Электровозды шұғыл тоқтатуға мәжбүр болған

Жаңалықтар
15.04.2020, 09:32
Жансая Сыдықбай

Шымкент қаласы бойынша меншікті тілшісі

Манкент станциясында 2 жаяу жүргіншілер көпірі бар, арнайы 20 қауіпсіздік белгісі орнатылған. Бірақ, өкінішке орай, жергілікті тұрғындар көбіне көпірді қолданбайды, қауіпсіздік белгісіне мән бермейді. Салдарынан қауіпті оқиғалар орын алып жатады.

Осы жылдың ақпан айында ауысымға шыққан №2003 пойызының машинисі Иманбаев электровозды шұғыл тоқтатуға мәжбүр болған. Өйткені ол станцияның бас жолы саналатын бірінші жолдан өтуге бет алған бөгде адамды көзі шалып қалады. Пойыздың шұғыл тоқтау себебін тексере келе, 10 минут бұрын дауыс күшейткішпен бірінші жолдан пойыз өтетіні жайлы хабарлама қайтақайта жасалғаны анықталады.

Сәуір айының басында станцияның шыға берісіндегі бағыттамалы бұрма жанында №2216 пойызының машинисі Иваненко де шұғыл тежегіш жасауға тура келген. Бұған да сол, арнайы өткелден өтуге ерініп, жолды кесіп өтпек болған адам себеп болған. Сағат кешкі бестер шамасында болған шұғыл тежеуден абырой болғанда адам зардап шеккен жоқ.

Станция қызметкерлері желілік полиция бөлімінің қызметкерлерімен бірлесіп тұрақты түрде рейд жүргізіп отырады және «Теміржол маңы – аса қауіпті аймақ» тақырыбында мектептерде түсіндіру жұмыстарын өткізеді. Олар халыққа теміржол аймағында құлаққаппен жүрмеуді, әр дыбысқа назар аударуды, теміржолдан арнайы өтпе жолдар арқылы өтуді, вокзалдан асығып шықпай жан-жаққа қарау керектігін ескертумен келеді. Теміржол нысандарында токтың кернеуі 27000 вольтты құрайтынын да жиі қаперге салады. «Теміржолда болатын қайғылы жағдайлар белгіленген орындардан өтпеу, рельс үстімен жүрмеу сынды ережелердің бұзылуынан болып жатады. Егер де тұрғындар мен жолаушылар теміржол бойындағы қарапайым қауіпсіздік ережелерін сақтайтын болса, қайғылы жағдайлар орын алмас еді. Алайда, көпшілік, әсіресе жасөспірімдер ескертулерді елемейді. Ол аздай пойыздың төбесіне, жылжымалы құрамдардың үстіне шығып кететін бұзақы жасөспірімдер бар», – дейді Манкент станциясы басшысының орынбасары Асхат Ақберді. 

Жаңалықтар
28.09.2025
ҚТЖ басшылығы Астана-1 вокзалының жөндеу жұмысымен танысты
Жаңалықтар
27.09.2025
Құрметті теміржолшы «Құрмет» орденімен марапатталды
Жаңалықтар
27.09.2025
ТХКБ-ны бірлесе дамыту жайы талқыланды
Жаңалықтар
27.09.2025
ҚТЖ-да «HR – өндіріс серпіні» стратегиялық HR-сессиясы өтті
Жаңалықтар
27.09.2025
Темір жолдар мен тағдырлар: Алматыда «Жолдар» телехикаясының түсірілімі басталды
Жаңалықтар
26.09.2025
Еліміздің теміржол көлігі жаңа деңгейге көтерілуде: ҚТЖ және Wabtec ауқымды әріптестікті іске қосты
Цифрландыру
26.09.2025
Бейнебақылау камерасына баға берсек...
Инфрақұрылым
26.09.2025
Астанада өткен форумда ұлттық жобалар сөз болды
Аймақтар
26.09.2025
Арыс-2 вокзалы қайта салынуда
Цифрландыру
26.09.2025
Цифрландырудан – жасанды интеллектке дейін
Аймақтар
26.09.2025
Шиелі вокзалы тарихи келбетін сақтай отырып жаңғыртылуда
Жаңалықтар
26.09.2025
100-ден астам студен ҚТЖ-ның орталық музейінде болды
ҚТЖ келбеті
26.09.2025
Парк кезекшісінің ерлігі
Қауіпсіздік
26.09.2025
Алғашқы көмек – маңызды
ҚТЖ келбеті
26.09.2025
Ұтқыр шешімге негіз болған ұсыныс
Аймақтар
26.09.2025
Арнайы жасақтың ауқымы кең
Аймақтар
26.09.2025
Марапат иесін тапты
Жаңалықтар / Мұрағат
26.09.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №78-79 26 қыркүйек 2025 жыл
Қауіпсіздік
25.09.2025
Қауіпсіздік – ревизордың көзімен
Аймақтар
25.09.2025
Абай әлеміне саяхат