Биыл Қарағандыдағы машинистер 158 рет пойызды шұғыл тоқтатуға мәжбүр болған

Аймақтар
28.12.2021, 10:26
Сұлугүл Бакесова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

Қарағанды өңірі тасымалдау процесінде маңызды рөлге ие әрі шикізаттың ірі экспорттаушысы болып табылады. Бұл аймақтан көмір, мыс, темір кені, металл илемі сынды жүктер тиеледі. Сондықтан қарағандылық теміржолшылар үшін аймақта пойыздардың қозғалыс қауіпсіздігін сақтау – күн тәртібіндегі негізгі мәселе. Соңғы бес жылда Қарағанды теміржолын техникалық қайта жарақтандыру бағытында, яғни электрлендіру, автоматика, телемеха- ника, кешенді механикаландыру, есептеуіш және микропроцессорлық техника негізінде жаңарту жұмыстары қарқынды жүргізілді. Әсіресе, Жезқазған-Қоскөл, Шұбаркөл- Терісаққан жаңа теміржол желілерінің ашылуы – Оңтүстік-Шығыс Азияның халықаралық транзиттік дәлізін (Ляньюнгань порты) Болашақ-Горган (Иран) түйіспесі арқылы Парсы шығанағы елдеріне және батыс Еуропаға ұйымдастыруға мүмкіндік беріп, Достық станциясы мен Ақтау теңіз порты арасындағы пойыздардың жол жүру уақытын қысқартты. Ал үш жыл бұрын Қызылжар-Жезқазған өткізу қабілетін шектейтін учаскеде жартылай автоматты блоктауды ұйымдастыру және Жарық станциясынан Сексеуіл станциясына дейін өткізу қабілетін ұлғайту мақсатында 4 блок-бекет пайдалануға берілген еді. Жезқазған станциясын қайта қалпына келтіру кезеңі аяқталды, атап айтқанда станциялық жолдар, бағыттамалар және бағдаршамдар орталықтандыруға қосылды. Бұл өз кезегінде Достық-Жарық-Жезқазған-Сексеуіл қысқа бағыты бойынша контейнерлік пойыздардың өткізілімін ұйымдастыруға кететін пайдалану шығындарын қысқартты. Сонымен қатар, өткізу қабілетін арттыру үшін Орта-Дересин, Тоқырау станциялары бойынша қабылдау-жөнелту жолдары ұзартылды. Жүк айналымының артуына байланысты Шұбаркөл, Қызылжар, Жезқазған станцияларында қосымша қабылдау-жөнелту жолдарын салу жоспарлануда. Аймақтағы қозғалыс қауіпсіздігінің жай-күйін бақылау Болатбек Әлмұрзаев жетекшілік ететін 6 адамнан тұратын тексеру аппаратына жүктелген. Қарағанды өңірінде пойыздар қозғалысы қауіпсіздігін бұзушылықтар саны әжептәуір азайған. Алайда, нормативтік-техникалық құжаттар мен лауазымдық нұсқаулықтардың белгіленген талаптарының сақталмауы және орындалмауы, адами фактор – маңызды ықпал етуші фактор екенін көрсетіп отыр.

«Қауіпсіздікті бұзу фактілерінің алдын алу мақсатында биылғы жылы 500-ден астам тексеру жүргіздік. Жұмыс жүргізудің технологиялық процестері, пойызды жүргізу ережелері, инфрақұрылым құрылғыларын, техникалық құралдар мен жылжымалы құрамды ұстау және пайдалану талаптарының сақталуы назарға алынды. Адамдарды пойыз басып кетуі, көп жағдайда олардың жауапсыздығынан, ішімдік ішіп алып жолға шығып кетуінен немесе суицидтік сипат алып жатады, енді біреулері телефонмен сөйлесіп немесе құлаққап киіп алып, музыканың бар даусын шығарып қойып тыңдап келе жатып, машинист дабылын естімей қалып жапа шегіп жатады. Мәселен, Қарағанды өңірінде локомотив бригадалары адамдарды басып кетудің алдын алу мақсатында 19 рет, ал малды басып кетуден сақтанып, жыл басынан бері 139 рет шұғыл тежегіш қолданған. Көлік жүргізушілерінің мәдениетіне келсек, бұл бағытта да жағдай мәз емес. Машинистер кейбір көлік иелерінің ақылға қонымсыз өрескел іс-қимылдары жаға ұстататынын айтады. Теміржол бойында балалардың алаңсыз қараусыз ойнап жүруі де қозғалыс қауіпсіздігі үшін үлкен қатер болып отыр. Міне, осындай жағдайлар теміржолшылардың негізгі қызметтерінен қол үзіп, мектептерде оқушылармен, қала берді жергілікті тұрғындармен түсіндіру жұмыстарын жүргізіп, көлік полицейлерімен бірлескен рейдтер жүргізуге мәжбүр етіп отыр», – дейді Болатбек Әлмұрзаев.

 

Жаңалықтар
04.07.2024
ҚТЖ мен Қытай көлік министрлігі басшылығы ынтымақтастық перспективаларын талқылады
ҚТЖ келбеті
04.07.2024
Қырағы вагон қараушы
Инфрақұрылым
04.07.2024
110 жыл бұрын қаланған станцияда жаңғырту жұмыстары жүргізілуде
Жаңалықтар
04.07.2024
Сұйытылған газ тасымалы ерекше бақылауда
Жаңалықтар
03.07.2024
Си Цзиньпин: Транскаспий дәлізі үшінші трансшекаралық темір жол құрылысын жеделдетеміз
Жаңалықтар
03.07.2024
ТХКБ Еуразия құрлығындағы көлік-логистика қатынастарын дамытуға тың серпін береді – Тоқаев
Жаңалықтар
03.07.2024
Тоқаев пен Си Цзиньпин Транскаспий дәлізі бойынша теміржол контейнерлерін жөнелту телекөпіріне қатысты
Жаңалықтар
03.07.2024
ҚТЖ-ның «Жасыл істер марафоны» акциясына 1,5 мың қызметкер қатысты
Қауіпсіздік
03.07.2024
Өткелде мұқият болыңыз
Жаңалықтар
03.07.2024
Қазақстан мен Қытай арасындағы жүк тасымалы 22%-ға артты
Жаңалықтар
02.07.2024
Қазақстан-Қытай Іскерлік кеңесі аясында бірқатар стратегиялық құжатқа қол қойылды
Жаңалықтар
02.07.2024
Марат Қарабаев елордада ҚХР Көлік министрімен кездесті
Жүк тасымалы
02.07.2024
Қазақстан-Қытай теміржолы дамып келеді
Жаңалықтар
02.07.2024
ҚТЖ мен CRRC келісімі шеңберінде алғашқы маневрлік локомотивтер Алтынкөл станциясына толық жеткізілді
Спорт
02.07.2024
Маңғыстаулық теміржолшы ММА-дан Азия чемпионы атанды
Инфрақұрылым
02.07.2024
Семейде инфрақұрылым жаңаруда
Жаңалықтар
02.07.2024
Әлемде теміржол көлігі анағұрлым экологиялық таза көлік түрі
Жолаушылар тасымалы
02.07.2024
Қазақстанда инва-купелердің саны артып келеді
Әлеумет
02.07.2024
Жемқорлықты жою жолдары талқыланды
Жаңалықтар / Мұрағат
02.07.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №55 02 шілде 2024 жыл