Маңғыстауда теміржолға тым жақын орналасқан автожол қауіп төндіріп тұр

Аймақтар
05.04.2022, 11:52
Шахида Жұман

Маңғыстау облысы бойынша меншікті тілші

Маңғыстау жол дистанциясының мамандарын былтырдан бері алаңдатып отырған бір мәселе бар. Ол – бірінші санатты теміржол өткеліне жанасатын автокөлік жолының жайы.

Айтуларынша, бірінші категориялы теміржол өткеліне 100 метр қашықтықта екінші деңгейлі автокөлік жолы болмауы тиіс. Министрліктің арнайы бұйрығында бұл туралы тайға таңба басқандай көрсетілген. Сондықтан, Маңғыстау жол дистанциясына қарайтын күзетпелі өткелдердің біріне жақын орналасқан екінші деңгейлі автокөлік жолы алаңдатпай қоймайды.

– Бұл жөнінде Маңғыстау ауданы әкімі Т.Көшмағанбетовке хат жаздық. Онда теміржол қауіпсіздігін сақтау мақсатында ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 2019 жылғы 10 шілдедегі №495 бұйрығының 2-тарау 23-тармақшасына сәйкес, Шетпе станциясына таяу 314-шақырымдағы «Қазына Маңғыстау» ЖШС-не тиесілі теміржол өткеліне жанасып қауіп тудырып тұрған қиыршықтасты автомобиль жолын жабуға ықпал етуді сұрадық. Жоғарыда келтірілген бұйрық негізінде бірінші категориялы өткелге 100 метр қашықтықта жанама екінші деңгейлі жол болмауы қажет. Пойыз келіп жатқанда тым жақын жерде көліктер кептелісі қозғалысқа қауіп төндіреді. Оның үстіне телімнен жолаушы да, жүк те пойыздары жиі өтеді, Тальго жүрдек пойызы да жүреді, – деген Маңғыстау жол дистанциясының жетекші инженері Мұхтар Кульчанбаев әкімдікке жіберілген хаттан жауап келмегенін қынжылыспен жеткізді.

Айтуынша, дәл осы жолды өткен 2021 жылдың 23 сәуірінде бірнеше құзырлы мекеме өкілдері бірлесе жапқан. Арнайы акт түзіп, жолдың қызметін ресми түрде тоқтатқан. Бірақ, мүдделі тараптардың күш салуымен уақыт өте келе қайта ашылған. Бұл – республикалық деңгейдегі маңызды магистраль емес, сондықтан оны теміржол өткелінен қауіпсіздік қағидатына сәйкес талапқа сай қашықтықта өткізу қажет деп санайды теміржолшылар.

Жаңалықтар
22.11.2024
ҚТЖ Бескөл депосында дизель отынының ұрланғанын анықтады
Жаңалықтар
22.11.2024
Ақмола бөлімшесі инфрақұрылымды жаңартуды және инновацияларды енгізуді жалғастыруда
Жүк тасымалы
22.11.2024
Қостанай ЖТ бөлімшесі қараша айында 2 359 вагон астық тиеді
ҚТЖ келбеті
22.11.2024
Жол монтерлерінің бір күні
Қауіпсіздік
22.11.2024
Жамбыл өңірінде қыста да қараусыз мал тиылмайды
Аймақтар
22.11.2024
«Syrmaq Fest»: Маңғыстаулық теміржолшы қолөнер көрмесін ұйымдастырды
Қауіпсіздік
22.11.2024
Шымкент станциясында өндіріс жарақатының алдын алу шарасы өтті
Әлеумет
22.11.2024
Күзет қызметкерлеріне көрсетілетін қолдау көп
Жаңалықтар
22.11.2024
Кәсіподақ сарапшылары құзыретін арттырды
Цифрландыру
22.11.2024
ІТ тақырыбына арналған білім сайысы өтті
Жаңалықтар / Мұрағат
22.11.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №99 22 қараша 2024 жыл
Жолаушылар тасымалы
21.11.2024
№42 «Атырау-Алматы» жолаушылар пойызының қозғалысы уақытша тоқтатылады
Жаңалықтар
21.11.2024
Құрық портының түбін тереңдету жұмыстары мерзімінен бұрын аяқталды
Спорт
21.11.2024
Теміржолшылар арасында спартакиада өтті
Жаңалықтар
21.11.2024
ҚТЖ жол диагностикасының инновациялық технологияларын енгізуде
Жаңалықтар
21.11.2024
ҚТЖ Еуропадағы терминалдық желіні кеңейтуде
Жолаушылар тасымалы
20.11.2024
Семейде қаламаңы тасымалында тиімді бағдарлар көбейеді
Жүк тасымалы
20.11.2024
Ақмола бөлімшесі 307 мың тоннадан астам астық тиеді
Жаңалықтар
20.11.2024
Қазақстан көлік-транзит дәліздерін ТМД + форматында дамытпақ
Әлемде
20.11.2024
Қытай – Қырғызстан – Өзбекстан темір жол құрылысы бойынша келіссөздің соңғы сатысы жүріп жатыр