Сауатты логистика – тиімді тасымал көзі

Қуаныш Қожаев

Абай облысы бойынша меншікті тілші

Бүгінгі Семей теміржолындағы жүк тиеу шаралары бойынша 2-ші класты учаскелік Дегелең станциясының алар үлесі 50 пайыздан кем емес десек, қателеспейміз. Осынау қайнаған еңбек ордасында жергілікті теміржолшылар тәулік бойы толассыз қызмет атқарады.

Байтақ республика мен көршілес елдерге де көмір тиеп жөнелтетін жүк станциясындағы қарбалас соңғы екі жылдан бастап жаз мезгілінде де толас таппайтын болған. Ал қазіргі күні қыс қарсаңындағы техникалық процестер тіптен күрделене түседі екен.

Семей ЖТ бөлімшесі басшысының орынбасары Ерғазы Жұмаділов бастаған жұмыс тобының құрамында аталмыш станцияға сапар барысында Дегелеңдегі іс барысымен кеңірек танысудың, ондағы қызметкерлердің қалтқысыз қызметіне тағы бір қырынан үңілудің мүмкіндігі туды. Қазіргі күні Ресей, Қырғызстан, Өзбекстанға көмір жөнелтіп, сонымен қатар, күллі Шығыс Қазақстан облысын да толықтай қамтамасыз етіп жатқан Дегелеңнен тәулік сайын ең кемі 6 жылжымалы құрам жолға шығады екен.

Бұл өткен жылдың есепті мерзімімен салыстырғанда анағұрлым жоғары көрсеткіш көрінеді. Сонымен қатар станция бойынша бөлімше басшысы Марлен Көкрекбаевтың бастамасымен қолға алынған жаңашылдықтар көп. Мәселен, 6 000 тонналық жүкті жолға алып шығатын ауыр салмақты пойыздар да құрастырылады.

Станция бастығының логистика бойынша орынбасары Самал Тұрсынханованың жұмыс кабинетіндегі қос телефонға тыным жоқ, кезекпе-кезек шырылдайды. Оларға кезек-кезек жауап беріп, тиісті нұсқау беріп тұтқаны орнына қойған Самал Көшкінбекқызы: «Жөнелтілген вагондарды межелі мерзімнен бұрын жинап үлгердік, станция басында кептеліс тумауы үшін Өзбекстанға ауыр салмақты пойыз жасақтап, Дегелең – Жаңа-Семей – Ақтоғай телімдері арқылы шұғыл түрде жолға шығару қажет», – деп мәлімет берді. Самал Көшкінбекқызы – биыл іргетасының қаланғанына 70 жыл толатын осы станцияда ширек ғасырға жуық еңбек етіп келе жатқан байырғы маман. Заманында Конечная деп аталған, Семей ядролық сынақ полигонының құпия нүктесі саналатын станцияның өткенін бес саусақтай біледі.

– Дегелеңдегі қызмет – жаңа атауға ие болып, 187 шақырымды құрайтын Ақсу – Дегелең теміржол желісі іске қосылған 2001 жылдан бастап күрт қарқын алды. Алғашқы жолаушылар пойызы мен іргедегі Қаражыра кенішінің ашылуына байланысты жүк тасымалы да осы жылдары жүргізіле бастады. Уақыт өте келе станцияның ауқымы кеңейіп, жаңа мәртебеге ие болды. Ал, көмір тасымалын жазғы мезгілден бастау туралы ұлттық компания басшылығының шешімі шыққан соң мұнда науқандық сипаттағы жүк тиеу шаралары тіптен артты. Тасымалды тиімді ұйымдастыра білудің кілті – сауатты логистика. Демек, біздің басты мақсатымыз да сол – логистиканы дұрыс жүргізу, – дейді Самал Көшкінбекқызы.

Қазіргі күні Дегелеңдегі жүк бөлімі келіп түскен коммерциялық ұсыныстарды рәсімдеп, қарастырып жатыр. Қаражыра көміріне өтініш жасаушылар қатары жыл санап артып келеді. Қосымша тапсырыстар саны соны білдіреді. Дегелең станциясындағы жүк цехындағы қарбалас әсіресе қыс қарсаңында арта түседі. Бұл ретте бөлімшедегі логистика және тасымалды ұйымдастыру бөлімі басшылығының нұсқаулықтары да басшылыққа алынады. Қазіргі күні тәулігіне 400-дің үстіне вагонға көмір тиеліп жөнелтіледі екен. Бұл көрсеткішті қысқы мезгілде 420-450-ге дейін де жеткізуге болады.

– Біз үшін негізгі міндеттемелердің бірі – вагондардың дер кезінде жеткізілуі және станция басында іркіліс тудырмауы. Әйтсе де, біздің қатысымыздан тыс келеңсіз жайттар да орын алады. Қаражыра кенішінің басындағы ауыр техникалар сынып, көмір тиеуде кедергілер туындағанда алаңдайтынымыз бар, – дейді логистика маманы. 

Жаңалықтар
22.11.2024
ҚТЖ Бескөл депосында дизель отынының ұрланғанын анықтады
Жаңалықтар
22.11.2024
Ақмола бөлімшесі инфрақұрылымды жаңартуды және инновацияларды енгізуді жалғастыруда
Жүк тасымалы
22.11.2024
Қостанай ЖТ бөлімшесі қараша айында 2 359 вагон астық тиеді
ҚТЖ келбеті
22.11.2024
Жол монтерлерінің бір күні
Қауіпсіздік
22.11.2024
Жамбыл өңірінде қыста да қараусыз мал тиылмайды
Аймақтар
22.11.2024
«Syrmaq Fest»: Маңғыстаулық теміржолшы қолөнер көрмесін ұйымдастырды
Қауіпсіздік
22.11.2024
Шымкент станциясында өндіріс жарақатының алдын алу шарасы өтті
Әлеумет
22.11.2024
Күзет қызметкерлеріне көрсетілетін қолдау көп
Жаңалықтар
22.11.2024
Кәсіподақ сарапшылары құзыретін арттырды
Цифрландыру
22.11.2024
ІТ тақырыбына арналған білім сайысы өтті
Жаңалықтар / Мұрағат
22.11.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №99 22 қараша 2024 жыл
Жолаушылар тасымалы
21.11.2024
№42 «Атырау-Алматы» жолаушылар пойызының қозғалысы уақытша тоқтатылады
Жаңалықтар
21.11.2024
Құрық портының түбін тереңдету жұмыстары мерзімінен бұрын аяқталды
Спорт
21.11.2024
Теміржолшылар арасында спартакиада өтті
Жаңалықтар
21.11.2024
ҚТЖ жол диагностикасының инновациялық технологияларын енгізуде
Жаңалықтар
21.11.2024
ҚТЖ Еуропадағы терминалдық желіні кеңейтуде
Жолаушылар тасымалы
20.11.2024
Семейде қаламаңы тасымалында тиімді бағдарлар көбейеді
Жүк тасымалы
20.11.2024
Ақмола бөлімшесі 307 мың тоннадан астам астық тиеді
Жаңалықтар
20.11.2024
Қазақстан көлік-транзит дәліздерін ТМД + форматында дамытпақ
Әлемде
20.11.2024
Қытай – Қырғызстан – Өзбекстан темір жол құрылысы бойынша келіссөздің соңғы сатысы жүріп жатыр