Темір жол – қауіпті аймақ

Қауіпсіздік
15.03.2024, 10:06
Райхан Рахметова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

Адамдардың жол жүру ережесін бұзуы және рельсті жолдың үстіне бөгде заттарды қалдырып кетуі пойыздардың шұғыл тоқтауына себеп. Биыл жыл басынан бері Астана жол дистанциясына қарасты теміржол телімдерінде машинистер 23 рет шұғыл тежеу жасаған.

Соның ішінде 15 жағдайда жабайы жануарларды басу фактісі тіркелсе, үй жануарларын басу 8 рет болған. Дистанция қызметкерлері темір жолды тек белгіленген, рұқсат етілген жерден өтуді ескертеді. Соның өзінде жақындап қалған пойыздың бар-жоқтығына көз жеткізіп алу керек.  

– Өз өміріңізге қауіп төндірмес үшін ешқашан жылжымалы құрамның астынан өтпеңіз. Жолаушылар платформасынан секірмеңіз. Өткелдерде бағдаршам жолдан өтуге рұқсат бермейтін белгі берсе, шлагбаум қалай тұрғанына қарамастан жолдан өтпеген жөн. Ішімдік ішіп алып, теміржол маңайында жүрмеңіз. Әуе желілері мен жасанды имараттар, ток сымдары бар жерге жақындамаңыз, – дейді аталған дистанцияның бас инженері Төленді Шантекеев.  

Сонымен қатар жолшылар әдеттегідей жолға мал шығу мәселесін де алға тартумен келеді. Пойыздар қозғалысы қауіпсіздігін қамтамасыз ету және мал жаю кезінде малдың амандығы үшін мал иелері мен оларды бағушылар мына Ережелерді міндетті түрде сақтауы керек:

Біріншіден, малды теміржолға жақын жайған кезде байлап бақса, теміржол төсемінен 300 метр қашықтықта жүруге болады, ал 2000 метр қашықтыққа дейін бақса, үнемі бақылауда ұстау керек. Сонымен қатар малды тек арнайы өткелдер, өтпежолдар, мал айдайтын жерлер арқылы ғана өткізу керек. Малды темір жолдан қараңғыда, тұманда, жел мен боранда кесіп өтуге болмайды.

 

Темір жол тарихы
21.07.2024
«Алатау» жүрдек пойызы қалай пайда болды?
Жаңалықтар
19.07.2024
Жаңа – Есіл локомотив депосының паркі жаңартылды
Жаңалықтар
19.07.2024
Мемлекеттік тілді дамыту бойынша өткен байқаудың жеңімпаздары анықталды
Станция тынысы
19.07.2024
Шағыр станциясында жүк тиеп жөнелту артып келеді
Аймақтар
19.07.2024
«Жасыл істер марафонында» Жамбыл бөлімшесі бірінші орынды жеңіп алды
Жүк тасымалы
19.07.2024
Биыл Қытайға 2 млн тоннадан астам астық экспортталмақ
Сұхбат
19.07.2024
Барлық сын-тегеурінге төтеп бердік
Инфрақұрылым
19.07.2024
11 мың шақырым теміржол жөндеуден өтеді
Жаңалықтар / Мұрағат
19.07.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №59 19 шілде 2024 жыл
Қауіпсіздік
18.07.2024
Темір жолдағы химиялық апаттарды жою бойынша оқу-жаттығу өтті
Әлеумет
18.07.2024
50 бала лагерьге аттанды
Қауіпсіздік
18.07.2024
Жанып келе жатқан жолаушылар пойызы сөндірілді
ҚТЖ келбеті
18.07.2024
Велосаяхатшы сапарға шықты
Жүк тасымалы
18.07.2024
Қазақстанда теміржол көлігімен тасымалданатын шикізаттық емес экспорт көлемі артты
Жаңалықтар
18.07.2024
Биыл темір жол арқылы 757 мың тонна астық жөнелтілді
Инфрақұрылым
18.07.2024
Елімізде 2030 жылға дейін 180-нен астам теміржол станциясы жаңғыртылады
ҚТЖ келбеті
17.07.2024
Жаңақорғаннан – Түркісібке дейін...
Жүк тасымалы
17.07.2024
ТХКБ арқылы Қытай мен Еуропа арасындағы контейнерлік тасымал көлемі 12,8%-ға өсті
Жаңалықтар
17.07.2024
Үкімет Wabtec компаниясымен «жасыл» локомотивтер шығару жоспарын талқылады
Жолаушылар тасымалы
17.07.2024
Вокзалдарда «Күту парағы» қызметі бойынша кеңестер өткізіледі