Маңғыстауда жыл басынан бері 36 бас малды пойыз қаққан

Аймақтар
29.11.2021, 09:35
Шахида Жұман

Маңғыстау облысы бойынша меншікті тілші

Теміржол бойында мал бағудың арнайы тәртібі бар. Солай болса да ол тек қағаз жүзінде қалып, шындығында ережені елейтін адам аз. Ал теміржолшылар жыл он екі ай бойы жолға шыққан төрт түлікпен алысып әлек. Сондықтан теміржолшылар малы бар тұрғындар мен шаруа қожалықтары иелеріне малды жол табанынан 300 метр қашықтықта арқандап жаюға және теміржолдан 2000 метр қашықтықта бақылауда бағуға ғана рұқсат етілетінін тағы да ескертеді. Ескерту белгісі немесе арнаулы өтпесі жоқ жерден мал айдап өтуге мүлде болмайтынын айтады.

– Кейде көп малды теміржолдың бір жағынан екінші жағына өткізуге тура келеді. Ондайда мал иесі міндетті түрде жергілікті дистанция- ның жол шеберлеріне алдын ала хабарлауға тиіс. Өкінішке орай, осы қарапайым қағида сақтала бермейді. Маңғыстау жол дистанциясы бойынша өткен 10 айда жолға шыққан мал үшін 260 оқыс тежеу тіркеліп, 36 жағдайда мал шығыны болды. Әсіресе ірі қараның пойызбен соқтығысуы қозғалысқа қауіп төндіреді, – деген Маңғыстау жол дистанциясының жетекші инженері Ержан Артықбаевтың сөзіне сүйенсек жыл басынан қараша айына дейін әкімдік, ЖПБ, НЖС-14 қызметкерлерімен бірлескен рейд нәтижесінде 1169 адам темір жол төңірегіне мал жаю ережесінен құлағдар болған.

Десе де, нәтиже мынау. Мал басылған жағдайда оның иесін табудың өзі қиындық туғызатын көрінеді. Өйткені көпшілік малға ен, сырға, т.б белгілер сала бермейді екен. Сондай себептерден осы он ай ішінде пойызға басылған 36 малдың тек 22-нің иесі табылып, жауапкершілікке тартылған. Қалғаны әлі белгісіз күйде қалып отыр.

– Теміржол арқылы мал айдау немесе жаю ережесін бұзған, қозғалысқа қауіп төндірген мал иелеріне 5 айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде айыппұл салынатынын тағы да ескертеміз, – дейді Ержан Артықбаев.
Жаңалықтар
22.11.2024
ҚТЖ Бескөл депосында дизель отынының ұрланғанын анықтады
Жаңалықтар
22.11.2024
Ақмола бөлімшесі инфрақұрылымды жаңартуды және инновацияларды енгізуді жалғастыруда
Жүк тасымалы
22.11.2024
Қостанай ЖТ бөлімшесі қараша айында 2 359 вагон астық тиеді
ҚТЖ келбеті
22.11.2024
Жол монтерлерінің бір күні
Қауіпсіздік
22.11.2024
Жамбыл өңірінде қыста да қараусыз мал тиылмайды
Аймақтар
22.11.2024
«Syrmaq Fest»: Маңғыстаулық теміржолшы қолөнер көрмесін ұйымдастырды
Қауіпсіздік
22.11.2024
Шымкент станциясында өндіріс жарақатының алдын алу шарасы өтті
Әлеумет
22.11.2024
Күзет қызметкерлеріне көрсетілетін қолдау көп
Жаңалықтар
22.11.2024
Кәсіподақ сарапшылары құзыретін арттырды
Цифрландыру
22.11.2024
ІТ тақырыбына арналған білім сайысы өтті
Жаңалықтар / Мұрағат
22.11.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №99 22 қараша 2024 жыл
Жолаушылар тасымалы
21.11.2024
№42 «Атырау-Алматы» жолаушылар пойызының қозғалысы уақытша тоқтатылады
Жаңалықтар
21.11.2024
Құрық портының түбін тереңдету жұмыстары мерзімінен бұрын аяқталды
Спорт
21.11.2024
Теміржолшылар арасында спартакиада өтті
Жаңалықтар
21.11.2024
ҚТЖ жол диагностикасының инновациялық технологияларын енгізуде
Жаңалықтар
21.11.2024
ҚТЖ Еуропадағы терминалдық желіні кеңейтуде
Жолаушылар тасымалы
20.11.2024
Семейде қаламаңы тасымалында тиімді бағдарлар көбейеді
Жүк тасымалы
20.11.2024
Ақмола бөлімшесі 307 мың тоннадан астам астық тиеді
Жаңалықтар
20.11.2024
Қазақстан көлік-транзит дәліздерін ТМД + форматында дамытпақ
Әлемде
20.11.2024
Қытай – Қырғызстан – Өзбекстан темір жол құрылысы бойынша келіссөздің соңғы сатысы жүріп жатыр