Ақтөбе теміржолында сақтақ шаралары күшейтілді

Аймақтар
01.06.2022, 09:20
Ардақ Ерубаева

Ақтөбе облысы бойынша меншікті тілші

Теміржол бойы – қауіпті аймақ. Бірақ, жергілікті тұрғындардың жауапсыздығынан жазатайым жағдайлар көбейген. Жолаушыларды сақтыққа шақырған теміржолшылар дабыл қағып отыр.

Биыл үш айда ел аумағындағы теміржол бойында 158 рет мал басу оқиғасы болды. Адамдардың қатысуымен орын алған 18 жағдайдың екеуінде балалар зардап шеккен. Оның бірі Ағадыр станциясында болса, екіншісі Жіңішке станциясында тіркелді. Ақтөбе станциясының бастығы Нұрлан Ермағамбетов желілік полиция қызметкерлерімен бірлесе рейдтік іс-шара кезінде құлақтарын құлаққаппен бітеп алып, теміржол бойында қаннен қаперсіз кетіп бара жатқан талай жасөспірімді тоқтатып, олармен профилактикалық әңгімелесу өткізді. 

«Жазғы каникулдың басталуымен мектеп жасындағы балалардың бос уақыты көбейеді. Жұмыстағы ата-аналар балаларын қараусыз қалдырады. Сақтықта қорлық жоқ, әсіресе теміржол сияқты қауіпті аймақта сақтық аса қажет. Міне, мынау құлаққап сияқты бір кішкентай нәрсенің өзі адам өлімінің себепшісі болатынына мән бермейміз. Өзім куә болған бір оқиғаны мен ылғи да қайталап айтудан жалықпаймын, біреу болмаса біреуге сабақ болар деймін. Көз алдымызда құлаққап киген ересек адамды жылжымалы құрам қағып кетті. Ол адам біздің айғайымызды да, тепловоздың даусын да естімей жол үстімен кетіп бара жатты. Соңынан жүгіріп жетеміз дегендер де үлгермеді. Қас қағым сәт...», – дейді Ермағамбетов. Ақтөбе станциясы қаланың қақ ортасында орналасқан. 

Мәскеу ауданының тұрғындары теміржол өткелі арқылы вокзал аялдамасына келеді. Немесе, керісінше, вокзал жанындағы мектеп пен колледж оқушылары мен студенттері Мәскеу ауданындағы жатақханаға, үйлеріне барады. Көпшілігі аспалы көпірді пайдаланбайды. Жолды қысқартып, өткелдерді кесіп өтуге әуес. Тұрғындар жеке қауіпсіздіктің қарапайым ережелерін сақтауға құлықсыз. Сөйтіп, өз өмірлерін қатерге тігеді дейді теміржолшылар.

Жаңалықтар
22.08.2025
ҚТЖ бүкіл ел бойынша вокзалдарды ауқымды жаңғыртуды жүргізуде
Инфографика
22.08.2025
Биыл «Достық – Мойынты» учаскесінің екінші жолдарының құрылысы аяқталады
Инфографика
22.08.2025
ТХКБ бойынша жүк тасымалы соңғы бес жылда 6 есеге өсті
Инфрақұрылым
22.08.2025
Теміржол әлеуеті сөз болды
Цифрландыру
22.08.2025
Цифрландырудың бес бағыты
Қауіпсіздік
22.08.2025
Кәсіби қырағылық: вагон қараушы пойыз қозғалысын қауіптен қорғады
Әлеумет
22.08.2025
Маңғыстаулық теміржолшылар отбасы Астанадағы байқаудан жүлдемен оралды
Аймақтар
22.08.2025
Семей теміржол вокзалы жаңғыртылуда
Жаңалықтар
22.08.2025
Жүйелі жұмыстар жалғасуда
Жаңалықтар / Мұрағат
22.08.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №68 22 тамыз 2025 жыл
Әлемде
21.08.2025
Alstom жаңа сутекті пойызын сертификаттауға шығарды
Жүк тасымалы
21.08.2025
"Шұбаркөл Премиум" көмірін тасымалдау бойынша рекорд орнатылды
Аймақтар
21.08.2025
800 метрге дейінгі түйіспесіз рельс плеттерін дайындайтын кәсіпорын
Инфрақұрылым
21.08.2025
Құлсары жолы жаңарып жатыр
Жаңалықтар
20.08.2025
ҚТЖ Қытай инвесторларымен Каспий логистикасын кеңейту мәселесін талқылады
Жүк тасымалы
20.08.2025
ҚТЖ мен ірі жүк жөнелтушілер жыл соңына дейін тасымалдау жоспарларын талқылады
Жүк тасымалы
20.08.2025
Орта дәліз: Чэнду қаласынан шыққан контейнерлер 15 күнде Карсқа жетті
Трансформация
20.08.2025
Елде теміржол техникасын өндіру көлемі еселеп артты
Цифрландыру
20.08.2025
Цифрлық технологиялар тасымал тиімділігін 45%-ға арттырады – Жаслан Мәдиев
Инфрақұрылым
19.08.2025
Үкіметте теміржол саласын жаңғырту мәселелері қаралды