Сағыз станциясында вокзал салу мәселесі сағызша созылып барады

Аймақтар
01.04.2022, 10:46
Қосұйым Мұқашев

Атырау облысы бойынша меншікті тілші

Қызылқоға ауданындағы Сағыз станциясы Мақаттан – 140 км, Атырау қаласынан 300 шақырым қашықта орналасқан. Осыдан тұп-тура 70 жыл бұрын салынған вокзал жаңартуды қажет етеді, әбден тозығы жеткен.

Атырау-Қандыағаш темір жолының құрылысы 1936 жылы басталып, оның Атырау-Сағыз бөлігі 1942 жылы толықтай және тұрақты пайдалануға берілгені белгілі. Жергілікті тұрғындардың айтуынша, Сағыз теміржол вокзалы 1952 жылы бой көтерген. Жетпіс жылдан бері тек сылау-сырлаумен келе жатқан ғимарат бүгінде тозығы жеткені өз алдына, іші айналымға келмейтін тар, қыста жылуы нашар, асхана, дәретхана және жүк сақтау бөлімі деген атымен жоқ. Ал адам саны жетпіс жылдан бері бірнеше есеге өсті. Сондықтан жаңа ғимарат қажеттігі талас тудырмайды. Бүгінде вокзал «Қазақстан темір жолы» ҰК» АҚ иелігінде, алайда, жергілікті әкімдік өз балансына алуды көздеп жүрген жайы бар.

– Жаңа вокзал салу жоспарда бар. Алайда вокзал қазір ҚТЖ иелігінде болғандықтан, жоба жасау мүмкін болмай тұр. Сондықтан біз ұлттық компанияға хат жолдап, жергілікті билік балансына өткізуді сұрадық. Тек содан кейін ғана жобалау-сметалық құжаттаманы жасақтауға кірісеміз, – дейді аудан әкімі Нұрсұлтан Бисембиев.

Біздің білуімізше, өткен жылы Атырау магистральдық желі бөлімшесі Сағыз темір жол вокзалы ғимараты, оның құрылыс ауданы мен жолаушыларға қызмет көрсету сапасын техникалық тексеруден өткізіп, нәтижесінде жаңа вокзал тұрғызу үшін жобалық-сметалық құжаттарын жасақтауға жіберілді делінген. Алайда, вокзал салуды жергілікті әкімдік қолға алатын болған соң ол жұмыс тоқтап қалған сияқты. Жергілікті халық вокзалды кім салса да, тезірек қолға алса дейді. Сағыз – аудандағы халқы ең көп шоғырланған елді мекен. Станция арқылы 30 жұп жүк пойызы, 8 жұп жолаушылар пойызы өтеді. Сондықтан жаңа вокзал Сағызға керек-ақ.

Жаңалықтар
22.11.2024
ҚТЖ Бескөл депосында дизель отынының ұрланғанын анықтады
Жаңалықтар
22.11.2024
Ақмола бөлімшесі инфрақұрылымды жаңартуды және инновацияларды енгізуді жалғастыруда
Жүк тасымалы
22.11.2024
Қостанай ЖТ бөлімшесі қараша айында 2 359 вагон астық тиеді
ҚТЖ келбеті
22.11.2024
Жол монтерлерінің бір күні
Қауіпсіздік
22.11.2024
Жамбыл өңірінде қыста да қараусыз мал тиылмайды
Аймақтар
22.11.2024
«Syrmaq Fest»: Маңғыстаулық теміржолшы қолөнер көрмесін ұйымдастырды
Қауіпсіздік
22.11.2024
Шымкент станциясында өндіріс жарақатының алдын алу шарасы өтті
Әлеумет
22.11.2024
Күзет қызметкерлеріне көрсетілетін қолдау көп
Жаңалықтар
22.11.2024
Кәсіподақ сарапшылары құзыретін арттырды
Цифрландыру
22.11.2024
ІТ тақырыбына арналған білім сайысы өтті
Жаңалықтар / Мұрағат
22.11.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №99 22 қараша 2024 жыл
Жолаушылар тасымалы
21.11.2024
№42 «Атырау-Алматы» жолаушылар пойызының қозғалысы уақытша тоқтатылады
Жаңалықтар
21.11.2024
Құрық портының түбін тереңдету жұмыстары мерзімінен бұрын аяқталды
Спорт
21.11.2024
Теміржолшылар арасында спартакиада өтті
Жаңалықтар
21.11.2024
ҚТЖ жол диагностикасының инновациялық технологияларын енгізуде
Жаңалықтар
21.11.2024
ҚТЖ Еуропадағы терминалдық желіні кеңейтуде
Жолаушылар тасымалы
20.11.2024
Семейде қаламаңы тасымалында тиімді бағдарлар көбейеді
Жүк тасымалы
20.11.2024
Ақмола бөлімшесі 307 мың тоннадан астам астық тиеді
Жаңалықтар
20.11.2024
Қазақстан көлік-транзит дәліздерін ТМД + форматында дамытпақ
Әлемде
20.11.2024
Қытай – Қырғызстан – Өзбекстан темір жол құрылысы бойынша келіссөздің соңғы сатысы жүріп жатыр