Атырауда мұнай экспортының бәсеңдеуі тасымал қарқынына әсер етті

Аймақтар
24.06.2022, 11:29
Қосұйым Мұқашев

Атырау облысы бойынша меншікті тілші

Мұнай өнімдерін тасымалдау көлемінің азаюы өңірдегі жүк тиеу-түсіру көлеміне де әсер ететіні белгілі. Атырау жүк тасымалы бөлімшесінде осындай үрдіс байқалады.

Жүк жөнелтуші кәсіпорындардың кейде мұнай және мұнай өнімдерін экспорттаудан бас тартуы көрсеткіш деңгейіне әсер етеді. Мәселен, Құлсары станциясынан пропан-бутан, Ақжайық станциясынан мазут тиелген цистерналардың экспортқа жөнелтілуіне мерзімді рұқсат берілмеуі жүк жіберу көлемінің азаюына себеп болды. Биылғы жылы бірінші наурыздан бері Украинаға қандай да бір жүкті жөнелтуге және Солтүстік Кавказ темір жолына пропан-бутан өнімін жіберуге тоқтам қою, 15 сәуір -15 мамыр аралығында Атырау мұнай өңдеу зауытының кейбір қондырғыларының жөндеуге тұруы да тасымал көлеміне әсер еткен. Сондай-ақ, «Теңізшевройл», «Батыс Транс Групп», «Индер Тұз Компания», «Тенгизская Транспортная Компания» ЖШС мен Мақат, Құлсары, Теңдік, Қара- батан станциялары арқылы экспорттық бағыттағы пропан, бутан, мазут, кокс, күкірт тиелген 20383 вагон келісілмегендіктен және тапсырыс берушілердің бас тартуы себепті тиелмей қалды. 9-14 мамырда Грузи- яға жүк жіберуге де конвенциялық тоқтам қойылды. 

Әрине, жүк жөнелтуші компаниялардың вагондарды игермеуіне орай, олардан айыппұл өндіріліп отырады. Мысалы, биылғы жылғы 5 айда Құлсары станциясынан 1559 вагон пропан-бутан тиелген вагондарды игермеген үшін 6 567 072 теңге, 1192 вагон химикатты игермеген «Теңізшевройл» кәсіпорынынан 5 046 293 теңге, Теңдік станциясынан «БатысТранс Групп» ЖШС 9858 вагонды игермеуіне сәйкес 44258820 теңге, «Исткомтранс» ЖШС-нан 60 вагонды игермегені үшін 275 670 теңге, сол секілді «Индер Тұз Компания» ЖШС-нан да 540558 теңге айыппұл өндірілген. «Әрине, айыппұлмен мәселе түбегейлі шешілмейді, біз керісінше, жүк жөнелтушілермен қарым-қатынасымызды нығайтып, мұнай мен мұнай өнімдерінің темір жол арқылы тасымалдануына мүдделіміз» дейді Атырау бөлімшесінің техникалық бөлім бастығы Әзиз Айжарықов.

Жаңалықтар
22.08.2025
ҚТЖ бүкіл ел бойынша вокзалдарды ауқымды жаңғыртуды жүргізуде
Инфографика
22.08.2025
Биыл «Достық – Мойынты» учаскесінің екінші жолдарының құрылысы аяқталады
Инфографика
22.08.2025
ТХКБ бойынша жүк тасымалы соңғы бес жылда 6 есеге өсті
Инфрақұрылым
22.08.2025
Теміржол әлеуеті сөз болды
Цифрландыру
22.08.2025
Цифрландырудың бес бағыты
Қауіпсіздік
22.08.2025
Кәсіби қырағылық: вагон қараушы пойыз қозғалысын қауіптен қорғады
Әлеумет
22.08.2025
Маңғыстаулық теміржолшылар отбасы Астанадағы байқаудан жүлдемен оралды
Аймақтар
22.08.2025
Семей теміржол вокзалы жаңғыртылуда
Жаңалықтар
22.08.2025
Жүйелі жұмыстар жалғасуда
Жаңалықтар / Мұрағат
22.08.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №68 22 тамыз 2025 жыл
Әлемде
21.08.2025
Alstom жаңа сутекті пойызын сертификаттауға шығарды
Жүк тасымалы
21.08.2025
"Шұбаркөл Премиум" көмірін тасымалдау бойынша рекорд орнатылды
Аймақтар
21.08.2025
800 метрге дейінгі түйіспесіз рельс плеттерін дайындайтын кәсіпорын
Инфрақұрылым
21.08.2025
Құлсары жолы жаңарып жатыр
Жаңалықтар
20.08.2025
ҚТЖ Қытай инвесторларымен Каспий логистикасын кеңейту мәселесін талқылады
Жүк тасымалы
20.08.2025
ҚТЖ мен ірі жүк жөнелтушілер жыл соңына дейін тасымалдау жоспарларын талқылады
Жүк тасымалы
20.08.2025
Орта дәліз: Чэнду қаласынан шыққан контейнерлер 15 күнде Карсқа жетті
Трансформация
20.08.2025
Елде теміржол техникасын өндіру көлемі еселеп артты
Цифрландыру
20.08.2025
Цифрлық технологиялар тасымал тиімділігін 45%-ға арттырады – Жаслан Мәдиев
Инфрақұрылым
19.08.2025
Үкіметте теміржол саласын жаңғырту мәселелері қаралды