Контейнерлік пойыздар тиімділігі артуда

Қуаныш Қожаев

Абай облысы бойынша меншікті тілші

Семейлік теміржолшылар жүк тасымалы бойынша ағымдағы жылға межеленген жоспарлы жұмыстарды мезгілінен бұрын орындауда. Мақсатты шаралар қатарында жүк тиеу мен ауыр салмақты пойыздарды құрастырып жолға шығару, ұзын жылжымалы құрамдарды кідіріссіз жөнелту, станцияларда тастанды пойыздар легін қалыптастырмау бойынша қолға алынған тың тәсілдер өз тиімділігін толық дәлелдеді.

Соның ішінде контейнерлік пойыздар транзиті бойынша өткен 8 айдың ішінде жетістікті жұмыстар қатары орын алған. Осыған дейінгі жүргізілген сараптама қорытындылары бойынша контейнерлік пойыздар транзитінің бюджет қоржынын еселейтіні ескеріліп, жыл басында аталмыш бағытта жұмыс жүргізу үшін тиісті шаралар қабылданған болатын. Бөлімше теміржолшылары бір жыл ішінде әр контейнері 40 тоннаны құрайтын 500-ден аса транзитті пойыздарды іркіліссіз өткізе алатыны теориялық тұрғыдан дәлелденген соң, нақты нәтижеге ден қойылған еді. Тиімділігі мол мұндай шешімнің қабылдануына Ресейдің Сібір бөлігінен Орталық Азияға контейнер түріндегі жүк тасымалының соңғы жылдары еселеп артуы, экспорттың өріс алуы себеп болған. Өз кезегінде, орын тепкен аумағы бойынша көршілес екі ел арасындағы жүк дәлізі саналатын Семей ЖТ бөлімшесінде жүк тасымалының бұл түрі – күн тәртібінде тұрған мәселелердің бірі.

– Транзит ағыны негізінен Ресейдің Батыс-Сібір бөлімшесі аумағында орын тепкен Локоть станциясымен ҚХРмен шектесетін Достық станциясы аралығында, қос бағытта орын алуда. Өткен 8 айдың көрсеткіші бойынша 413 пойызды қабылдап-жөнелттік. Бұл өткен жылдың есепті мерзімімен салыстырғанда екі есеге жоғары. Алда әлі 4 айдың қорытындысы бар екенін ескерсек, бұл көрсеткіш жыл соңына дейін еселене түседі деген сөз, – дейді Семей ЖТ бөлімшесінің шұғыл басқару бөлімінің бастығы Ерболат Сәкенов. Сәйкесінше, контейнерлік пойыздардың тәуліктік жүру жылдамдығы да жоғарылаған.

Ал бөлімшенің жүк станцияларында жасақталатын пойыздар мүмкіндігінше ауыр салмақта құрастырылады. Дегенмен телімдердің өткізу деңгейі салмақ дәрежесіне қарай әр түрлі болып келеді. Мысалы, Локоть-Ақтоғай телімінде тақ пойыздар үшін шекті көрсеткіш 4500 тоннаны құрайды екен.

Ерболат Шаймарданұлының айтуынша, қазіргі таңда ауыр салмақтағы пойыздардың жүк айналымы бойынша Дегелең-Семей аралығындағы 142 шақырымдық телімде 6 300 тонналық пойыздар қатынауда.

Мысалға алсақ, құрастырылатын жүк пойыздарының саны 9 ай ішінде 10 мың болса, оның шамамен 35-40 пайызы ауырсалмақты болып сана лады. Ертіс үстіндегі теміржол көпірі күрделі жөндеуден өтіп жатқандықтан жылжымалы құрамдардың мұндай түрі негізінен 1 класты жүк станциясы саналатын Жаңа-Семей станциясында жасақталады.

Мұнымен қатар, қазіргі күні бөлімшенің логистика және жүк тасымалын ұйымдастыру бөліміне жылдамдығы жоғары «Шаттл» пойызын құрастырып жолға шығару туралы бірқатар тың ұсыныстар түскен. Бұл мәселе қазіргі күндері арнайы мамандар тарапынан қарастырылу үстінде. Жаңғызтөбе станциясынан Балқаш станциясына дейінгі аралықта түсті металл кенін тасымалдау бойынша түскен ұсыныстың тиімділігі дәлелденсе, қабылданады.

Аймақтар
27.11.2025
Теміржолшы кәсібіне құрмет
Аймақтар
27.11.2025
Техникалық кітапханаға – 90 жыл
Жаңалықтар
27.11.2025
ҚТЖ жеке вагондардың тоқтап тұруын қысқартуға шақырды
Инфрақұрылым
27.11.2025
Жабық жол қайта ашылды
Жаңалықтар
26.11.2025
ҚТЖ басшысы: Компания Әзірбайжанға астық жеткізуді 25 есеге арттырды
Спорт
26.11.2025
Күзет қырандары – спартакиада чемпионы
Жүк тасымалы
26.11.2025
Алты мемлекет Иран арқылы контейнерлік транзитті арттыру үшін күш біріктіруде
Жаңалықтар
26.11.2025
ҚТЖ Бакуде өткен ТМД елдері Теміржол көлігі жөніндегі кеңесінің отырысына қатысты
Жаңалықтар
25.11.2025
ҚТЖ ҚХР мен Өзбекстан теміржол әкімшіліктерімен пойыздарды қабылдауды арттыру бойынша келіссөздер жүргізуде
Жаңалықтар
25.11.2025
Он айда тасымал көлемі бір жарым миллион тоннаны құрады – Тоқаев
Жаңалықтар
25.11.2025
Ақтауда жаңа теңіз порты салынады
Жолаушылар тасымалы
25.11.2025
ҚТЖ жаңа «45-сериялы» жолаушылар вагондарын қабылдайды
Жаңалықтар
25.11.2025
Трансшекаралық хабтар көлік инфрақұрылымымен қамтамасыз етілген – Нұрлан Сауранбаев
Жүк тасымалы
25.11.2025
Орта дәліздің келешегі талқыланды
Аймақтар
25.11.2025
Кәсібилікті шыңдау жолында
Аймақтар
25.11.2025
Ресурстарды тиімді пайдалану – уақыт талабы
Аймақтар
25.11.2025
Ерекше статусқа ие станция
Аймақтар
25.11.2025
Студенттерге дәріс оқыды
Аймақтар
25.11.2025
Маңғыстаулық теміржолшылар байқаудың бас жүлдесін алды
Жаңалықтар / Мұрағат
25.11.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №98 25 қараша 2025 жыл