы
19.07.2024
Шағыр станциясында жүк тиеп жөнелту артып келеді
Аймақтар
19.07.2024
«Жасыл істер марафонында» Жамбыл бөлімшесі бірінші орынды жеңіп алды
Жүк тасымалы
19.07.2024
Биыл Қытайға 2 млн тоннадан астам астық экспортталмақ
Сұхбат
19.07.2024
Барлық сын-тегеурінге төтеп бердік
Инфрақұрылым
19.07.2024
11 мың шақырым теміржол жөндеуден өтеді
Жаңалықтар / Мұрағат
19.07.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №59 19 шілде 2024 жыл
Қауіпсіздік
18.07.2024
Темір жолдағы химиялық апаттарды жою бойынша оқу-жаттығу өтті
Әлеумет
18.07.2024
50 бала лагерьге аттанды
Қауіпсіздік
18.07.2024
Жанып келе жатқан жолаушылар пойызы сөндірілді
ҚТЖ келбеті
18.07.2024
Велосаяхатшы сапарға шықты
Жүк тасымалы
18.07.2024
Қазақстанда теміржол көлігімен тасымалданатын шикізаттық емес экспорт көлемі артты
Жаңалықтар
18.07.2024
Биыл темір жол арқылы 757 мың тонна астық жөнелтілді
Инфрақұрылым
18.07.2024
Елімізде 2030 жылға дейін 180-нен астам теміржол станциясы жаңғыртылады
ҚТЖ келбеті
17.07.2024
Жаңақорғаннан – Түркісібке дейін...
Жүк тасымалы
17.07.2024
ТХКБ арқылы Қытай мен Еуропа арасындағы контейнерлік тасымал көлемі 12,8%-ға өсті
Жаңалықтар
17.07.2024
Үкімет Wabtec компаниясымен «жасыл» локомотивтер шығару жоспарын талқылады
Жолаушылар тасымалы
17.07.2024
Вокзалдарда «Күту парағы» қызметі бойынша кеңестер өткізіледі