40 жылдық тәжірибесі бар маңғыстаулық вагон қараушы аса қауіпті 2 ақауды анықтады

Аймақтар
20.01.2022, 10:26

Елімізде былтыр 1 қарашадан бастап биылғы 1 наурызға дейін «Бүйір рамасын бақылау» 4 айлығы өтіп жатқаны белгілі. Мақсат - еліміздің теміржолдарындағы қауіпсіздікті қамтамасыз ету. Жақында маңғыстаулық вагон қараушы Назархан Сариев арасына бір апта салып сондай 2 ақау тапты, деп хабарлайды Rail-news.kz.

Жалпы пойыздардың ақауын табу - теміржолда компания басшылығы ерекше жоғары бағалайтын жетістік. Себебі дер кезінде анықталмаған ақаулар вагондардың жолдан шығып кетуіне әкеліп, бүкіл құрамға ғана емес, ондағы жүктерге және ең бастысы адамдар өміріне қауіп төндіреді.

Назархан теміржолшы тапқан ақаудың екеуі де бүйір рамасынан анықталды. Біріншісінде бүйір рамасының 3 жерінде диаметрі – 1 мм, тереңдігі 11-12 мм болатын сызаттар тапты. Бұл вагон Түрікменстан теміржолына тиесілі екен. Бірақ ар жағы раманы өндіруші ел – Румыния, рама 1989 жылы құйылыпты. Екінші ақауды «Днепровагонмаш» АҚ-ға тиесілі вагоннан анықтаған. Бұл жолы сызаттың диаметрі – 8 мм, тереңдігі – 22 мм. Көлеміне қарағанда ақау өте күрделі, қауіпті түріне жатады. Мұндай ақауларды жұмысына ыждаһатты және тәжірибелі вагон қараушылар ғана анықтай алады. Расымен Назархан Сариевтің вагон шаруашылығындағы жұмыс тәжірибесі мол.  

- Теміржолда вагон қараушы болып жұмыс істеп келе жатқаныма 40 жылға таяды. Содан бері әрине түрлі ақауларды таптық. Өзім теміржолшының баласымын. Қазір екі қызым да менің жолымды қуып, осы салада еңбек етуде. Жалпы ақау табуды ерлік деп емес, өзімнің жұмысым, теміржолшы ретіндегі күнделікті міндетім деп санаймын, - дейді Н. Сариев.

Осы еңбегі үшін ол басшылық тарапынан марапатталып, екі рет «Қозғалыс қауіпсздігі үшін» төс белгісіне ие болды, сондай-ақ төл мереке қарсаңында Құрмет грамоталары мен Алғыс хаттар алып жүр.

Әлеумет
11.09.2025
«Саламатты Қазақстан» пойызы ШҚО-ға келді
Аймақтар
11.09.2025
Абай өлеңдерін оқыды
Жүк тасымалы / Бейнелер
11.09.2025
Қазақстан мен Өзбекстан арасында жаңа бағыт іске қосылды
Жүк тасымалы
11.09.2025
ҚТЖ-да астық тасымалы талқыланды
Жаңалықтар
10.09.2025
Кәсіподақтың XI съезі өтті
Жүк тасымалы
10.09.2025
Қазақстан Вьетнамға бидайды тікелей контейнер ауыстырмай жеткізді
Жолаушылар тасымалы
10.09.2025
ҚТЖ «Voice Beyond Horizon» музыкалық реалити-шоуына арнап пойыз жасақтады
Аймақтар
10.09.2025
Қызылорда теміржолшылары – мемлекеттік тілдің үздік жанашыры
Жүк тасымалы / Инфографика
10.09.2025
8 айда теміржол көлігімен жүк тасымалы 4% өсті
Әлемде
10.09.2025
Мексикада жүк пойызы автобуспен соқтығысты: 10 адам қаза тауып, 60-тан астамы жараланды
Жаңалықтар
09.09.2025
Темір жолдың 5 құпиясы: Неге пойыз сапары әрдайым ерекше?
Инфрақұрылым
09.09.2025
Инфрақұрылымды жаңғырту – уақыт талабы
Инфрақұрылым
09.09.2025
Арыс көпірі қайта түледі
Қауіпсіздік
09.09.2025
Қауіпті аймақта қатаң тәртіп керек
Қауіпсіздік
09.09.2025
Жолда жүру ережесі түсіндірілді
Аймақтар
09.09.2025
Вокзалдағы қондырғылар ауыстырылды
Аймақтар
09.09.2025
Тазалық – баршаға ортақ міндет
Әлеумет
09.09.2025
Осы жазда Қазкөліккәсіп теміржолшылардың 250 баласына мереке сыйлады
Әлеумет
09.09.2025
Бейнеуліктердің игі бастамасы
Жаңалықтар / Мұрағат
09.09.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №73 09 қыркүйек 2025 жыл