Табиғи газды пайдалану ұсынылмақ

Жаңалықтар
26.03.2020, 20:16
Райхан Рахметова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

«ҚТЖ» ҰК» АҚ ISO 50001:2011 халықаралық стандартының талаптарын орындау негізінде энергетикалық тиімділікті үздіксіз жақсартуда. Осы ретте, энергетика саясатының басым бағыттары мен міндеттері пойыздар тартымына кететін энергияресурстарды пайдалану мөлшерін азайтуға негізделген.

Компания мамандары, соңғы төрт жылда отын-энергетикалық ресурстардың нақты үнемі 1,1 млн тонна шартты отын санын немесе 137,8 млрд теңгені құрағанын мәлімдеп отыр. Электртартымымен байланысты жұмыс көлемі 2,4% ұлғайғанда, электрэнергиясының абсолюттік шығыны барлығы 0,03%-ке өскен.

«Өткен жылдың желтоқсанында компанияның энергоаудиті аяқталды. Оның барысында желілік деңгейдегі 192 бөлімше қамтылып, 663,1 млн теңгенің немесе жылдық ОЭР тұтынуда 4,6% энергияны жинақтау әлеуеті анықталды. 20202025 жылдар кезеңіне арналған энергияжинақтау шараларының кешенді жоспары биылғы жылдың сәуір айына дейін бекітілуі тиіс», – деген мәліметпен бөліскен болатын компанияның бас инженері-басқарушы директоры Батыр Котырев бұл мәселеге қатысты.

Десе де, пойыздар тартымына кететін дизельдік отынның үлестік шығынының төмендегеніне қарамастан, соңғы бес жылда бұл отын түрін сатып алуға кеткен шығын артқан. Оның себебін мамандар отын бағасының 70%-ке дейін өскенімен түсіндіріп отыр. Осы ретте, энергия тұтынуды әртараптандыру бойынша неғұрлым дұрыс шешім болып сұйытылған табиғи газға көшу табылуда.

Осыған орай, ел Үкіметінің тапсырмасы аясында Wabtec және «ҚазТрансГаз Өнімдері» ЖШС өкілдерінің қатысуымен сұйытылған табиғи газды мотор отыны ретінде пайдалану мәселесі бойынша жұмыс тобы құрылып отыр. Бұл жұмыс тобы қазақстандық және ресейлік ғылыми және жобалық ұйымдарды тарта отырып, жобаны жүзеге асыру үшін жобаалды негіздеме жүргізетін болады.

Ал жобаны бағалау Солтүстік Америка мен Ресей теміржолдары жобаларын жүзеге асыру тәжірибесіне сүйене отырып, жүргізілмек. Жүргізілген жұмыс қорытындылары биылғы жылдың екінші тоқсанында Компанияның ғылыми-техникалық кеңесінің отырысында ұсынылады деп күтілуде.

Жүк тасымалы
02.12.2025
ҚТЖ желісі бойынша жүк тасымалдау 287,8 млн тоннаға жетті
Жаңалықтар
02.12.2025
Өзара сенім мен ынтымақтастық жолында
Сұхбат
02.12.2025
Басты міндет – қауіпсіз еңбек жағдайын қалыптастыру
Жүк тасымалы
02.12.2025
Аустрия әлеуетті әріптеске айналады
Қауіпсіздік
02.12.2025
Айыппұлмен шектелу жеткіліксіз
Жаңалықтар
02.12.2025
Ақтау порты Еуропалық Одақтың қаржылық қолдауына ие болды
Қауіпсіздік
02.12.2025
«Өртке оранған» тепловоз
Жаңалықтар / Мұрағат
02.12.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №100 02 желтоқсан 2025 жыл
Жаңалықтар
01.12.2025
«Жыл машинисі» байқауы мәреге жетті
Жаңалықтар
01.12.2025
Теміржолшылар еңбекті қорғауды бизнес-процестерге интеграциялау мәселелерін талқылады
Әлеумет
01.12.2025
Жастардың жанды бастамасы
Аймақтар
01.12.2025
Болашақ теміржолшылармен кездесті
Жаңалықтар
01.12.2025
ҚТЖ-да «е-Өтініш» жүйесінде азаматтардың өтініштерімен жұмыс бойынша оқыту өтті
Жолаушылар тасымалы
30.11.2025
ҚТЖ «Алматы – Новосибирск» бағытына жаңа вагондарды жолға шығарды
Жүк тасымалы / Апта саны
28.11.2025
Достық - Мойынты екінші жолдарымен 1,2 мыңнан астам пойыз өтті
Жаңалықтар
28.11.2025
Қазақстан–Швейцария іскерлік кеңесіне 25-тен аса швейцариялық компания қатысты
Жүк тасымалы
28.11.2025
Қостанайда астықты теміржол көлігімен тасымалдау 20% өсті
Жаңалықтар
28.11.2025
Достық және Алтынкөл станцияларының қызметкерлері ҚХР-да өткен семинарға қатысты
Сұхбат
28.11.2025
Қауіпсіздікті күшейтуге күш салудамыз
Аймақтар
28.11.2025
Қостанай өңірінде контейнерлік пойыздарды ресімдеудің ашық тәртібі енгізілді